- تبلیغات -
5
(5)

Html فرمت صفحات اینترنتی می باشد که می تواند متون غنی را نمایش دهد. منظور از متون غنی متونی با کلمات رنگی یا ضخیم شده یا دارای خط زیر آن ها می باشد.

اما این نوع فایل ها ممکن است علاوه بر سایت ها، در موارد دیگری نیز از آن ها استفاده شود. مثلا برای ارسال ایمیل می توانید از صفحات html استفاده کنید. نرم افزار Email Sender Deluxe از صفحات html پشتیبانی می کند.

در این لینک آموزش ارسال ایمیل به تعداد زیاد با استفاده از نرم افزار Email Sender Deluxe قرار داده شده است.

اگرچه شاید این سوال برای شما پیش بیاید که ساختن این صفحات نیاز به یادگیری کد نویسی دارد و یک کار تخصصی است. در جواب شما می گوییم که یکی از راه های ساخت صفحات html کد نویسی است.

اما برای ساخت صفحات html راه کارها و نرم افزارهای زیادی موجود هستند که برای استفاده از آن ها نیازی به دانش تخصصی نیست! یکی از این نرم افزارها ، ورد می باشد که توانایی ساخت صفحات html را دارد.

آموزش ساخت فایل html با ورد:

مسیر طی شده:                                file>>save>>your folder>>file name>>web page format>>save

برای ساخت این صفحات با استفاده از ورد کافیست ابتدا صفحه ی html دلخواه خود را در این نرم افزار طراحی کنید.

- تبلیغات -

فایل html

پس از طراحی، فایل خود را با فرمت html ذخیره کنید. برای این کار از تب file بر روی گزینه ی save کلیک کنید و سپس از قسمت سمت راست یک پوشه مانند desktop را انتخاب کنید.

ساخت فایل html

پس از آن در پنجره ی ذخیره و از منوی کشویی save as type گزینه ی Web Page را انتخاب کنید تا فایل ورد شما با فرمت html ذخیره شود.

ساخت فایل html

ساخت فایل html

پس از ذخیره با فرمت html نوشته ی شما مانند تصویر زیر تمام صفحه ی ورد را می گیرد. اگر می خواهید که آن را به حالت اول برگردانید از نوار پایینی ورد روی گزینه دوم که در تصویر مشخص شده کلیک کنید.

فایل html

برای یادگیری ارسال ایمیل انبوه با استفاده از نرم افزار Email Sender Deluxe کلیک کنید…

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 5 / 5. تعداد رای دهندگان: 5

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید