- تبلیغات -
2.3
(3)

همان طور که می دانید در اینستاگرام می توانید از دو روش استفاده از ایمیل و استفاده از شماره تلفن، اکانت خود را ایجاد نمایید. این به این معناست که شما می توانید انتخاب کنید که در پروفایل اینستاگرام شما، شماره موبایل ثبت شده باشد یا آدرس ایمیل شما و یا هر دوی آن ها قرار داشته باشند.

به هر صورت اگر قبلا شماره موبایل خود را در پروفایل اینستاگرام خود ذخیره کرده باشید، چه بعد از ثبت نام با ایمیل، شماره موبایل را به صورت دستی در پروفایل قرار داده باشید و چه اکانت اینستاگرام خود را با استفاده از شماره موبایل ایجاد کرده باشید، در هر زمانی امکان حذف کردن شماره از اینستاگرام وجود دارد.

نحوه حذف شماره تلفن از اینستاگرام نیز بسیار آسان بوده و موضوع مقاله آموزشی امروز یادیت می باشد. پس از شما دعوت می کنیم در ادامه با ما همراه باشید…

آموزش روش حذف شماره تلفن از اینستاگرام

برای پاک کردن شماره تلفن از اینستاگرام، ابتدا با لمس آیکون پروفایل یا تصویر پروفایل خود در نوار پایین اینستاگرام، وارد پروفایل کاربری شوید.

حالا در صفحه باز شده گزینه Edit Profile را انتخاب نمایید.

ورود به قسمت ویرایش پروفایل برای حذف شماره تلفن از اینستاگرام

پیش نیاز پاک کردن شماره تلفن در اینستاگرام

در صفحه باز شده، اطلاعات کاربری شما، در قسمت Profile Information به نمایش در آمده است. قبل از حذف شماره موبایل از اینستاگرام، باید توجه داشته باشید که این اپلیکیشن حتما نیاز به یک راه ارتباطی با شما دارد. حال که می خواهید شماره تلفن خود را از پروفایلتان حذف نمایید، پس باید اینستاگرام آدرس ایمیل شما را داشته باشد.

- تبلیغات -

با توجه به این توضیح اگر آدرس ایمیل خود را در قسمت E-mail Address وارد نکرده اید، قبل از هر چیز آدرس ایمیل معتبری در این قسمت وارد کنید. پس از آن به ایمیل خود مراجعه کرده و لینک ارسالی از طرف اینستاگرام را لمس کنید تا این ایمیل تایید شود. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مقاله آموزش ۱تغییر ایمیل اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

نحوه حذف شماره از اینستاگرام

پس از تایید ایمیل به حذف شماره از اینستاگرام می پردازیم. برای این منظور در همان صفحه Edit Profile روی گزینه Phone number ضربه بزنید.

انتخاب بخش شماره تلفن برای حذف آن از پروفایل اینستاگرام

صفحه ای مشابه با تصویر زیر برای تغییر شماره تلفن اینستاگرام شما نمایش داده می شود که شماره قبلی شما نیز در کادر آن نمایش داده شده است.

برای پاک کردن شماره تلفن، شماره داخل کادر را به صورت کامل حذف کنید و سپس گزینه Next را لمس نمایید.

پاک کردن شماره تلفن از پروفایل اینستاگرام

همان طور که مشاهده خواهید کرد، به صفحه ی Edit Profile باز خواهید گشت با این تفاوت که قسمت Phone number خالی خواهد بود. حالا برای تایید نهایی حذف شماره موبایل، آیکون تیک در نوار بالا را لمس نمایید.

حذف موفقیت آمیز شماره تلفن از اینستاگرام

پس از آن به صفحه پروفایل خود بازگردانده می شوید که نشاندهنده حذف موفقیت آمیز شماره تلفن از اینستاگرام می باشد.

توجه داشته باشید که اگر قبل از این کار، ایمیل خود را در قسمت مربوطه وارد نکرده باشید، پس از لمس آیکون تیک، پیامی به شما نمایش داده می شود و از شما خواسته می شود که در ابتدا یک آدرس ایمیل معتبر یا شماره تلفن معتبر خود را وارد نمایید.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 2.3 / 5. تعداد رای دهندگان: 3

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید