- تبلیغات -
0
(0)

امروزه اینستاگرام جز پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در میان ایرانیان به شمار می آید که کاربران بسیاری از آن استفاده می نمایند.

همان طور که می دانید برای ساخت اکانت در اینستاگرام شما می توانید از شماره موبایل یا آدرس ایمیل استفاده نمایید. اگر از شماره موبایل برای این منظور استفاده کرده باشید، طبیعتا اکانت شما با این شماره موبایل ساخته شده و همین شماره از قبل در اکانت ثبت شده است، اما اگر از ایمیل استفاده کرده باشید، به صورت پیش فرض شماره موبایلی برای اکانت شما ثبت نشده است.

حالا اگر می خواهید شماره موبایلی برای اکانتی که با ایمیل ایجاد کرده اید ثبت کنید یا شماره تلفنی که قبلا برای اکانت شما ثبت شده است را تغییر دهید، می توانید از گزینه Edit Profile یا همان ویرایش پروفایل استفاده نمایید.

در این مقاله از یادیت می خواهیم روش تغییر شماره تلفن اینستاگرام را آموزش دهیم. با ما همراه باشید…

آموزش روش تغییر دادن شماره تلفن در اینستاگرام

برای تغییر شماره اینستاگرام ابتدا با لمس آیکون پروفایل یا تصویر پروفایل خود در سمت راست نوار پایین، وارد پروفایل خود شوید.

حالا گزینه Edit Profile را لمس نمایید.

ورود به بخش ویرایش پروفایل اینستاگرام برای تغییر دادن شماره تلفن

- تبلیغات -

در قسمت Profile Information سه گزینه وجود دارد که Phone number یکی از آن گزینه ها می باشد. اگر قبلا با ایمیل ثبت نام کرده اید و شماره تلفنی را هم برای اکانت خود وارد نکرده اید این قسمت خالی خواهد بود در غیر این صورت شماره موبایل قبلی شما در کادر زیر این عنوان نمایش داده می شود.

تغییر شماره موبایل در اینستاگرام

برای ویرایش شماره اینستاگرام، قسمت Phone number را لمس نمایید.

انتخاب بخش شماره تلفن برای ویرایش آن

کادری مشابه تصویر زیر برای شما باز می شود که می توانید با استفاده از آن شماره قبلی را پاک کرده و شماره تلفن جدید مورد نظر خود را بدون صفر اول آن وارد نمایید. همچنین از طریق کادر کوچک کنار این کادر می توانید کشور مربوط به آن شماره یا پیش شماره آن کشور را انتخاب نمایید که معمولا اینستاگرام این قسمت را به صورت خودکار تشخیص داده و پر می کند. اما اگر از شماره کشوری دیگر یا شماره مجازی استفاده می کنید می توانید با لمس این کادر کوچک آن را ویرایش نمایید.

پس آن که شماره موبایل را وارد کردید روی Next ضربه بزنید.

وارد کردن شماره تلفن جدید برای پروفایل اینستاگرام

تایید شماره موبایل وارد شده در اینستاگرام

در مرحله ی بعد اگر سیم کارت شماره موبایل مربوطه، در گوشی شما قرار داشته باشد و شماره آن توسط اندروید گوشی و اپلیکیشن اینستاگرام تایید شده باشد به صورت خودکار شماره ویرایش شده و به صفحه Edit Profile باز خواهید گشت در غیر این صورت شما نیاز به تایید شماره موبایل وارد شده خواهید داشت.

در این مواقع به صفحه ای مشابه تصویر زیر هدایت می شوید که باید منتظر پیامکی حاوی یک کد تاییدیه شش رقمی باشید. اگر پیامک را دریافت نکردید برای ارسال دوباره آن متن پر رنگ Request a new one را لمس کنید.

پس از دریافت پیامک، کد تاییدیه شش رقمی را در کادر مربوطه وارد کرده و Next را لمس نمایید.

وارد کردن کد تاییدیه برای تغییر شماره تلفن

پس از آن به صفحه Edit Profile باز خواهید گشت و مشاهده می کنید شماره موبایل قسمت Phone number تغییر یافته است.

برای تایید نهایی، آیکون تیک در نوار بالا را لمس نمایید تا به صفحه پروفایل خود بازگردید.

تغییر موفقیت آمیز شماره تلفن در اینستاگرام

به همین راحتی توانستیم شماره تلفن اینستاگرام خود را تغییر دهیم. اما گاهی اوقات ممکن است شما بخواهید به صورت کامل شماره موبایل اکانت اینستاگرام خود را حذف نمایید. برای یادگیری روش ۱حذف شماره تلفن از اینستاگرام اینجا کلیک کنید.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید