- تبلیغات -
3.3
(94)

امروزه تاکسی های اینترنتی، گرفتن تاکسی و حمل و نقل داخل شهری را بسیار سریعتر، آسان تر و ارزان تر نموده اند. اسنپ اولین تاکسی اینترنتی می باشد که در ایران راه اندازی شد و شاید به همین دلیل نیز باشد که هم اکنون کاربران زیادی از آن استفاده می کنند.

همان طور که می دانید برای استفاده از این تاکسی آنلاین، شما باید حتما یک ۱حساب کاربری اسنپ بسازید تا پس از ورود به حساب کاربری خود بتوانید به راحتی تاکسی مورد نظر خود را بگیرید و به مقصد مورد نظر خود مراجعه نمایید.

اما گاهی اوقات ممکن است به دلایلی مثل ورود به حساب کاربری دیگر یا … از حساب کاربری خود خارج شوید. روش خروج از حساب کاربری اسنپ بسیار آسان است. در ادامه با یادیت همراه باشید تا روش این کار را به صورت تصویری بیاموزید.

آموزش نحوه خروج از حساب کاربری اسنپ

همان طور که می دانید هنگامی که وارد اپلیکیشن اسنپ می شوید با صفحه ای مشابه با تصویر زیر رو به رو خواهید شد. برای خروج از اسنپ شما باید وارد صفحه استفاده از یکی از امکانات آن شوید.

پس یکی از گزینه های “اسنپ!” یا “اسنپ! بایک” یا “اسنپ! باکس” را انتخاب نمایید.

نحوه خروج از حساب کاربری اسنپ

پس از ورود به یکی از گزینه های بالا، حالا نوبت ورود به منوی برنامه می باشد. برای این منظور از نوار بالای اسنپ، آیکون به شکل یک شخص را در سمت چپ انتخاب نمایید.

- تبلیغات -

ورود به منو برای خروج از حساب کاربری اسنپ

حالا برای خروج از اکانت اسنپ خود، کافیست به انتهای لیست نمایش داده شده در صفحه ی جدید بروید و گزینه آخر این منو یعنی “خروج” را انتخاب نمایید.

خروج از حساب کاربری اسنپ

خواهید دید که پس از چند لحظه به صفحه ی ابتدایی ورود یا عضویت اسنپ وارد می شوید که بیانگر خروج موفقیت آمیز شما از حساب کاربری اسنپ می باشد.

خروج موفقیت آمیز از حساب کاربری اسنپ

پس از خروج از اسنپ، حتما در آینده نیاز پیدا خواهید کرد که مجددا وارد حساب کاربری خود شوید. برای یادگیری روش ۲ورود به اسنپ می توانید از لینک مربوطه استفاده نمایید.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 3.3 / 5. تعداد رای دهندگان: 94

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

2 دیدگاه‌ها

  1. سلام وقتتون بخیر من میخوام کامل حساب کاربری من تو اسنپ پاک شه ایا امکانش هست
    به صرتی کهانگار تا حالا اسنپ نداشتم با یه شماره خاص

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید