- تبلیغات -
3.8
(22)

یکی از گجت های پوشیدنی پرطرفدار در دنیای دیجیتالی امروز، ساعت های هوشمند می باشند. اسمارت واچ ها با تنوعی که در مدل و قیمت دارند، نیاز هر شخص را با هر بودجه ای برطرف می کند.

اما پس از خرید ساعت هوشمند، نیازمند نصب اپلیکیشن مخصوص برای اتصال به تلفن همراهتان دارید. برنامه های مختلفی برای اتصال وجود دارند که برنامه هر ساعت با ساعت دیگر ممکن است متفاوت باشد.

بهترین اپلیکیشن در بین برنامه ها از دید کارشناسان فروشگاه ساعت هوشمند و مشتریان، اپلیکیشن Wearfit Pro می باشد. چرا که گزینه های کاملی دارد و از نظر رابط کاربری نیز به صورتی طراحی شده است که کار با آن آسان و راحت باشد.

اگرچه کار با اپلیکیشن Wearfit Pro آسان است، اما برخی افراد تمایل به استفاده از منو فارسی این برنامه دارند و متاسفانه به صورت پیش فرض از منو فارسی پشتیبانی نمی کند. حتی با فارسی کردن منو گوشی نیز، منو اپلیکیشن ویرفیت پرو فارسی نمی شود.

همین امر باعث شد فروشگاه ساعت هوشمند برای راحتی هرچه بیشتر کاربران، در صدد تولید نسخه مود شده Wearfit Pro برآید و برنامه Wearfit Pro فارسی را فراهم کند.

دانلود Wearfit Pro فارسی برای گوشی های هوشمند

همانطور که گفته شد اپلیکیشن ویرفیت پرو از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند و شما باید Wearfit Pro فارسی را دانلود کنید تا از منو فارسی آن بتوانید استفاده کنید. با مراجعه به سایت فروشگاه ساعت هوشمند می توانید برای دانلود اپلیکیشن Wearfit Pro فارسی اقدام و آن را تهیه کنید.

آموزش کار با اپلیکیشن Wearfit Pro فارسی

پس از دانلود برنامه Wearfit Pro فارسی، باید در آن ثبت نام کنید و یک اکانت کاربری بسازید. برای ساخت اکانت نیازمند یک ایمیل می باشید که به عنوان نام کاربری از آن استفاده کنید. اگر ایمیل ندارید می توانید از طریق این لینک آموزش ساخت ایمیل یاهو را ببینید. ایمیل و کشور خود را وارد کنید و تیک قبول قوانین اپلیکیشن را بزنید تا وارد مرحله بعد شوید. سپس یک کد به ایمیل شما ارسال می شود که باید آن را وارد کنید.

- تبلیغات -

وارد کردن ایمیل و تایید آن برای ایجاد حساب کاربری جدید در ویرفیت پرو فارسی

حال یک رمز عبور باید تعیین کنید و پس از آن اطلاعاتی در مورد سن، جنسیت، وزن، قد و … از شما می خواهد. در ادامه اهداف ورزشی شما را نیز می پرسد.

وارد کردن مشخصات خود برای ایجاد اکانت در Wearfit Pro فارسی

پس از تکمیل این اطلاعات و ورود به اپلیکیشن Wearfit Pro فارسی، باید نوع دستگاه خود را مشخص کنید. پس در اینجا ساعت هوشمند را انتخاب نمایید.

نحوه اتصال ساعت هوشمند بعد از دانلود Wearfit Pro فارسی

در پایین صفحه نوار ابزاری را مشاهده می کنید که شامل قسمت خانه، ورزش، یافتن، ساعت هوشمند و من می شود.

اتصال اسمارت واچ به Wearfit Pro فارسی

قسمت خانه اطلاعات کلی در مورد سلامت و ورزش نمایش می دهد. بخش ورزش شامل اطلاعات دقیق ورزشی ثبت شده توسط ساعت می باشد.

در قسمت ساعت هوشمند می توانید ساعت خود را به گوشی وصل کنید. برای این کار در بالای صفحه گزینه افزودن ساعت را بزنید و نام ساعت خود را پیدا کنید. روی آن کلیک کرده تا اتصال به اپلیکیشن برقرار شود.

اتصال و دادن دسترسی ها به برنامه Wearfit Pro فارسی

اجازه دسترسی برنامه ویرفیت پرو فارسی را به اپلیکیشن های گوشی دهید تا اعلانات و پیامک ها روی ساعت شما نمایش داده شود. علاوه بر این یکسری قابلیت های دیگر بعد از اتصال ساعت به گوشی در دسترس قرار می گیرد مثل تغییر واچ فیس، امکان اضافه کردن مخاطبین، آب و هوا، اعلانات، پیدا کردن ساعت، کیف پول، کنترل دوربین گوشی و گزینه ای برای تنظیمات سلامتی.

در آخر قسمت من که اطلاعات شخصی و اولیه شما و تنظیمات خود اپلیکیشن در آن قرار گرفته اند، است.

اتصال موفقیت آمیز ساعت به برنامه پس از دانلود Wearfit Pro فارسی

نتیجه گیری

استفاده از منو فارسی در اپلیکیشن ها یکی از موارد ضروری می باشد که نیاز بسیاری از افراد در ایران می باشد. از آنجایی که به صورت پیش فرض منو فارسی در برنامه Wearfit Pro نبود، نسخه ای از آن در دسترس قرار گرفته است که می توانید از این طریق به دانلود Wearfit Pro فارسی دسترسی پیدا کنید.

دقت داشته باشید که برای دانلود ویرفیت پرو فارسی حتما نسخه انگلیسی آن را حذف کنید تا این نسخه برای شما نصب شود. نسخه به روز شده اپلیکیشن Wearfit Pro فارسی از طریق فروشگاه ساعت هوشمند ارائه می شود.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 3.8 / 5. تعداد رای دهندگان: 22

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید