- تبلیغات -
1
(1)

اگر با گوشی خود به صورت حرفه ای فایل های مختلف را دانلود و استفاده می کنید حتما با اپلیکیشن ADM آشنایی دارید.

ADM مخفف عبارت Advanced Download Manager، عنوان یک اپلیکیشن برای گوشی های هوشمند اندرویدی می باشد که دانلودهای شما را به صورت حرفه ای مدیریت می کند.

در مقالات گذشته یادیت، نحوه دانلود توسط ADM را به صورت کامل و تصویری آموزش دادیم. اما گاهی پیش می آید که شما می خواهید لینک های دانلود را در لیستی در این برنامه ذخیره کنید تا دانلود را در زمانی دیگر انجام دهید و بر حسب مورد ممکن است بخواهید آن لیست را به برنامه های دیگر گوشی خود منتقل نمایید.

همچنین اگر دانلودهایی را قبلا انجام داده باشید و بخواهید لینک های مربوط به آن ها را توسط جیمیل یا شبکه های اجتماعی برای دوستان خود بفرستید هم، نیاز به ارسال و به اشتراک گذاری لینک های دانلود موجود در لیست ADM گوشی خود دارید.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم، موضوع این مقاله را به آموزش نحوه اشتراک گذاری لینک های دانلود ADM با دیگر اپلیکیشن های گوشی اختصاص دهیم. با ما همراه باشید…

نحوه اشتراک گذاری لینک های دانلود ADM با دیگر اپلیکیشن ها

برای انتقال لینک های ADM، ابتدا باید لینک های مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برای انتخاب لینک هایی که در صف دانلود هستند از نوار بالا، زبانه QUEUE را انتخاب کنید و برای اشتراک گذاری لینک هایی که قبلا توسط ADM دانلود شده اند، زبانه FINISHED را انتخاب نمایید.

حالا انگشت خود را روی اولین لینک مورد نظر برای ارسال، گذاشته و نگه دارید تا رنگ آن تغییر کند و انتخاب شود. سپس در ادامه لیست، گزینه های دیگر مورد نظر را لمس کنید تا آن ها نیز به لیست انتخاب شده شما اضافه شوند.

- تبلیغات -

در تصویر زیر ما در صف دانلود دو لینک داشته ایم، که هر دو این لینک ها را برای به اشتراک گذاشتن با دیگران انتخاب کرده ایم.

حالا روی آیکون به شکل سه نقطه در نوار بالای برنامه ضربه بزنید.

انتخاب لینک های موردنظر در ADM برای اشتراک گذاری با دیگر اپلیکیشن ها

از لیست نمایش داده شده، گزینه اول یعنی Send را انتخاب نمایید.

ارسال لینک های دانلود ADM به دیگر اپلیکیشن ها

پس از آن لیستی از تمامی اپلیکیشن هایی که امکان به ارسال لینک های ADM توسط آن ها وجود دارد، نمایش داده می شود.

کافیست اپلیکیشن مورد نظر را انتخاب کرده و ادامه فرآیند اشتراک گذاری لینک های دانلود ADM را در آن برنامه دنبال کنید.

انتخاب برنامه موردنظر برای اشتراک گذاری لینک های دانلود ADM

همچنین در این لیست گزینه پر کاربردی با عنوان Copy to clipboard وجود دارد که با انتخاب آن، لینک ها در حافظه کلیپ برد گوشی ذخیره می شوند و شما می توانید آن ها را در هر اپلیکیشن دلخواهی از گوشی خود، جایگذاری نمایید.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 1 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید