- تبلیغات -
3.2
(28)

یکی از قابلیت های ابتدایی اصلی و ابتدایی اینستاگرام، امکان لایک کردن پست ها توسط فالوورهای می باشد که به کاربری که آن پست را منتشر کرده است می فهماند که چند نفر و چه کسانی پست او را دوست داشته اند.

جالب است بدانید که تمامی پست هایی که شما در اینستاگرام لایک می کنید، در یک لیست جداگانه ای قرار می گیرند و شما می توانید به راحتی به تمامی آن ها به صورت یکجا دسترسی داشته باشید.

اما گاهی اوقات می خواهید لایک تمامی پست هایی که تاکنون لایک کرده اید را حذف کنید یا اصطلاحا آن ها را آنلایک (Unlike) نمایید. یکی از راه ها مراجعه به لیست لایک هایتان در اینستاگرام و آنلایک یکی یکی آن ها می باشد که راه معقولی به حساب نمی آید.

اما اپلیکیشن هایی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید تمامی لایک های خود در اینستاگرام را به صورت یکجا حذف کنید.

نرم افزار Cleaner Pro یک اپلیکیشن رایگان برای حذف تمامی پست ها، فالووینگ ها و لایک های اینستاگرامی می باشد که می توانید آن را از طریق لینک زیر دانلود کنید:

دانلود اپلیکیشن Cleaner Pro 2.0.0

در ادامه با یادیت همراه باشید تا روش حذف تمام لایک های اینستاگرام را با استفاده از اپ Cleaner Pro بیاموزید.

- تبلیغات -

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن بالا، وارد آن شوید. در نوار بالای صفحه ی ابتدایی AGREE را لمس کنید. در مرحله ی بعد شما باید نام کاربری و رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را وارد کنید. پس از آن روی گزینه ی Login with Instagram ضربه بزنید.

در صورتی ورود درست اطلاعات، شما با موفقیت وارد اکانت اینستاگرام خود خواهید شد و صفحه ای مشابه تصویر زیر را خواهید دید.

چگونه می توانیم لایک تمام پست هایی را که لایک کرده ایم در اینستاگرام حذف کنیم؟

برای حذف لایک های خود از نوار پایین، Likes را انتخاب نمایید.

پس از آن لیستی از پست هایی که شما آن ها را لایک کرده اید نمایش داده می شوند و هر چه شما بیشتر به پایین صفحه بروید پست های لایک شده بیشتری لیست می شوند.

انتخاب پست های لایک شده مورد نظر:

در اینجا شما باید پست های مورد نظر خود را که می خواهید آنلایک کنید انتخاب کنید که برای این کار کافیست پست مورد نظر را لمس کنید. همچنین با نگه داشتن انگشت خود را یک پست، تمامی پست های قبلی تا پستی که انگشت خود را نگه داشته اید انتخاب می شوند.

علاوه بر این برای انتخاب سریع تمامی پست های لایک شده، یا از انتخاب خارج کردن آن ها یا معکوس کردن گزینه های انتخاب شده و انتخاب نشده می توانید از نوار بالا OPTION را انتخاب کنید و گزینه ی مورد نظر خود را لمس نمایید.

موردی که در انتخاب تمامی پست های لایک شده وجود دارد این است که تنها پست های لایک شده ای انتخاب می شوند که بارگذاری شده باشند. بنابراین شما برای انتخاب تمامی پست ها، باید آنقدر پایین بروید که به اولین پستی که لایک کرده اید برسید و سپس تمامی پست های لایکی را انتخاب نمایید.

انتخاب پست های مورد نظر برای حذف یکجای لایک آن ها در اینستاگرام

حذف لایک های (آنلایک-Unlike) پست های انتخاب شده:

پس از انتخاب پست های مورد نظر، برای حذف لایک آن ها از نوار بالا روی UNLIKE کلیک نمایید.

حذف لایک های (آنلایک-Unlike) پست های انتخاب شده در اینستاگرام

سپس پیامی نمایش داده می شود. برای آغاز فرآیند آنلایک، OK را بزنید.

حالا حذف لایک پست های لایک شده شما در اینستاگرام آغاز خواهد شد و بر اساس تعداد پست های انتخاب شده، به طول خواهد انجامید.

توجه داشته باشید که به دلیل محدودیت های اینستاگرام، معمولا تا حدود ۲۰۰ عدد از پست ها آنلایک می شوند و برای آنلایک بقیه دوباره باید روش بالا را طی کنید.

در نهایت پس از پایان عملیات، نتیجه ی آن و تعداد پست های آنلایک شده و آنلایک نشده در پیامی به شما اطلاع داده می شود.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 3.2 / 5. تعداد رای دهندگان: 28

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید