- تبلیغات -
5
(1)

امروزه کمتر کسی یافت می شود که گوشی هوشمند داشته باشد اما از شبکه ی اجتماعی اینستاگرام استفاده نکند. همان طور که می دانید برای ایجاد اکانت در اینستاگرام دو راه وجود دارد که یکی استفاده از آدرس ایمیل و دیگری استفاده از یک شماره موبایل حقیقی می باشد.

با این حال ممکن است در برخی از مواقع، هنگام ثبت نام، در دریافت پیامک تاییدیه شماره موبایل مشکلاتی وجود داشته باشد و کاربران مجبور شوند از آدرس ایمیل خود برای این منظور استفاده نمایند اما به صورت کلی امکان ایجاد اکانت از طریق شماره تلفن وجود دارد. اگر شما نیز جز آن دسته از کاربرانی هستید که اکانت خود را با کمک شماره تلفن ساخته اید جالب است بدانید که با ویرایش اطلاعات پروفایل اینستاگرام، می توان آدرس ایمیل را نیز به اطلاعات حساب افزود.

همچنین اگر قبلا با ایمیل در اینستاگرام ثبت نام کرده اید و یا در کنار شماره موبایل، آدرس ایمیلی را به پروفایل خود افزوده اید، امکان ویرایش آدرس ایمیل از قبل ثبت شده نیز در اینستاگرام نیز وجود دارد.

در ادامه این مقاله از یادیت قصد داریم روش تغییر آدرس ایمیل اکانت اینستاگرام را آموزش دهیم. شما می توانید از روندی که در ادامه بیان می شود هم برای تعویض ایمیل در اینستاگرام استفاده کنید و هم اگر تا به حال آدرس ایمیلی برای پروفایل خود تنظیم نکرده اید، آن را اضافه نمایید.

آموزش تغییر آدرس ایمیل اکانت اینستاگرام

برای تغییر ایمیل اکانت اینستاگرام ابتدا وارد صفحه ی پروفایل خود شوید که این کار را می توانید با لمس آیکون یا تصویر موجود در نوار پایین سمت راست (در اینستاگرام فارسی آیکون یا تصویر موجود در نوار پایین سمت چپ) انجام دهید.

سپس گزینه Edit Profile را لمس نمایید.

ورود به تنظیمات پروفایل برای تغییر آدرس ایمیل اکانت اینستاگرام

- تبلیغات -

حالا در قسمت Profile Information به گزینه اول با عنوان E-mail Address توجه نمایید.

ممکن است این قسمت خالی باشد و یا آدرس ایمیل قبلی شما در آن موجود باشد. برای اضافه کردن آدرس ایمیل به پروفایل خود و یا تغییر ایمیل حساب اینستاگرام، این قسمت را لمس کنید.

روش تغییر دادن ایمیل اکانت اینستاگرام

حالا در کادر متنی موجود در صفحه ی باز شده می توانید آدرس جدید ایمیل خود را وارد نمایید. اگر قبلا آدرس ایمیلی در پروفایل خود داشته اید، ابتدا ۱آدرس آن را از این کادر متنی پاک کنید و سپس آدرس جدید را وارد نمایید.

حالا برای تایید، علامت تیک در نوار بالا را لمس نمایید.

پاک کردن آدرس ایمیل قبلی و وارد کردن آدرس جدید

در مرحله بعد، پیامی مشابه با تصویر زیر نمایش داده می شود که به شما می گوید که ایمیلی شامل لینک تاییدیه به آدرس ایمیل جدید شما ارسال شده است.

بنابراین برای تایید ایمیل خود در این پیام OK را بزنید و سپس وارد ایمیل خود شوید و پیام دریافتی از اینستاگرام را باز نمایید.

ارسال ایمیل تاییدیه توسط اینستاگرام

حالا روی گزینه Confirm Email Address ضربه بزنید.

تایید آدرس ایمیل توسط لینک دریافتی از اینستاگرام

خواهید دید که به صورت خودکار وارد اینستاگرام می شوید و پس از چند لحظه پیامی مشابه با تصویر زیر برای شما نمایش داده می شود که بیانگر تایید شدن موفقیت آمیز آدرس جدید ایمیل برای پروفایل اینستاگرام شما می باشد.

تغییر موفقیت آمیز آدرس ایمیل حساب اینستاگرام

در پایان پیشنهاد می کنیم، برای یادگیری روش تغییر شماره موبایل اینستاگرام، مقاله آموزش روش تغییر دادن شماره تلفن در اینستاگرام را نیز بخوانید.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید