- تبلیغات -
4.2
(6)

واتساپ یک شبکه اجتماعی محبوب می باشد که با محدودیت هایی که برای تلگرام به وجود آمده است بسیاری از کاربران ترجیح می دهند از آن استفاده کنند.

همان طور که می دانید ایجاد اکانت جدید در واتس اپ بسیار آسان بوده و با استفاده از یک شماره موبایل حقیقی قابل انجام است. اما گاهی اوقات نیاز می شود که کاربران بیشتر از یک اکانت برای خود در واتساپ داشته باشند.

اگرچه شما می توانید به راحتی با شماره موبایلی دیگر یک اکانت جدید در واتساپ بسازید اما متاسفانه امکان ورود همزمان به هر دو این حساب ها وجود ندارد! شاید شما نیز ورود همزمان به چند اکانت را در اینستاگرام تجربه کرده باشید!! متاسفانه این طور قابلیتی در واتساپ به صورت پیش فرض وجود ندارد!!!

بنابراین باید از روش های غیر مستقیم برای این منظور استفاده کنیم…

روش اول در این زمینه می تواند استفاده از اپلیکیشن اصلی واتساپ برای پروفایل شخصی و استفاده از اپلیکیشن WhatsApp Business برای اکانت دوم می باشد. البته اکانت دوم شما حتما باید به اکانت بیزنس تبدیل شده باشد!

روش دوم استفاده از واتساپ های غیر رسمی مانند OGWhatsApp و GBWhatsApp می باشد.

اگر گوشی شما هوآوی است، روش سوم نیز می تواند برای شما کاربردی باشد. برای این منظور می توانید مقاله ورود همزمان به دو اکانت در واتساپ در گوشی های هوآوی را بخوانید.

- تبلیغات -

اما روش چهارم که پیشنهاد ما نیز هست استفاده از اپلیکیشن هایی است که امکان استفاده از دو اکانت را در دیگر برنامه های اندرویدی فراهم می کنند که از آن جمله می توان به Clone App و Multi Parallel اشاره نمود.

در ادامه این مقاله می خواهیم روش وارد شدن به واتساپ با دو شماره به صورت همزمان توسط برنامه Clone App را آموزش دهیم. البته این آموزش مختص واتساپ نمی باشد و شما می توانید توسط این آموزش از هر اپلیکیشنی در گوشی اندرویدی خود دو اکانت داشته باشید. با ما در ادامه همراه باشید…

آموزش روش ورود به واتساپ با دو شماره به صورت همزمان توسط برنامه Clone App

برای ورود به دو حساب در واتساپ ابتدا اپلیکیشن Clone App را از طریق لینک زیر در گوشی خود نصب نمایید:

دانلود اپلیکیشن Clone App

این برنامه با ایجاد یک نسخه ی کپی از اپلیکیشن مورد نظر شما، امکان ایجاد دو اکانت از آن را برای شما فراهم می کند. این اپلیکیشن می تواند واتساپ باشد، می تواند یک بازی باشد و … .

حالا وارد برنامه شوید و صفحات شروع آن را رد کنید تا وارد صفحه ی اصلی برنامه به شکل زیر شوید.

در بخش Clone App برنامه هایی که تا به حال نسخه ی دوم از آن ها توسط این برنامه ساخته شده است نمایش داده می شود.

اگر واتساپ در بین گزینه ها وجود ندارد، برای افزودن آن Add app را لمس نمایید.

اضافه کردن یک اپلیکیشن دلخواه به برنامه های دوگانه Clone App

حالا از لیست باز شده برنامه مورد نظر خود (WhatsApp یا …) را انتخاب نمایید. پس از انتخاب برنامه یا برنامه های مورد نظر، دکمه Add App را در پایین لمس نمایید.

انتخاب برنامه مورد نظر برای ایجاد کپی از آن

همان طور که مشاهده می کند، برنامه ی واتساپ نیز در لیست برنامه های کلون اپ قرار گرفت. حالا برای استفاده از آن می توانید از آیکون موجود در این صفحه از خود برنامه Clone App استفاده کنید.

اما ممکن است بخواهید برنامه ی دوم واتساپ در لیست اپلیکیشن های شما قرار بگیرد و برای شما در دسترس تر باشد. برای این منظور روی آیکون به شکل سه نقطه در لیست برنامه های Clone App ضربه بزنید و از لیست باز شده گزینه Create shortcut را انتخاب نمایید.

با این کار، یک شورت کات در صفحه خانگی گوشی شما از واتساپ دوم ایجاد می شود.

ایجاد کپی از واتساپ برای وارد شدن به آن با دو شماره

حالا می توانید به راحتی از واتساپ دوم در کنار واتساپ اول برای دو حساب خود به صورت همزمان استفاده نمایید. کافیست آیکون آن را لمس کنید، تا مانند یک اپلیکیشن واتساپ تازه نصب شده در گوشی شما باز شود و بتوانید با ورود به اکانت دوم خود، از این پس به راحتی از آن استفاده نمایید.

ایجاد واتساپ جدید برای ورود با دو شماره به صورت همزمان

گاهی اوقات ممکن است شما نیاز داشته باشید که تعداد بیشتری از اکانت واتساپ را به صورت همزمان در گوشی خود مدیریت کنید. در این صورت پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش ورود همزمان به چند اکانت در واتساپ با استفاده از اپلیکیشن Multi Parallel را بخوانید…

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 4.2 / 5. تعداد رای دهندگان: 6

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید