- تبلیغات -
4
(116)

حتما برای شما در بسیاری از اوقات پیش آمده است که نیاز داشتید که تلفن همراه خود را از دسترس خارج کنید تا به هر دلیلی دیگران نتوانند با شما تماس بگیرند!

در این مواقع یکی از راه حل های به نظر آسان و منطقی استفاده از حالت هواپیمای گوشی تلفن همراه می باشد که با فعال سازی آن سیم کارت یا سیم کارت های شما غیر فعال شده و هیچ تماس و یا پیامکی به شما نمی رسد.

اما عیب استفاده از حالت هواپیما این است که در صورتی که شما بخواهید با کسی تماس بگیرید یا پیامکی بفرستید حتما باید گوشی را از حالت هواپیما خارج کنید که در این صورت تماس های ورودی نیز به شما می رسد. در غیر این صورت خوتان هم نمی توانید تماسی بگیرید یا پیامکی بفرستید.

در این مطلب قصد داریم ترفندی را به شما آموزش دهیم تا با استفاده از آن هم تلفن همراه خود را از دسترس خارج کنید تا دیگران نتوانند با شما تماس بگیرند یا به شما پیامک بفرستند اما خوتان بتوانید به هنگام فعال بودن آن هم پیامک بفرستید و هم تماس بگیرید و علاوه بر آن از اینترنت همراه خود نیز استفاده نمایید.

از دسترس خارج کردن سیم کارت تلفن همراه با امکان تماس گرفتن و ارسال پیامک:

برای این کار کافیست در گوشی تلفن همراه خود کد زیر را وارد کنید و سپس با آن ارتباط برقرار کنید:

*۲۱*۰۲۱#

از دسترس خارج کردن سیم کارت تلفن همراه با امکان تماس گرفتن و ارسال پیامک

- تبلیغات -

با فعال بودن این کد علاوه بر این که شما می توانید پیامک ارسال کنید، تماس بگیرید یا از اینترنت همراه بهره ببرید، گوشی شما از دسترس دیگران خارج شده و در صورتی که کسی با شما تماس بگیرد با پیغام “شماره مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد” رو به رو می شود!

برای غیر فعال سازی این حالت نیز کافیست با کد زیر ارتباط برقرار نمایید:

#۲۱#

برای آشنایی با قابلیت دایورت کردن (Divert) و انواع آن به همراه روش فعال سازی آن ها کلیک کنید…

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 4 / 5. تعداد رای دهندگان: 116

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید