- تبلیغات -
4.3
(3)

MX Player یک اپلیکیشن کاربردی و قدرتمند برای پخش انواع فایل های ویدئویی در گوشی های هوشمند اندرویدی می باشد که بسیاری از کاربران برای تماشای فیلم های خود، از آن استفاده می کنند.

گاهی اوقات هنگام تماشای فیلم در گوشی، نیاز پیدا می کنید که آن را بچرخانید و از جهتی دیگر آن را تماشای کنید. شاید اولین راه حلی که به ذهن شما می رسد، ابتدا فعال کردن قابلیت Auto-rotate خود گوشی و سپس چرخاندن گوشی در جهت دلخواه باشد. اما در MX Player گاهی اوقات این روش جوابگو نیست!! پس چه باید کرد؟!

جالب است بدانید که در خود اپلیکیشن MX Player قابلیتی برای چرخش فیلم در گوشی وجود دارد. در این مقاله می خواهید نحوه استفاده از قابلیت چرخاندن فیلم در MX Player اندروید را آموزش دهیم. پس در ادامه با یادیت همراه باشید…

نحوه چرخاندن فیلم در MX Player گوشی های اندروید

برای چرخاندن ویدیو در اندروید، ابتدا آن را با MX Player باز کنید.

سپس از گوشه بالا سمت راست برنامه روی آیکون به شکل سه نقطه ضربه بزنید.

ورود به منو برای چرخاندن فیلم در MX Player

حالا از منوی باز شده، گزینه Display را انتخاب کنید.

- تبلیغات -

ورود به تنظیمات نمایش برای چرخش فیلم در MX Player اندروید

سپس  در لیست باز شده، تیک گزینه Screen Rotation را فعال کنید.

با این کار یک آیکون به شکل (آیکون چرخاندن ویدیو در اندروید) در سمت چپ برنامه به نمایش در می آید. اگر این آیکون را ندید، با لمس دکمه فلش به سمت راست در قسمت سمت چپ صفحه نمایش، گزینه های بیشتری نمایش داده می شود، که آیکون چرخاندن فیلم نیز جز آن ها خواهد بود.

چرخش فیلم در اندروید با نرم افزار MX Player

حالا این آیکون را لمس کنید تا چرخش فیلم در گوشی اندروید خود را مشاهده کنید. با لمس دوباره این آیکون، تصویر فیلم، به حالت قبل باز می گردد.

چرخاندن فیلم در MX Player گوشی اندروید

اما اگر فیلم های خود را در کامپیوتر تماشا می کنید، در پایان این مطلب پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش چرخاندن تصویر فیلم در PotPlayer را از دست ندهید.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 4.3 / 5. تعداد رای دهندگان: 3

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید