- تبلیغات -
4.2
(262)

این روزها واتساپ جز پر استفاده ترین پیام رسان ها در میان ایرانیان به شمار می آید و با قابلیت های فراوان خود در کنار سرعت و امنیت بالا، مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

همان طور که می دانید یکی از ابتدایی ترین قابلیت های پیام رسان هایی مانند واتساپ، امکان ایجاد گروه می باشد. همچنین این امکان همیشه فراهم است تا ادمین های گروه، کاربران جدیدی را از لیست مخاطبین خود وارد گروه نمایند.

اما گاهی اوقات، نیاز به ایجاد گروه های بزرگتری می باشد که امکان ذخیره سازی شماره همه افراد موردنظر و افزودن آن ها به اعضای گروه از طریق مخاطبین وجود نداشته و یا تمایلی به انجام چنین کاری وجود ندارد.

در اینجا روش دیگری نیز برای افزودن اعضای مورد نظر به گروه وجود دارد و آن اشتراک گذاری لینک گروه واتساپ می باشد.

ایجاد لینک گروه واتساپ بسیار ساده بوده و در چند قدم قابل اجرا می باشد. در ادامه با یادیت همراه باشید تا نحوه ساخت و ارسال لینک دعوت به گروه واتساپ را به صورت تصویری بیاموزید.

آموزش نحوه ارسال لینک دعوت به گروه در واتساپ

در پاسخ به سوال، چگونه لینک دعوت به گروه واتساپ بسازیم، باید گفت که قبل از هر چیز شما باید ادمین گروهی باشید که می خواهید لینک آن را ساخته و به اشتراک بگذارید. پس اگر گروه را خودتان ایجاد نکرده اید، از یکی از ادمین های آن بخواهید تا شما را نیز مدیر گروه نماید.

پس از آن وارد صفحه چت گروه شده و روی نام گروه، در نوار بالای اپلیکیشن ضربه بزنید.

- تبلیغات -

ورود به بخش جزئیات گروه برای ارسال لینک گروه واتساپ

در مرحله بعدی کمی به پایین صفحه بروید تا لیست اعضای گروه به نمایش در آید.

ابتدای این لیست گزینه ای با عنوان Invite via link وجود دارد که برای ساخت لینک دعوت به گروه واتساپ می توانید از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که اگر این گزینه را مشاهده نمی کنید، احتمالا شما هنوز ادمین این گروه نشده اید.

روش ارسال لینک دعوت به گروه در واتساپ

در مرحله بعد صفحه ای مشابه تصویر زیر برای شما باز می شود که در ابتدای آن لینک اختصاصی دعوت اعضای جدید به گروه نمایش داده می شود.

شما می توانید با لمس این لینک یا لمس گزینه Share link آن را از طریق دیگر اپلیکیشن های موجود در گوشی خود با دیگران به اشتراک بگذارید.

همچنین گزینه Send link via WhatsApp امکان ارسال لینک گروه واتساپ به مخاطبین مورد نظرتان، از طریق همین پیام رسان را فراهم می کند.

بعلاوه با استفاده از گزینه Copy link می توانید به کپی لینک گروه واتساپ و به اشتراک گذاری آن با دوستان خود بپردازید.

و در نهایت گزینه QR code لینک گروه را به صورت یک QR code نمایش می دهد، تا فرد مورد نظر شما با اسکن این QR code از طریق گوشی خود، بتواند در گروه عضو شود.

روش ساخت و اشتراک گذاری لینک دعوت به گروه واتساپ

به همین راحتی توانستیم لینک گروه واتساپ را ایجاد کرده و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذاریم.

توجه داشته باشید که هر کسی می تواند از طریق این لینک در گروه شما عضو شود، بنابراین در انتشار و به اشتراک گذاری این لینک دقت لازم را داشته باشید.

با این حال اگر لینک گروه به صورت عمومی منتشر شد، شما می توانید با استفاده از ۱گزینه Reset link آن را منقضی کرده و لینک جدیدی برای عضویت افراد مورد نظر در گروه خود ایجاد کنید و به اشتراک بگذارید.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 4.2 / 5. تعداد رای دهندگان: 262

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید