- تبلیغات -
5
(1)

همان طور که می دانید اسنپ (Snapp) یک اپلیکیشن کاربردی برای حمل و نقل هوشمند و گرفتن تاکسی به صورت آنلاین می باشد که شما برای استفاده از آن حتما نیاز دارید تا یک حساب کاربری بسازید.

در مقالات گذشته یادیت، نحوه ایجاد حساب کاربری در اسنپ را آموزش دادیم. اما گاهی پیش می آید که شما به دلایلی مانند پاک کردن اپلیکیشن اسنپ، تغییر گوشی هوشمند و … نیاز پیدا می کنید دوباره وارد اکانت از قبل ساخته شده خود در اسنپ شوید.

روش ورود به حساب کاربری اسنپ تقریبا مشابه با ایجاد اکانت در آن می باشد و از یک فرآیند بسیار آسان برخوردار است. برای یادگیری روش ورود به اسنپ، پیشنهاد می کنیم در ادامه با ما همراه باشید…

آموزش روش ورود به حساب کاربری اسنپ

برای ورود به حساب کاربری اسنپ، پس از باز کردن اپلیکیشن آن، دکمه “ورود” را لمس نمایید.

روش ورود به حساب کاربری اسنپ

جالب است بدانید که شما از سه روش متفاوت می توانید وارد حساب خود در اسنپ شوید که شامل استفاده از “حساب گوگل”، “آدرس ایمیل و گذرواژه” و “شماره همراه” می باشند. در ادامه به توضیح هر کدام از موارد گفته شده می پردازیم.

البته اگر شما اسنپ خود را از فروشگاه Google Play دانلود کرده اید ممکن است صفحه ی اولیه ای که بلافاصله بعد از باز کردن اسنپ برای شما باز می شود کمی متفاوت باشد. در این اپلیکیشن تنها می توانید با وارد کردن شماره همراه و سپس استفاده از کد تاییدیه دریافت شده وارد حساب خود شوید، که در انتهای این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

- تبلیغات -

استفاده از حساب گوگل برای ورود به اسنپ

آسان ترین و سریع ترین روش برای ورود به اکانت اسنپ، استفاده از حساب گوگل می باشد.

همان طور که می دانید شما برای استفاده از تمامی امکانات اندروید، باید با استفاده از یک آدرس جیمیل وارد حساب کاربری گوگل خود شوید.

حال اگر جیمیل حساب کاربری گوگلی که در اندروید وارد آن شده اید، دقیقا همان جیمیلی باشد که با استفاده از آن اکانت اسنپ خود را ایجاد کرده اید می توانید تنها با لمس گزینه “حساب گوگل” در اپلیکیشن اسنپ به ساده ترین وجه ممکن وارد اکانت اسنپ خود شوید.

البته پس از لمس گزینه “حساب گوگل” در صورتی که شما وارد چند حساب جیمیل شده باشید ممکن است لیستی پیش روی شما نمایش داده شود تا با استفاده از آن آدرس مورد نظر را که با آن اکانت اسنپ خود را ایجاد کرده اید، انتخاب نمایید.

پس از انتخاب جیمیل مورد نظر، پس از چند لحظه خواهید دید که به راحت ترین شکل ممکن وارد حساب خود در اسنپ شده اید و صفحه استفاده از امکانات آن پیش روی شما باز شده است.

استفاده از آدرس ایمیل و گذرواژه برای وارد شدن به حساب کاربری اسنپ

روش دومی که در این قسمت برای ورود به حساب کاربری اسنپ می خواهیم آموزش دهیم، استفاده از آدرس ایمیل و گذرواژه می باشد.

در صفحه ی ورود، دو کادر با عنوان های “آدرس ایمیل” و “گذرواژه” وجود دارند که با وارد کردن آدرس ایمیل و رمز عبور اکانت اسنپ خود در کادرهای مربوطه و لمس گزینه ورود می توانید وارد اکانت خود شوید.

اگر اکانت اسنپ خود را با استفاده از گزینه “ورود با حساب گوگل” ایجاد کرده اید و اکنون استفاده از این گزینه برای شما امکان پذیر نمی باشد، برای ورود از طریق آدرس ایمیل و گذرواژه نیاز به رمز عبور دارید که ممکن است آن را نداشته باشید. برای این منظور می توانید با لمس گزینه “رمز عبورتان را فراموش کردید؟” رمز عبور جدیدی برای اکانت خود ایجاد کنید و سپس با آن وارد اکانت خود شوید.

پس از لمس این گزینه، ایمیلی شامل یک لینک برای شما ارسال می گردد که با لمس آن لینک، به صفحه ای در سایت اسنپ منتقل خواهید شد که دارای دو کادر بوده که داخل هر دوی این کادرها باید رمز عبور جدید مورد نظر خود را عینا همانند هم وارد کنید و تایید نمایید تا پس از آن بتوانید با این رمز عبور و آدرس ایمیل وارد حساب اسنپ خود شوید.

استفاده از “شماره همراه” برای ورود به اکانت اسنپ

اما گزینه ی آخری که در اینجا می خواهید برای ورود به حساب کاربری اسنپ توضیح دهیم، “شماره همراه” می باشد.

همان طور که در ابتدای این مقاله گفته شد اگر شما اپلیکیشن اسنپ خود را از طریق گوگل پلی نصب کرده اید ممکن است در همان بدو ورود به اپلیکیشن از شما شماره تلفن همراه خواسته شود و این تنها راه ورود برای شما بوده و گزینه های “حساب گوگل” و “آدرس ایمیل و گذرواژه” برای شما در دسترس نباشند. در غیر این صورت برای استفاده از روش ورود با شماره موبایل، در صفحه ی مشابه تصویر زیر، “شماره همراه” را انتخاب نمایید.

انتخاب روش ورود به حساب کاربری اسنپ

حالا در کادر موجود در صفحه ی نمایش داده شده، شماره تلفن همراه خود را به همراه صفر ابتدای آن به صورت یک عدد ۱۱ رقمی وارد کرده و سپس گزینه “ارسال کد فعال سازی” را لمس نمایید.

وارد کردن شماره موبایل برای ورود به حساب کاربری اسنپ

پس از آن منتظر یک کد تاییدیه ۶ رقمی باشید که به شماره تلفن همراه شما ارسال می گردد. پس از دریافت، آن را در کادر مربوطه وارد نمایید. اگر بعد از گذشت یک دقیقه کد را دریافت نکردید، می توانید با لمس گزینه “ارسال مجدد کد” دوباره ارسال آن را درخواست نمایید. همچنین اگر متوجه شدید که شماره را اشتباه وارد کرده اید می تونید با لمس گزینه “اصلاح شماره همراه” آن را اصلاح نمایید.

وارد کردن کد تاییدیه شماره موبایل برای ورود به اسنپ

معمولا پس از وارد کردن آخرین کاراکتر عدد ۶ رقمی، در صورت درست بودن آن به صورت خودکار وارد حساب کاربری خود خواهید شد اما اگر این عمل به صورت اتوماتیک انجام نشد با لمس گزینه “ارسال” می توانید وارد صفحه ی زیر که صفحه ی اصلی اسنپ می باشد شوید و از این پس از امکانات آن استفاده نمایید.

ورود موفقیت آمیز به اکانت اسنپ

در پایان این مقاله، پیشنهاد می کنیم به مطلب آموزش نحوه خروج از حساب کاربری اسنپ نیز سر بزنید.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید