- تبلیغات -
3.8
(91)

بسیار پیش آمده است که آهنگی را در جایی شنیده و از آن خوشتان آمده باشد اما نام آن را ندانید تا دانلود کرده و از آن لذت ببرید. اگر آهنگ با کلام باشد یافتن آهنگ آسان خواهد بود، اما این کار وقتی سخت است که به زبانی دیگر یا بی کلام باشد.

خوشبختانه راه های زیادی برای یافتن آهنگ بدون دانستن نام آن وجود دارد. در مقالات گذشته یادیت نحوه جستجوی نام آهنگ با آپلود صدا توسط سایت acrcloud.com را آموزش دادیم.

اما جالب است بدانید که گوگل هم قابلیت جستجوی آهنگ در حال پخش را با ضبط آن فراهم کرده است. کافیست در گوشی اندرویدی خود وارد اپلیکیشن گوگل شوید و با فعال کردن میکروفون، آهنگ در حال پخش را جستجو نمایید.

در ادامه این مقاله با یادیت همراه باشید تا نحوه جستجوی آهنگ با صدا در گوگل اندروید را به صورت کامل و تصویری بیاموزید.

جستجوی آهنگ با صدا توسط گوگل در گوشی های اندرویدی

برای جستجوی آهنگ در گوگل ابتدا وارد اپلیکیشن Google در گوشی اندرویدی خود شوید. البته در بیشتر گوشی ها، ویجت یا کادر جستجوی گوگل در صفحه اصلی آن نیز قرار گرفته است که می توانید از آن نیز استفاده کنید.

ورود به اپلیکیشن گوگل برای جستجوی آهنگ با صدا

در مرحله بعدی، روی آیکون میکروفون در نوار جستجوی گوگل ضربه بزنید.

- تبلیغات -

فعال کردن میکروفون گوگل برای تشخیص آهنگ در گوگل

در اینجا گوگل شروع به گوش دادن صدای شما برای جستجو می کند اما شما برای جستجوی آهنگ از قسمت پایین، باید گزینه Search a song را لمس کنید.

انتخاب جستجوی آهنگ در اپلیکیشن گوگل اندروید

حالا منتظر بمانید که گوگل لحظاتی از آهنگ در حال پخش را بشنود.

یافتن آهنگ بدون دانستن نام آن در گوگل

به محض آن که نام و خواننده آهنگ توسط گوگل تشخیص داده شد، کلمه کلیدی آن به صورت خودکار در گوگل سرچ شده و نتایج نمایش داده می شود که شما می توانید آن را به راحتی دانلود و استفاده کنید.

تشخیص نام آهنگ و هنرمند آن توسط گوگل و جستجوی خودکار آن

توجه داشته باشید که هرچه صدای در حال پخش آهنگ واضح تر و باکیفیت تر باشد، گوگل سریع تر و درست تر آهنگ را تشخیص داده و نتایج مربوط به آن را برای شما نمایش می دهد.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 3.8 / 5. تعداد رای دهندگان: 91

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید