- تبلیغات -
4
(103)

امروزه و با گسترش استفاده کاربران از شبکه های اجتماعی، بسیاری از آن ها نیاز پیدا می کنند که دو یا حتی چند حساب کاربری در یک شبکه اجتماعی بسازند و بر حسب نیاز از هر کدام استفاده نمایند.

در اکثر اوقات نیز کاربران ترجیح می دهند که به صورت همزمان وارد اکانت های خود شوند تا هر وقت که نیاز داشتند به راحتی از آن استفاده نمایند.

جالب است بدانید که در نسخه های جدید اینستاگرام، این امکان به صورت یک قابلیت در خود اپلیکیشن گنجانده شده است که شما می توانید برای یادگیری نحوه استفاده از آن، مقاله آموزش ورود همزمان به چند اکانت در اینستاگرام را بخوانید.

اما بسیاری از اپلیکیشن ها این قابلیت را به صورت پیش فرض ندارند که از آن جمله می توانیم شبکه اجتماعی محبوب واتساپ (WhatsApp) را نام ببریم.

در اینجا این سوال پیش می آید که اگر بخواهیم در سایر برنامه ها به صورت همزمان وارد دو اکانت شویم چه باید بکنیم؟

در پاسخ باید گفت که اگر گوشی شما هوآوی می باشد و نسخه ی رابط کاربری آن EMUI 5.0 یا بالاتر است، با کمک قابلیت App twin که در آن گنجانده شده است، شما می توانید به صورت همزمان وارد دو اکانت از یک برنامه مانند برنامه واتساپ شوید.

در ادامه این مقاله از یادیت روش ورود به دو اکانت واتساپ به صورت همزمان را در گوشی های هوآوی آموزش می دهیم.

- تبلیغات -

اما اگر گوشی شما هوآوی نیست، نگران نباشید!! با استفاده از اپلیکیشن هایی مانند Clone App شما می توانید به راحتی وارد چند حساب از واتساپ خود شوید. برای یادگیری روش این کار، روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

آموزش روش ورود همزمان به دو اکانت واتساپ در گوشی های هوآوی

برای ورود به واتساپ با دو شماره به صورت همزمان، ابتدا وارد تنظیمات گوشی هواوی خود شوید.

حالا گزینه Apps را انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که نسخه EMUI گوشی که در این آموزش مورد استفاده قرار گرفته است ۹٫۱ می باشد اما روند کار در نسخه های دیگر نیز مشابه روش همین مقاله است.

ورود به تنظیمات برنامه های اندروید گوشی های هوآوی برای ایجاد کپی از برنامه واتساپ

حالا در صفحه باز شده، App twin را انتخاب نمایید.

وارد شدن به واتساپ با دو شماره در گوشی های هوآوی

در صفحه باز شده لیستی از اپلیکیشن های نصب شده در گوشی شما که از قابلیت App twin گوشی برای ورود به دو حساب پشتیبانی می کنند نمایش داده می شود.

برای فعال کردن قابلیت ورود به دو اکانت واتس اپ یا هر اپلیکیشن دیگری، روی دکمه روشن-خاموش جلوی آن ضربه بزنید. پس از چند لحظه، نسخه ی دیگری از برنامه انتخابی در لیست برنامه های گوشی شما قرار می گیرد و پیام موفقیت آمیز بودن این کار نمایش داده می شود و سپس دکمه رو به روی برنامه در حالت روشن قرار می گیرد.

ایجاد کپی از واتساپ برای ورود با دو اکانت

اگر اپلیکیشنی که برای ورود به دو اکانت از آن، مد نظر شما است در لیست نمایش داده شده App twin وجود ندارد، برای افزودن آن به این لیست پیشنهاد می کنیم صفحه اینترنتی فعال کردن قابلیت برنامه دوگانه در گوشی‌های هواوی را بخوانید.

اما پس از فعال کردن App twin برای واتساپ، شما می توانید به لیست اپلیکیشن های گوشی خود مراجعه کنید، خواهید دید که آیکون های اپلیکیشن واتساپ شما دو تا شده است که کنار آیکون جدید عدد “۲” قرار گرفته است.

ایجاد واتساپ دوم برای ورود همزمان به دو اکانت

آیکون اصلی واتساپ، همان اپلیکیشن واتساپ گوشی شما می باشد که قبلا توسط آن وارد اکانت اول خود شده اید. اما آیکون دوم، مانند یک واتساپ جدید تازه نصب شده در گوشی شما عمل می کند که با استفاده از آن می توانید وارد اکانت دوم خود شوید و از آن استفاده نمایید. این دو اپلیکیشن کاملا مستقل از هم بوده و تداخلی در استفاده شما ایجاد نمی کنند.

به همین راحتی توانستید با دو اکانت به صورت همزمان وارد واتساپ شوید. نحوه استفاده از این روش برای دیگر اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی نیز دقیقا به همین صورت می باشد.

نقطه ضعفی که روش App twin گوشی های هواوی دارد، این است که شما نمی توانید بیشتر از دو حساب به صورت همزمان برای یک اپلیکیشن داشته باشد. اگر می خواهید به صورت همزمان وارد چند حساب کاربری از یک اپلیکیشن شوید، بهتر است مقاله آموزشی روش ورود به چند اکانت واتساپ به صورت همزمان توسط اپلیکیشن Multi Parallel را مطالعه بفرمایید…

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 4 / 5. تعداد رای دهندگان: 103

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

4 دیدگاه‌ها

    • سلام فرزاد عزیز
      متاسفانه فایل های واتساپ دوم از طریق فایل های شخصی در دسترس نیستند. برای این منظور می تونید از طریق خود واتساپ دوم فایل رو باز کنید و از طریق گزینه Share از اون فایل استفاده کنید.
      با آرزوی بهترین ها برای شما

  1. با سلام و احترام
    ممنون از مطلبتون
    گوشی من y5 هست و EMUI گوشی هم ۹٫۱٫۰ هست، منتها گزینه APP TWIN وجود نداره
    میشه راهنمایی بفرمایید علت چیه؟

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید