- تبلیغات -
0
(0)

همان طور که می دانید امروزه در بسیاری شبکه های اجتماعی امکان ارسال توضیحات برای پست های ارسال شده یا کامنت گذاری توسط کاربران وجود دارد که این باعث تعامل دو طرفه بین کاربران شده و تجربه ی کاربران را در شبکه های اجتماعی بسیار غنی تر و بهتر می نماید.

اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. با این حال برخی از اوقات شما به دلایلی نیازی نمی بینید که قابلیت کامنت گذاری توسط فالوورها برای پست ارسالی شما فعال باشد و حتی ترجیح می دهید که کامنت گذاری برای این پست غیر فعال باشد.

موضوع آموزش این مطلب نیز خاموش کردن کامنت در اینستاگرام برای جلوگیری از کامنت گذاشتن کاربران برای یک پست در آن می باشد. در ادامه با یادیت همراه باشید…

آموزش خاموش کردن کامنت در اینستاگرام:

در ابتدا توصیه می کنیم اینستاگرام خود را به جدیدترین نسخه منتشر شده آن به روزرسانی نمایید.

برای جلوگیری از کامنت گذاشتن در اینستاگرام، شما باید حین ارسال پست مورد نظر خود، این قابلیت را برای آن پست غیر فعال نمایید. البته امکان غیر فعال کردن کامنت اینستاگرام برای پستی که از قبل نیز ارسال شده است وجود دارد که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.

برای شروع، ابتدا باید پست جدید ارسال نماییم. برای این منظور دکمه + نوار پایین اینستاگرام را لمس نمایید.

خاموش کردن کامنت پست جدید در اینستاگرام

- تبلیغات -

حالا تصویر مورد نظر خودتان را از گالری گوشی انتخاب نمایید و مانند ارسال دیگر پست ها، افکت یا جلوه ویژه مورد نظر خود را برای آن پست انتخاب نمایید.

در مرحله بعدی صفحه ای مشابه تصویر زیر پیش روی شما باز می شود که با استفاده از آن می توانید برای پست خود کپشن یا متنی اضافه کنید و تنظیماتی را برای آن انجام دهید.

برای خاموش کردن کامنت در اینستاگرام، از انتهای این صفحه عبارت Advanced Settings را لمس نمایید.

ورود به تنظیمات پیشرفته پست جدید برای خاموش کردن کامنت در اینستاگرام

حالا از بخش اول صفحه جدید با عنوان Comments دکمه رو به روی گزینه Turn Off Commenting را روشن نمایید. به همین راحتی توانستید از کامنت گذاشتن برای پست جدید خود در اینستاگرام توسط فالوورهایتان جلوگیری کنید.

پس از آن نیز با دکمه ی برگشت در سمت چپ نوار بالا به مرحله قبل بازگردید و ادامه مراحل ارسال پست در اینستاگرام را انجام دهید و در نهایت پست خود را ارسال نمایید.

جلوگیری از کامنت گذاشتن در اینستاگرام

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، برای پست جدید ما امکان ارسال کامنت توسط کاربران وجود ندارد.

جلوگیری از کامنت گذاشتن در اینستاگرام برای پست از قبل ارسال شده:

اما اگر بخواهید پس از ارسال یک پست قابلیت کامنت گذاری آن را غیر فعال کنید، کافیست از نوار بالای آن پست آیکون به شکل سه نقطه را لمس نمایید.

حالا از منوی باز شده گزینه Turn Off Commenting را انتخاب نمایید تا به راحتی قابلیت کامنت گذاری برای این پست از قبل ارسال شده غیر فعال شود.

خاموش کردن موفقیت آمیز امکان ارسال کامنت برای یک پست در اینستاگرام

همچنین کامنت های از قبل ارسال شده برای این پست نیز پنهان می شوند اما با روشن کردن دوباره قابلیت ارسال کامنت برای آن پست، دوباره کامنت های قبلی به نمایش در خواهند آمد.

روشن کردن دوباره ارسال کامنت در اینستاگرام:

اما اگر بخواهید دوباره قابلیت کامنت گذاری را برای پست از قبل ارسال شده خود فعال کنید کافیست مانند آن چه گفته شد، آیکون به شکل سه نقطه در سمت راست نوار بالای آن پست را لمس نمایید و سپس گزینه Turn On Commenting را انتخاب نمایید. خواهید دید که دوباره امکان کامنت گذاری برای پست مورد نظر توسط کاربران، وجود خواهد داشت.

در انتها پیشنهاد می کنیم برای یادگیری روش حذف کامنت های ارسال شده در پست اینستاگرام، اینجا کلیک کنید.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید