- تبلیغات -
4
(9)

در مقالات گذشته یادیت، روش تغییر نام کاربری اکانت اینستاگرام در اندروید را آموزش دادیم. اما با گسترش استفاده از این شبکه اجتماعی، برخی از کاربران در کامپیوترهای دسکتاپ خود از آن استفاده می کنند. شما نیز ممکن است جز کسانی باشید که از اینستاگرام نسخه وب در کامپیوتر، یا اپلیکیشن تحت ویندوز آن استفاده می کنید.

گاهی پیش می آید که به دلایلی می خواهید نام کاربری خود در اینستاگرام را تغییر دهید. روش این کار کاملا مشابه با روش عوض کردن نام کاربری در اینستاگرام اندروید می باشد. اگر می خواهید نحوه تغییر نام کاربری در اینستاگرام کامپیوتر را بیاموزید، در ادامه با یادیت همراه باشید…

آموزش نحوه تغییر نام کاربری در اینستاگرام کامپیوتر

در این آموزش، ما از نسخه وب اینستاگرام برای تغییر نام کاربری استفاده می کنیم.

برای تغییر اسم کاربری اینستاگرام، پس از آن که وارد اکانت خود شدید، از نوار بالا، سمت راست روی عکس پروفایل کلیک کرده و سپس گزینه Profile را انتخاب نمایید.

ورود به پروفایل برای تغییر نام کاربری در اینستاگرام کامپیوتر

حالا روی Edit Profile کلیک کنید.

ورود به تنظیمات پروفایل برای تغییر نام کاربری اینستاگرام در نسخه وب

- تبلیغات -

در صفحه ای که پیش روی شما باز می شود، بخش هایی برای تغییر مشخصات پروفایل وجود دارد. برای تغییر نام کاربری حساب اینستاگرام در نسخه وب، می توانید نام کاربری جدید را در قسمت Username وارد نمایید.

سپس برای ذخیره تغییرات، روی Submit کلیک کنید.

نحوه تغییر نام کاربری حساب اینستاگرام در لپ تاپ

ممکن است به دلایلی از جمله استفاده شدن آن نام کاربری توسط فردی دیگر یا … در پایین صفحه ارور داده شود. برای آشنایی با ۱دلایل محدودیت تغییر نام کاربری اینستاگرام و نحوه رفع آن ها، مطالعه لینک مربوطه را به شما پیشنهاد می کنیم.

پس از رفع مشکل، و انتخاب نام کاربری مناسب، دوباره روی Submit کلیک کنید تا پیام Profile saved نمایش داده شود و با مشاهده این پیام از تغییر موفقیت آمیز نام کاربری اکانت اینستاگرام خود مطمئن شوید.

تغییر موفقیت آمیز اسم کاربری اکانت اینستاگرام در نسخه وب

به همین راحتی توانستیم نام کاربری اینستاگرام خود را در کامپیوتر تغییر دهیم.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 4 / 5. تعداد رای دهندگان: 9

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید