- تبلیغات -
3
(4)

حفظ امنیت سیستم شما در برابر حمله هکرها بسیار مهم و ضروری است. همیشه به یاد داشته باشید که ویروسها جلوتر از ضدویروسها هستند. ابتدا ویروسی ایجاد می شود، سپس ضدویروسی برای آن ساخته می شود.

آنتی ویروس نود۳۲ معروف ترین آنتی ویروس دنیاست. این نرم افزار از سیستم در برابر ویروس ها، بدافزارها، جاسوس افزارها و کرم ها محافظت می کند.

هم چنین دارای بخش فایروال و آنتی اسپم می باشد که امنیت سیستم را تامین می کند. این ضدویروس سرعت بالایی در اسکن ویروسها دارد. در عین حال فضای کمی از CPU را اشغال می کند.

می توانید به طور همزمان به اسکن کامیپوتر و … بپردازید. به علاوه بخش کنترلی فرزندان برای والدین آن را به محبوب ترین ضدویروس تبدیل کرده است.

در این مقاله به آموزش نصب آنتی ویروس نود۳۲ می پردازیم. با یادیت همراه باشید.

نصب آنتی ویروس

قبل از نصب آنتی ویروس تاریخ میلادی و ساعت سیستم را تنظیم کنید. برای فعالسازی ضدویروس حتما از لایسنس اورجینال استفاده کنید. زیرا ضدویروسهای غیراورجینال در بروزرسانی دچار مشکل می شوند.

هر ماه آنتی ویروس خود را بروزرسانی کنید. زیرا همواره ویروس های جدید در حال انتشار و خرابکاری هستند. آثار نفوذ ویروس ها روی سیستم غیرقابل جبران است.

- تبلیغات -

حتما تاکنون با حمله ویروس ها به کامپیوتر خود مواجه شده اید. گاهی باعث مخدوش شدن فایل های مهم و یا نصب مجدد ویندوز روی سیستم می شوند. حتما یک آنتی ویروس اورجینال روی سیستم تان داشته باشید.

نصب آنتی ویروس نود۳۲ (ESET NOD32)

برای نصب آنتی ویروس نود۳۲ ابتدا نرم افزار را دانلود کنید. سپس فایل دانلودی را از حالت فشرده خارج کنید. برای خارج کردن فایل فشرده از نرم افزار WinRAR استفاده نمایید.

پوشه فایل نصبی را باز کرده و روی فایل Setup کلیک کنید تا اجرا شود. برای ادامه مراحل نصب دکمه Continue را انتخاب کنید.

کلیک روی دکمه Continue 

در مرحله بعد باید توافق نامه نرم افزار را قبول کنید. هز نرم افزار زمان نصب یک متن توافق نامه دارد که قبل از نصب باید آن را تایید کنید. در غیر این صورت قادر نخواهید بود نرم افزار را نصب کنید.

تیک گزینه I Accept را بزنید تا به مرحله بعدی بروید.

گذاشتن تیک گزینه I Accept

گزینه Enable detection of potentially unwanted applications را انتخاب کنید. سپس دکمه Install را بزنید تا آنتی ویروس نصب شود.

انتخاب دکمه Install 

کمی منتظر بمانید تا نصب کامل شود.

نصب آنتی ویروس نود32

تصویر زیر نشان می دهد نصب آنتی ویروس با موفقیت انجام شده است. روی دکمه Done کلیک کنید تا پنجره نصب بسته شود.

کلیک روی دکمه Done

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 3 / 5. تعداد رای دهندگان: 4

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید