- تبلیغات -
4
(3)

اگر با گوشی اندرویدی خود فیلم تماشا می کنید حتما برای شما نیز پیش آمده است که بخواهید در حین این که فیلم در حال اجرا هست، کار دیگری نیز با گوشی خود انجام دهید و به صورت همزمان از اپلیکیشن دیگری نیز استفاده نمایید.

این مورد در مواقع تماشای فیلم های آموزشی بسیاری کاربردی تر خواهد بود چرا که ممکن است شما بخواهید مطلبی را یادداشت کنید و یا از وب سایتی بازدید نمایید.

خوشبختانه راه هایی برای رفع این نیاز در گوشی های اندرویدی وجود دارد تا شما بتوانید پخش ویدیو را به صورت یک پنجره کوچک شناور در گوشی خود ادامه دهید و به صورت همزمان از دیگر قابلیت های گوشی خود نیز استفاده نمایید.

اپلیکیشن MX Player یک پخش کننده ویدئو قدرتمند برای گوشی های هوشمند می باشد که امکانات زیادی را برای کاربران خود فراهم کرده است. یکی از این امکان پخش فیلم در پس زمینه اندروید می باشد که با فعال کردن این قابلیت، پخش ویدئو در یک پنجره شناور کوچک در گوشی ادامه می یابد و شما به صورت همزمان می توانید از برنامه های دیگر گوشی خود نیز استفاده نمایید.

در این مقاله ما می خواهیم روش پخش ویدیو در پس زمینه اندروید با استفاده از MX Player را به عنوان یک برنامه پخش شناور فیلم آموزش دهیم. روش انجام این کار بسیار کوتاه و آسان است. پس از شما دعوت می کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید…

آموزش روش پخش شناور ویدئو در اندروید با اپلیکیشن MX Player

برای این منظور، قبل از هر چیز بهتر است MX Player خود را به آخرین نسخه به روزرسانی نمایید. حالا فیلم مورد نظر خود را در این برنامه پخش کنید.

سپس از سمت راست نوار بالای این برنامه، روی آیکون به شکل سه نقطه ضربه بزنید.

- تبلیغات -

ورود به منو MX Player برای فعال کردن قابلیت پخش شناور ویدئو در اندروید

در منوی نمایش داده شده، گزینه Play را لمس کنید.

روش فعال کردن قابلیت پخش شناور ویدئو در اندروید با اپلیکیشن MX Player

حالا گزینه Background play را انتخاب کنید تا تیک دار شود.

فعال کردن قابلیت پخش شناور ویدئو در MX Player اندروید

با این کار پیام “Background playback enabled.” نمایش داده می شود.

حالا فلش به سمت راست موجود در سمت چپ برنامه را لمس کنید تا گزینه های بیشتری نمایش داده شوند.

حالت پخش فیلم در پس زمینه اندروید فعال شد.

سپس روی آیکون به شکل (آیکون پخش شناور فیلم در MX Player اندروید) ضربه بزنید.

پخش شناور فیلم در اندروید

پس از چند لحظه خواهید که پخش فیلم شما در یک پنجره کوچک شناور ادامه می باشد و شما در این حین می توانید در میان اپلیکیشن های دیگر گوشی خود جا به جا شوید و به طور همزمان از تماشای فیلم خود نیز لذت ببرید.

پخش شناور ویدئو در اندروید

به همین راحتی توانستید پخش شناور ویدئو در اندروید را فعال کنید. اگر می خواهید پخش فیلم به حالت قبل بازگشته و به صورت تمام صفحه اجرا شود کافیست یک بار روی فیلم ضربه بزنید تا گزینه های موجود نمایش داده شوند و سپس آیکون (آیکون بازگشت به پخش تمام صفحه ویدئو در MX Player اندروید) در گوشه ی بالا سمت چپ پنجره شناور را لمس کنید.

در پایان پیشنهاد می کنیم، به مقاله نمایش فیلم های سه بعدی به صورت دو بعدی در MX Player گوشی های اندروید نیز سر بزنید…

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 4 / 5. تعداد رای دهندگان: 3

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید