- تبلیغات -
4.2
(55)

امروزه گوشی های هوشمند بسیار پر کاربرد شده اند و با توجه به افزایش ابعاد صفحه نمایش آن ها، تا حدودی برای تماشای فیلم نیز مناسب بوده و مورد استفاده قرار می گیرند.

همانند ویندوز، اپلیکیشن های بسیاری نیز برای اجرا و تماشای فیلم در سیستم عامل اندروید منتشر شده اند که برنامه ی MX Player به دلیل اجرای اکثر فرمت های ویدئویی و همچنین امکانات بسیار، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

اگر شما می خواهید یک فیلم خارجی را در گوشی اندرویدی خود و اپلیکیشن MX Player تماشا کنید حتما به زیرنویس آن نیز نیاز خواهید داشت. روش نمایش زیرنویس فیلم در اپلیکیشن MX Player بسیار آسان بوده و در ادامه به آموزش آن پرداخته شده است.

همچنین قبل از شروع این آموزش، خواندن مطلب نمایش زیرنویس فیلم در نرم افزار ویندوزی KMPlayer را نیز به شما پیشنهاد می کنیم.

روش نمایش زیرنویس فیلم در اپلیکیشن MX Player گوشی های اندروید:

برای نمایش زیرنویس در MX Player ابتدا فیلم مورد نظر خود را در این برنامه اجرا کنید.

حالا روی صفحه نمایش ضربه بزنید تا گزینه های نرم افزار نمایش داده شود. سپس با استفاده از آیکون به شکل سه نقطه در نوار بالا سمت راست وارد منو شده و گزینه Subtitle را انتخاب نمایید.

روش نمایش زیرنویس فیلم در اپلیکیشن MX Player گوشی های اندروید

- تبلیغات -

پس از آن، برای باز کردن یک زیرنویس جدید روی Open کلیک کنید.

نمایش زیرنویس فیلم در اپلیکیشن MX Player گوشی های اندروید

سپس پنجره کوچکی مانند تصویر زیر پیش روی شما باز می شود که باید با استفاده از آن به محل ذخیره سازی زیرنویس مورد نظر خود در گوشی بروید و آن را انتخاب نمایید.

به صورت پیش فرض پوشه دارای فیلم اجرا شده، باز می شود اما شما برای بازگشت به پوشه یا پوشه های قبلی و یافتن فایل زیرنویس می توانید از گزینه ی (Folder up) استفاده کنید.

توجه داشته باشید که برای نمایش فایل های زیرنویس در پنجره باز شده و انتخاب آن، زیرنویس مورد نظر شما باید دارای فرمت های رایج زیرنویس باشد که معمول ترین این فرمت ها SRT می باشد.

انتخاب زیرنویس مورد نظر برای نمایش در اپلیکیشن MX Player به همراه فیلم

پس از یافتن و لمس زیرنویس مورد نظر خود، احتمالا پیامی مشابه تصویر زیر نمایش داده می شود.

در این پیام از شما پرسیده می شود که در صورتی که از قبل زیرنویسی در حال نمایش باشد، زیرنویس جدید جایگزین زیرنویس قبلی شود (REPLACE) یا در کنار آن زیرنویس و هر دو با هم (ADD) نمایش داده شوند که این گزینه بیشتر مناسب نمایش چند زیرنویس با هم در MX Player می باشد.

نمایش زیرنویس فیلم در اپلیکیشن MX Player گوشی

پس از انتخاب گزینه ی مورد نظر خود، خواهید دید که به صورت خودکار و به راحتی زیرنویس به همراه فیلم اجرا می شود و می توانید از تماشای فیلم خود لذت ببرید.

در پایان اگر می خواهید ۲فونت نمایش زیرنویس را سفارشی سازی کنید، مطالعه این مطلب را به شما پیشنهاد می کنیم.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 4.2 / 5. تعداد رای دهندگان: 55

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید