- تبلیغات -
4.3
(8)

در مطلب قبل مختصری در مورد نرم افزار مدیریت دانلود و IDM توضیحاتی داده شد. در این پست نحوه نصب و کرک این نرم افزار آموزش داده می شود.
با یک جستجوی ساده در موتور های جستجو می توانید انبوهی از سایت هایی که این نرم افزار را برای دانلود ارائه داده اند بیابید. یکی از این سایت ها را انتخاب کنید و نرم افزار IDM را دانلود کنید (البته مجبورید برای آخرین بار رنج نداشتن نرم افزار مدیریت دانلود را تحمل کنید!!! )
پس از دانلود باید نرم افزار را از حالت فشرده در آورید زیرا معمولا فایل ها و نرم افزار هایی که از سایت های دانلود دریافت می کنید فشرده هستند و کلمه عبوری که معمولا آدرس همان سایت هستند را دارند. درباره فایل های فشرده و نحوه خارج کردن از حالت فشرده و نرم افزار های مورد نیاز در پست های بعدی آموزش داده خواهد شد.
پس از خارج کردن از حالت فشرده فایل setup با فرمت exe (فرمت فایل های اجرایی ویندوز) را باز کنید. در قسمت اول زبان نرم افزار را مشخص می کنید و گزینه ok را انتخاب کنید:

انتخاب زبان نصب

بین لیست زبان ها ، زبان شیرین فارسی نیز موجود می باشد.

سپس وارد صفحه ای می شویم که توضیحاتی داده شده است. گزینه next را انتخاب کنید تا وارد صفحه دوم شوید. در این صفحه قوانین استفاده از نرم افزار آورده شده است که در صورت حوصله داشتن بهتر است آن را بخوانید! سپس باید گزینه قبول قوانین را مطابق شکل زیر تیک بزنید و گزینه next را انتخاب کنید:

پذیرش قوانین قبل از نصب

 

در قسمت بعد مسیر نصب نرم افزار را انتخاب می کنید. مسیر پیش فرض داخل درایو ویندوز است اما برای جلوگیری از کاهش سرعت ویندوز بهتر است آن را در درایوی به غیر از درایو ویندوز نصب کنید. در قسمت بعدی تعیین می کنید که آیا آیکون نرم افزار در دسکتاپ ایجاد شود یا خیر. پس از تعیین این دو قسمت گزینه next را بزنید:

- تبلیغات -

انتخاب مسیر نصب 1

انتخاب مسیر نصب 2

انتخاب مسیر نصب 3

سپس دوباره next را بزنید تا فرآیند نصب آغاز شود پس از اتمام فرآیند نصب گزینه finish را انتخاب کنید.

تا اینجا فرآیند نصب نرم افزار به پایان رسید. حال باید کرک آن را نصب کنید تا نرم افزار به صورت نامحدود در دسترس شما قرار بگیرد.

 

آموزش نصب کرک نرم افزار:

برای نصب کرک باید نرم افزار کاملا بسته باشد و حتی در قسمت برنامه های در حال اجرا (در کنار ساعت) نیز نباشد. برای بستن کامل آن بر روی آیکون نرم افزار در کنار ساعت کلیک راست کنید و گزینه exit را انتخاب نمایید. (این موضوع به خاطر این است که نرم افزار متوجه لایسنس تقلبی کرک نشود.)

کرک IDM معمولا به صورت پچ می باشد. فایل پچ را در محل نصب نرم افزار کپی کنید. برای باز کردن محل نصب نرم افزار بر روی آیکون دسکتاپ آن کلیک راست کرده و گزینه open file location را انتخاب کنید. پچ را به صورت Run as Administrator باز کنید. و گزینه پچ را انتخاب کنید. پس از مدتی پیغام موفقیت آمیز بودن فرآیند پچ نمایان می شود.

پس از آن نرم افزار را باز کنید و گزینه help در نوار ابزار بالای نرم افزار را بزنید:

فعال سازی 1

help>>about IDM

سپس گزینه about IDM را انتخاب کنید. در پنجره باز شده اطلاعات برنامه و همچنین لایسنس آن نمایان است که حکایت از کرک موفق نرم افزار دارد.

فعال سازی 2

به یاد داشته باشید که هرگز IDM را به روزرسانی نکنید زیرا نرم افزار متوجه کرک تقلبی می شود و به حالت محدودیت قبل از کرک باز می گردد.

پس از اولین اجرای برنامه ، به هنگام بالا آمدن ویندوز اینترنت دانلود منیجر به صورت خودکار باز می شود. برای غیر فعال سازی این ویژگی کلیک کنید.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 4.3 / 5. تعداد رای دهندگان: 8

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید