- تبلیغات -
5
(1)

حتما می‌دانید که یکی از اصول مهم یک ارائه‌ی موفق، ساخت یک پاورپوینت استاندارد و حرفه‌ای است. اما ساخت یک پاورپوینت حرفه‌ای سختی‌های خاص خودش را دارد و زمان زیادی را از شما می‌گیرد.

اما روشی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید پاورپوینت‌های حرفه‌ای و جذاب را در مدت زمان بسیار کوتاهی بسازید. حتی نیاز به توانایی زیادی هم ندارید. اما آن روش چیست؟ استفاده از قالب پاورپوینت آماده

چطور با استفاده از تمپلیت‌های آماده یک پاورپوینت حرفه‌ای بسازیم؟​

در واقع ایده قالب پاورپوینت آماده سال‌هاست که مورد استفاده‌ی خیلی از افراد قرار می‌گیرد و سایت‌های خارجی بسیار خوبی نیز در این زمینه فعالیت کرده‌اند، اما در ایران تا الآن این روش کمتر مورد استفاده قرار گرفته و بیشتر افراد از آن اطلاعی ندارند اما جالب است بدانید که با استفاده از یک تم پاورپوینت آماده، می‌توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی، پاورپوینتی را بسازید که در حالت عادی، ساخت آن ساعت‌ها زمان می‌برد.

قالب‌ پاورپوینت آماده جیب استور

با جیب استور آشنا شوید​

جیب استور یک سایت تخصصی برای دانلود قالب پاورپوینت است. از طریق سایت جیب استور می‌توانید به تمپلیت‌های بسیار زیادی دسترسی داشته باشید و برای ارائه‌های مختلف خود، قالب پاورپوینت مخصوص آن را دانلود کنید.

علاوه بر این در سایت جیب استور به تعداد بسیار زیادی تم پاورپوینت رایگان دسترسی دارید. و می‌توانید با خیال راحت مطالب ارائه‌ی خود را جمع آوری کنید و در یکی از قالب‌های رایگان قرار دهید و دیگر دغدغه‌ای بابت ساخت پاورپوینت نداشته باشید.

یک جلسه دفاع بی‌دغدغه با استفاده از قالب پاورپوینت پایان نامه

یکی از پراسترس ترین ارائه‌ها، ارائه‌ی جلسه دفاع است و ساخت یک پاورپوینت برای آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای درست کردن پاورپوینت جلسات دفاع خود وقت بسیار زیادی را صرف می‌کنند تا بتوانند یک قالب پاورپوینت زیبا را بسازند.

- تبلیغات -

حتی خیلی از دانشجویان برای ساخت پاورپوینت پایان نامه، هزینه‌های بسیار زیادی را می‌پردازند اما شما می‌توانید با مراجعه به دسته بندی قالب پاورپوینت پایان نامه در سایت جیب استور به انواع مختلفی از تمپلیت‌ها با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف دسترسی داشته باشید و با تهیه یک قالب شیک، در زمان بسیار کوتاهی پاورپوینت پایان نامه‌ی خود را بسازید. ​

بهترین تملپیت‌های پاورپوینت را از جیب استور دانلود کنید. ​

بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان به دنبال استفاده از قالب‌های پاورپوینت با کیفیت در موضوعات مختلف و متنوع هستند. در سایت جیب استور برای انواع موضوعات درسی، مذهبی، شرکتی، پزشکی حتی فانتزی تم‌های متنوعی تهیه شده است. به عنوان مثال در دسته‌بندی قالب پاورپوینت گل انواع مختلفی از تم‌های زیبا با پس زمینه گل قابل استفاده است.

همچنین بسیار از دانشجویان و دانش آموزان به دنبال استفاده از قالب‌های پاورپوینت با کیفیت و رایگان هستند اما اکثر تم‌های رایگانی که در سایت‌های خارجی و ایرانی منتشر شده دارای کیفیت مطلوبی نیستند.

اما اگر به دسته بندی قالب پاورپوینت رایگان مراجعه کنید، تم‌های رایگان بسیار زیادی را می‌بینید که دارای کیفیت مناسبی هستند و اکثر افراد می‌توانند از این تم‌ها در ارائه‌های خود استفاده کنند.

امیدوارم شما هم جز افرادی باشید که در گوگل نام سایت جیب استور را سرچ کنید و از این منبع برای ساخت فایل‌های مختلف خود استفاده کنید.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید