- تبلیغات -
3.7
(7)

گاهی اوقت پیش می آید که می خواهید از اکانت خود در شبکه ی اجتماعی واتساپ خارج شوید. این مورد می تواند به دلیل بازگردانی بکاپ چت های حساب واتساپ شما باشد یا دلایل مختلف دیگری داشته باشد.

متاسفانه در واتساپ مانند شبکه های اجتماعی دیگری مثل اینستاگرام امکان خروج از اکانت به صورت مستقیم وجود ندارد به این معنا که گزینه ای در این اپلیکیشن برای خروج از حساب تعبیه نشده است.

اما راه هایی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان به صورت غیر مستقیم از حساب واتساپ خود خارج شد. در ادامه با یادیت همراه باشید تا روش خروج از واتساپ را به صورت تصویری بیاموزید.

نحوه خروج از اکانت واتساپ (WhatsApp)

در این جا دو راه برای خارج شدن از اکانت واتس اپ را معرفی می کنیم. راه اول، پاک کردن حافظه پنهان واتساپ می باشد. دومین راه حل نیز پاک کردن کامل اپلیکیشن واتساپ از گوشی و سپس نصب دوباره آن است. در ادامه به آموزش تصویری این دو راه حل می پردازیم.

قبل از شروع این نکته را متذکر می شویم که اگر نمی خواهید چت های خود را از دست بدهید، پیش از استفاده از روش هایی که در ادامه آموزش داده می شود، ابتدا از آن ها بکاپ بگیرید و سپس طبق آن چه در ادامه گفته می شود عمل نمایید.

خروج از حساب واتساپ با پاک کردن حافظه پنهان آن

همان طور که می دانید، وقتی شما از یک اپلیکیشن در گوشی خود استفاده می کنید، توسط آن تعدادی فایل ایجاد می شوند که هربار که با برنامه مربوطه کار می کنید، اپلیکیشن به آن ها مراجعه کرده و از آن ها استفاده می کند.

این فایل ها به صورت مستقیم در دسترس شما قرار نمی گیرند و با پاک کردن برنامه، به صورت کامل از گوشی شما پاک خواهند شد.

- تبلیغات -

در واتساپ نیز اطلاعات مربوط به ورود به حساب کاربری شما و بسیاری دیگر از اطلاعات جز این فایل های پنهان به شمار می آیند. با توجه به آن چه گفته شد پس می توان با پاک کردن حافظه پنهان واتساپ، آن را به حالت اولی که برای اولین بار در گوشی خود نصب کرده اید برگردانید و در نتیجه از اکانت خود خارج شوید.

برای پاک کردن حافظه پنهان واتساپ، وارد تنظیمات گوشی اندرویدی خود شوید و به بخش برنامه ها که معمولا با نام Apps یا Application Manager مشخص می شود مراجعه نمایید.

ورود به تنظیمات اندروید برای پاک کردن حافظه پنهان واتساپ

حالا وارد لیست برنامه های نصب شده روی گوشی خود شوید و واتساپ (WhatsApp) را در آن پیدا نمایید و سپس آن را انتخاب کنید.

انتخاب واتساپ در لیست برنامه های گوشی برای حذف حافظه پنهان آن

وارد صفحه ای مشابه تصویر زیر با عنوان App info خواهید شد که اطلاعاتی از برنامه به همراه گزینه هایی برای مدیریت آن در اختیار شما قرار می دهد. برای پاک کردن حافظه پنهان اپلیکیشن، گزینه Storage را انتخاب نمایید.

روش حذف حافظه پنهان اپلیکیشن برای خروج از اکانت واتساپ

در صفحه جدید باز شده، حافظه ی اشغال شده توسط این اپلیکیشن نمایش داده شده است. برای پاک کردن حافظه پنهان برنامه، کافیست گزینه CLEAR DATA را انتخاب نمایید.

حذف حافظه پنهان واتساپ گوشی برای خروج از اکانت آن

پس از انتخاب این گزینه، پاک کردن حافظه بسته به سرعت گوشی، چند ثانیه به طول می انجامد اما پس از پایان این فرآیند، گزینه های Data و Cache صفر خواهند شد که به معنای پاک شدن کامل حافظه پنهان واتساپ می باشد.

حالا اگر به برنامه واتساپ مراجعه کنید خواهید دید که صفحه ی ابتدایی آن برای ورود به حساب واتساپ نمایش داده می شود که نشان دهنده موفقیت آمیز بودن لاگ اوت از واتس اپ می باشد.

خروج از حساب واتساپ با پاک کردن این اپلیکیشن و نصب دوباره آن

روش دوم برای خروج از اکانت واتساپ حذف کامل این اپلیکیشن از گوشی هوشمند و سپس نصب دوباره آن می باشد. شما می توانید با طی مراحل بالا، پس از ورود به صفحه App info واتساپ با انتخاب گزینه UNINSTALL و سپس تایید حذف نصب واتساپ در پیامی که نمایش داده می شود، آن را به کلی از گوشی خود پاک کنید.

حذف نصب برنامه برای خروج از اکانت واتساپ

سپس دوباره واتساپ را نصب نمایید. طبیعی است که پس از اولین ورود به واتساپ دوباره از شما خواسته می شود تا با استفاده از شماره تلفن خود، وارد حساب کاربریتان شوید که در نتیجه بیانگر خروج موفقیت آمیز از اکانت واتساپ می باشد.

در پایان پیشنهاد می کنیم مقاله ۱خروج از واتساپ وب را نیز از دست ندهید…

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 3.7 / 5. تعداد رای دهندگان: 7

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید