- تبلیغات -
3.2
(11)

ایمو (imo) یک شبکه اجتماعی موبایلی می باشد که در کنار تلگرام و اینستاگرام، بین کاربران ایرانی به محبوبیت قابل قبولی رسیده است و از همان نسخه های ابتدایی قابلیت تماس تصویر و صوتی را فراهم کرده است.

همان طور که می دانید هنگام ۱ساخت اکانت در ایمو، مانند هر شبکه اجتماعی دیگری از شما یک شماره موبایل خواسته می شود و پس از تایید آن شماره، برای ورود مجدد به اکانت یا بسیاری اقدامات دیگر، از این شماره تلفن استفاده می شود.

اما پس از ایجاد اکانت، ممکن است بعد از مدتی شما بخواهید این شماره را به شماره دیگری تغییر دهید. جالب است بدانید که روش تغییر شماره تلفن در ایمو بسیار آسان است و موضوع این مقاله از یادیت آموزش نحوه تغییر شماره در این شبکه اجتماعی می باشد. پس از شما دعوت می کنیم با ما همراه باشید.

آموزش نحوه تغییر شماره تلفن در ایمو

برای تغییر شماره موبایل در ایمو، پس از آن که وارد این اپلیکیشن شدید، روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت چپ نوار بالا، ضربه بزنید.

ورود به بخش پروفایل برای تغییر شماره در ایمو

همان طور که مشاهده می کنید در بالای صفحه نمایش داده شده، شماره تلفن کنونی شما نمایش داده می شود. برای تغییر این شماره، گزینه Settings را لمس کنید.

ورود به تنظیمات برای تغییر شماره تلفن ایمو

- تبلیغات -

حالا گزینه imo Account Settings را انتخاب کنید.

انتخاب تنظیمات اکانت برای تغییر شماره موبایل در ایمو

در مرحله بعد، روی Change Phone Number ضربه بزنید.

انتخاب گزینه تغییر شماره موبایل در ایمو

پس از آن، صفحه ای مشابه تصویر زیر برای شما نمایش داده می شود که باید شماره موبایل جدید مورد نظر خود را در این قسمت وارد کنید.

معمولا کشور شما توسط ایمو به صورت خودکار تشخیص داده شده و گزینه اول تنظیم می شود اما اگر این اتفاق نیوفتاد، برای این منظور می توانید این گزینه را لمس کنید و از لیست نمایش داده شده، کشور مورد نظر را انتخاب نمایید.

پس از انتخاب کشور، پیش شماره مربوط به آن کشور به صورت خودکار قرار داده می شود.

حالا شماره موبایل خود را در کادر مربوطه بدون صفر ابتدایی آن وارد کنید و سپس روی Next بزنید.

وارد کردن شماره موبایل جدید برای تعویض شماره در ایمو

پس از آن، در پیامی از شما خواسته می شود که تایید کنید که شماره تلفن وارد شده صحیح است. برای تایید Okay و برای ویرایش Edit را لمس کنید.

تایید شماره موبایل جدید در ایمو

پس از آن برای تایید شماره تلفن، پیامکی حاوی یک کد تاییدیه ۴ رقمی برای شما ارسال می شود که باید آن را در کادر مربوطه وارد کنید.

وارد کردن کد تاییدیه دریافتی برای تغییر شماره تلفن ایمو

اگر پیامک را دریافت نکردید، پس از گذشت یک دقیقه از طرف ایمو با شما تماس گرفته شده و کد تاییدیه به صورت صوتی در اختیار شما قرار می گیرد.

در صورت دریافت پیامک، کد به صورت خودکار در کادر مربوطه قرار می گیرد و اگر با شما تماس صوتی گرفته شود، به محض وارد کردن آخرین عدد کد تاییدیه، در صورت صحیح بودن آن، به صورت خودکار وارد صفحه قبل خواهید شد و پیام موفقیت آمیز بودن تغییر شماره تلفن ایمو نمایش داده می شود.

تغییر شماره تلفن ایمو با موفقیت انجام شد.

حالا اگر به صفحه پروفایل بازگردید، خواهید دید در ابتدای صفحه، شماره موبایل جدید تایید شده نمایش داده می شود. به همین راحتی توانستیم تغییر شماره در imo را انجام دهیم.

اما در صورتی که می خواهید، اکانت ایمو خود را به صورت کامل حذف کنید، پیشنهاد می کنیم مقاله ۲آموزش دیلیت اکانت ایمو را از دست ندهید.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 3.2 / 5. تعداد رای دهندگان: 11

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید