- تبلیغات -
3.6
(5)

امروزه بسیاری از کاربران نیاز پیدا می کنند در شبکه های اجتماعی بیش از یک حساب کاربری داشته اند. اکثر اپلیکیشن ها نیز مانند اینستاگرام به این نیاز پاسخ داده اند و قابلیت ورود همزمان به چند اکانت را برای آن ها فراهم کرده اند.

واتساپ نیز از جمله شبکه های اجتماعی پر مخاطب این روزها در ایران می باشد اما متاسفانه به صورت پیش فرض قابلیت ورود به چند اکانت را به صورت همزمان برای کاربران خود فراهم نکرده است. بنابراین برای این منظور باید از راه های غیر مستقیم استفاده کرد.

اپلیکیشن هایی تحت سیستم عامل اندروید وجود دارند که امکان نصب دو یا چند نسخه از یک اپلیکیشن را برای کاربران خود فراهم کرده اند. در مقالات گذشته روش ورود به واتساپ با دو شماره با کمک برنامه Clone App را آموزش دادیم اما متاسفانه امکان ایجاد بیش از یک نسخه کپی از یک برنامه از طریق این برنامه وجود ندارد!!

حالا اگر بخواهیم بیش تر از دو اکانت واتساپ را در گوشی خود مدیریت کنیم، آیا راهی وجود دارد؟!

پاسخ بله است. اپلیکیشن Multi Parallel اپلیکیشنی مشابه با Clone App می باشد با این تفاوت که با استفاده از آن می توانید نسخه های بیشتر از یک برنامه را به صورت همزمان در گوشی خود نصب کنید. حالا اگر این برنامه واتساپ باشد می تواند با این ترفند اکانت های بیشتری را به صورت همزمان در گوشی خود مدیریت نمود.

در ادامه این مقاله به آموزش روش ورود به چند اکانت واتساپ با اپلیکیشن Multi Parallel به صورت همزمان می پردازیم. البته این آموزش محدود به واتساپ نمی شود و با روندی که در ادامه توضیح داده می شود شما می توانید از هر بازی یا اپلیکیشنی چند نسخه در گوشی خود ایجاد کنید و اکانت های مختلفی را در آن ها مدیریت نمایید.

با ما در ادامه همراه باشید…

- تبلیغات -

آموزش ورود همزمان به چند اکانت واتساپ با اپلیکیشن Multi Parallel

برای این منظور ابتدا اپلیکیشن Multi Parallel را در گوشی خود نصب نمایید.

این برنامه را می توانید از طریق لینک زیر دانلود نمایید:

دانلود برنامه Multi Parallel

حالا وارد برنامه شوید و صفحات شروع آن را رد کنید تا به صفحه اصلی برنامه که مانند تصویر زیر است برسید.

روش ایجاد کپی از برنامه مورد نظر توسط Multi Parallel

در مرحله اول باید از برنامه مورد نظر خود یک کپی ایجاد کنید. در اینجا برنامه مورد نظر ما WhatsApp می باشد. برای ایجاد یک برنامه کپی از واتساپ، گزینه Add Clone را لمس کنید.

ایجاد کپی از برنامه با اپلیکیشن Multi Parallel برای ورود همزمان به چند اکانت

وارد لیستی از برنامه های نصب شده در گوشی خود خواهید شد. برنامه یا برنامه های مورد نظر خود را از این لیست انتخاب کرده و سپس دکمه Add Clone در پایین را لمس نمایید.

ایجاد کپی از واتساپ برای ورود همزمان به چند اکانت

پس از آن به صفحه ی قبل باز خواهید گشت در حالی که پیامی در پایین با عنوان “Clone finished. Enjoy now!” نمایش داده می شود که به این معناست که برنامه کپی از اپلیکیشن مورد نظر شما با موفقیت ایجاد شده است. آن را در لیست اپلیکیشن های Multi Parallel خواهید دید.

حالا شما می توانید دو اکانت واتساپ را به صورت همزمان مدیریت نمایید. اکانت اول توسط اپلیکیشن اصلی واتساپ و اکانت دوم توسط اپلیکیشن کپی که توسط Multi Parallel ایجاد شده است قابل استفاده می باشد. کافیست آیکون برنامه کپی را در لیست Multi Parallel لمس کنید و مانند زمانی که واتساپ را برای اولین بار در گوشی خود نصب کرده اید وارد اکانت دوم خود شوید و از آن لذت ببرید.

اما اگر نیاز به مدیریت اکانت های بیشتری از واتساپ دارید می توانید به راحتی دقیقا مشابه با روشی که در بالا گفته شده، کپی دوم از واتساپ را ایجاد نمایید. بنابراین گزینه Add Clone را لمس کنید، از لیست باز شده دوباره واتساپ را انتخاب نمایید و سپس Add Clone در پایین را لمس کنید تا واتساپ دوم نیز به لیست برنامه های Multi Parallel اضافه شود. در کنار آیکون این واتساپ، عدد ۲ به معنای کپی دوم نمایش داده می شود.

و به همین صورت می توانید واتساپ سوم، چهارم، پنجم، ششم و … را در گوشی خود ایجاد کرده و با هر کدام یک حساب کاربری مجزا را مدیریت نمایید.

ایجاد کپی های بیشتر از برنامه برای وارد شدن به واتساپ با چند شماره

ایجاد شورت کات از برنامه های کپی ایجاد شده در صفحه خانگی گوشی برای دسترسی سریع تر

اما موردی که اینجا وجود دارد این است که هر بار که می خواهید وارد یکی از واتساپ های ایجاد شده شوید باید حتما وارد اپلیکیشن Multi Parallel شوید.

برای رفع این مشکل کافیست در محیط این برنامه، انگشت خود را روی برنامه کپی مورد نظر خود نگه دارید و از لیست باز شده گزینه Create Shortcut را انتخاب نمایید.

ایجاد شورت کات از واتساپ های کپی در صفحه خانگی موبایل برای دسترسی سریع تر

با این کار، یک شورت کات از آن برنامه کپی در صفحه خانگی گوشی شما ایجاد می شود که دسترسی شما به آن را آسان تر و سریع تر می کند.

ایجاد چند واتساپ برای ورود با چند حساب به صورت همزمان

البته Multi Parallel در بخش اعلانات گوشی شما نیز لیست برنامه ها را نمایش می دهد که با پایین کشیدن آن، می توانید به آن دسترسی داشته و از آن استفاده نمایید.

دسترسی به کپی های ایجاد شده واتساپ توسط Multi Parallel در اعلانات گوشی

به این ترتیب توانستیم وارد چند حساب در واتساپ به صورت همزمان شویم و از آن ها استفاده نماییم.

مشکلی که ممکن است در استفاده از Multi Parallel به آن بر بخورید، تبلیغات موجود در آن می باشد. Clone App در مقایسه با این برنامه تبلیغات کمتری دارد. بنابراین اگر نیاز به مدیریت بیشتر از دو حساب واتساپ ندارید پیشنهاد ما این است که از این برنامه استفاده نمایید.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 3.6 / 5. تعداد رای دهندگان: 5

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید