- تبلیغات -
4.1
(46)

اگر شما هم ترجیح می دهید فیلم های خود را در گوشی هوشمند خود تماشا نمایید، شاید بهترین انتخاب به عنوان پخش کننده ویدئو در اندروید اپلیکیشن کاربردی MX Player باشد.

در صورتی که فیلم شما خارجی بوده و زبان اصلی باشد، حتما نیاز به نمایش زیرنویس آن نیز پیدا می کنید، که در مطالب گذشته ی یادیت آموزش روش این کار در اپلیکیشن MX Player ارائه شده است.

اما گاهی اوقات شما می خواهید به صورت همزمان دو یا حتی سه زیرنویس از فیلم نمایش داده شود. به عنوان مثال شما می خواهید به همراه فیلم شما یک زیرنویس فارسی و یک زیرنویس انگلیسی نمایش داده شود.

خوشبختانه در اپلیکیشن محبوب MX Player امکان نمایش دو یا سه زیرنویس وجود دارد. با یادیت همراه باشید تا چگونگی نمایش همزمان دو یا سه زیرنویس برای فیلم در برنامه MX Player گوشی های اندروید را بیاموزید.

نمایش همزمان دو یا سه زیرنویس برای فیلم در برنامه MX Player گوشی های اندروید:

اشاره به روش نمایش زیرنویس اول برای فیلم در برنامه MX Player:

برای این منظور ابتدا باید نمایش زیرنویس اول را فعال کنید.

کافیست روی صفحه ی فیلم ضربه بزنید و آیکون به شکل سه نقطه در سمت راست نوار بالای اپلیکیشن را لمس کنید تا منوی برنامه باز شود.

حالا روی Subtitle ضربه بزنید و از بخش بعدی گزینه ی Open را انتخاب نمایید.

- تبلیغات -

پس از آن پنجره ی کوچکی برای شما باز می شود که با استفاده از آن می توانید بین پوشه ها و فایل های موجود در گوشی خود پیمایش کنید و زیرنویس مورد نظر خود را بیابید تا پس از لمس زیرنویس، نمایش آن در فیلم فعال شود.

در صورتی که برای نمایش زیرنویس اول نیاز به آموزش کامل تری دارید، پیشنهاد می کنیم، مطلب نمایش زیرنویس فیلم در MX Player را بخوانید.

روش نمایش زیرنویس دوم و سوم برای فیلم در برنامه MX Player:

اما پس از نمایش زیرنویس اول، نوبت نمایش زیرنویس دوم می رسد. برای نمایش زیرنویس دوم نیز دقیقا مراحلی که در بالا به آن اشاره شد را طی می کنیم.

برای این منظور روی فیلم ضربه بزنید و پس از لمس آیکون سه نقطه موجود در سمت راست نوار بالای برنامه، از منوی باز شده گزینه ی Subtitle را انتخاب نمایید.

روش نمایش همزمان دو یا سه زیرنویس برای فیلم در برنامه MX Player گوشی های اندروید

در بخش بعدی روی Open ضربه بزنید.

نحوه نمایش همزمان دو یا سه زیرنویس برای فیلم در برنامه MX Player

و حالا از پنجره ی کوچک باز شده، به محل ذخیره ی زیرنویس دوم مورد نظر خود بروید و برای نمایش آن، آن را لمس کنید.

انتخاب زیرنویس مورد نظر برای نمایش به عنوان دومین (سومین) زیرنویس در اپلیکیشن MX Player

پس از آن پیامی مشابه تصویر زیر برای شما نمایش داده می شود که از شما می پرسد زیرنویس انتخاب شده را جایگزین زیرنویس های قبلی می کنید (REPLACE) یا آن را برای نمایش در کنار زیرنویس های دیگر انتخاب کرده اید (ADD).

به دلیل این که ما می خواهید دو زیرنویس در کنار هم و به صورت همزمان نمایش داده شوند، بنابراین باید گزینه ی ADD را انتخاب نمایید.

نمایش دو یا سه زیرنویس به صورت همزمان در MX Player اندروید

پس از آن خواهید دید که زیرنویس دوم نیز در کنار (بالا) زیرنویس اول به صورت همزمان نمایش داده می شود.

نمایش موفقیت آمیز دو زیرنویس به صورت همزمان در MX Player

اگر شما می خواهید در اپلیکیشن MX Player سه زیرنویس را به صورت همزمان نمایش دهید کافیست دقیقا همان مراحل گفته شده برای نمایش زیرنویس دوم را طی کنید تا پس از آن سه زیرنویس به راحتی در کنار هم به نمایش در آیند.

البته توجه داشته باشد که ماکزیمم تعداد نمایش زیرنویس در کنار هم و به صورت همزمان در MX Player تنها سه عدد می باشد و نمایش بیشتر از سه زیرنویس امکان پذیر نمی باشد.

در پایان این مطلب پیشنهاد می کنیم، مطلب نمایش همزمان دو یا سه زیرنویس برای فیلم در نرم افزار KMPlayer را نیز بخوانید.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 4.1 / 5. تعداد رای دهندگان: 46

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

5 دیدگاه‌ها

  1. ببخشید من میخوام یک زیرنویسو زمانشو هماهنگ کنم اون یکی زیرنویسم اشتباه میشه نمیشه کاری کرد؟

    • سلام دوست عزیز
      در MX Player خیر متاسفانه، پیشنهاد می کنم زیرنویسی که هماهنگ نیست رو با نرم افزار ویرایش زیرنویس هماهنگ کنید و سپس اقدام به پخش فیلم با هر دو زیرنویس کنید.
      موفق باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید