- تبلیغات -
5
(1)

در این مطلب قصد داشته کمی به توضیح در رابطه با اهمیت تلاش و کوشش در زندگی و به ویژه در بازارهای مالی و بورس بپردازیم. برای شروع بحث در نظر بگیرید شما علاقه مند بوده که یک مهندس برق شوید، خب تا به این جای قضیه همه چیز عالی به نظر می رسد اما در واقع برای رسیدن به این خواسته بایستی چه میزان هزینه نمود؟
واقعیت آن است که در حال حاضر برای آن که شما به یک مهندس برق تبدیل شده نیاز دارید که در بهترین حالت چهار سالی را در دانشگاه مشغول درس خواندن شوید و دو سالی را نیز در بازار به صورت عملی تجربه کسب کنید تا سرانجام بعد از ۶ سال تلاش و زحمت و هزینه به یک آقا یا خانم مهندس تبدیل شده و بتوانید از این راه به درآمدی برسید و در واقع صاحب جایگاهی که منتظر آن بوده اید برسید.

واقعیت بورس : پایان شب سیه سپید است

اگر بخواهید ریز به ریز هزینه های مربوط به دانشگاه، رفت و آمد و کتاب و … را برآورد کنید سر از چند ده میلیون در خواهد آورد. پس چرا خیلی از ما انتظار داشته که در بازارهای مالی و بورس که به عنوان مخزن عظیمی از سرمایه شناخته می شود و دارای بیشتری گردش مالی در دنیا می باشد بدون هیچ زحمت و هزینه ای به سوددهی دلخواه خود برسیم؟
واقعیت آن است که نمی توان در این بازار بزرگ و بورس به این بزرگی توقع داشت که تنها با ۶ ماه تلاش به هر چه که مایل بوده دست پیدا نمود. این بازار سختی های بسیاری داشته و کسی که وارد این عرصه شده باید کفش آهنی به پا کرده و با عزمی جزم و بدون ناامیدی این راه پر پیچ و خم را پیش رود. و به طور کلی با آموزش بورس و علم وارد این عرصه شد.

واقعیت بورس : پایان شب سیه سپید است

خیلی ها در این بازار وجود داشته که نزدیک به ۴ سال تنها در این بازار متحمل ضرر شده اما دست از تلاش برنداشته و ناامید نشده اند، سرانجام نیز نتیجه صبر و تلاش خود را دیده و بر بازار تسلط یافته، تجربه کسب نموده و در نهایت به آزادی مالی که نهایت آرزوی هر معامله گری بوده دست پیدا نموده اند. به نوعی بعد از سال ها مزد تلاش خود را می چشند و تنها یک زحمت کشیده می تواند لذت این راحتی بعد از تلاش را درک کند.
اگر چه در بازارهای مالی مانند تمامی زمینه ها افرادی نخبه وجود داشته که خیلی زود به موفقیت و سوددهی دست پیدا می کنند، اما خب ما در حال حاضر کاری با آن ها نداشته و مخاطب ما آن دسته از معامله گرانی بوده که کاملا معمولی در حال عبور از این راه پر زحمت هستند. برای موفقیت در این راه معامله گر بایستی با برنامه قدم برداشته و ناامید نشود.حتی کسانی که میخواهند در بازار فارکس شرکت کنند نیز باید آموزش فارکس ببینند و این را به خاطر آورید که خیلی ها در این راه به موفقیت رسیده اند پس شما هم می توانید. ممکن است درست در لحظه ای که شما کاملا ناامید شده اید از هر زمان دیگری به موفقیت نزدیک تر باشید پس دست به کار شده و این قدم های باقی مانده را نیز با عزمی راسخ بردارید.

واقعیت بورس : پایان شب سیه سپید است

بازارهای مالی بیشتر به مسابقات دوی ماراتن شباهت داشته تا دوی سرعتی، پس از تمام کردن کل پول های خود خودداری نموده و به این فکر کنید که شما بایستی برای کسب تجربه در این بازار، به صورت همیشگی و مداوم حضور داشته باشید. پس لطفا دست از زیاده خواهی و طمع برداشته و فکر یک شبه پولدار شدن را از سر خود بیرون کنید.برای موفقیت در بازار بورس باید قبل از آن آموزش تحلیل تکنیکال را فرا بگیرید .
موفقیت در انتظار شماست.

- تبلیغات -

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید