- تبلیغات -
4.1
(24)

همان طور که می دانید واتساپ دارای قابلیتی می باشد که می توانید بدون نصب نرم افزار و اپلیکیشن آن به پیام رسان خود دسترسی داشته و از آن استفاده کنید و این قابلیت از طریق نسخه تحت وب واتساپ و با کمک مرورگرهای اینترنتی در دسترس قرار می گیرد.

در مقالات گذشته یادیت روش ورود به واتساپ تحت وب را به صورت کامل و تصویری آموزش دادیم. همان طور که در آن مطلب آموزشی گفتیم، به هنگام ورود به اکانت خود در واتساپ تحت وب، گزینه ای وجود دارد که با تیک دار کردن آن، حتی با بستن مرورگر نیز، از اکانت واتساپ خود خارج نمی شوید و در دفعات بعدی که به نسخه تحت وب واتساپ مراجعه می کنید بدون نیاز به تاییدیه ورود، می توانید از این پیام رسان استفاده نمایید.

اما گاهی اوقات پیش می آید که شما به دلیل مسائل امنیتی می خواهید از حساب واتساپ خود که از طریق نسخه تحت وب به آن دسترسی پیدا کرده اید خارج شوید.

روش خروج از واتساپ وب بسیار ساده می باشد. برای یادگیری نحوه انجام این کار پیشنهاد می کنیم در ادامه این مقاله با یادیت همراه باشید…

آموزش نحوه خروج از واتساپ وب:

محیط کاربری واتساپ وب مشابه با تصویر زیر می باشد. برای خروج از حساب واتساپ وب کافیست از قسمت سمت چپ روی آیکون به شکل سه نقطه در نوار بالا کلیک نمایید.

حالا از منوی نمایش داده شده، گزینه آخر با عنوان “Log out” را انتخاب کنید.

نحوه خروج از واتساپ وب

- تبلیغات -

پس از آن خواهید دید صفحه ای مشابه با تصویر زیر برای شما باز می شود که همان صفحه ورود به اکانت واتساپ در نسخه تحت وب می باشد و این بیانگر موفقیت آمیز بودن فرآیند خروج از اکانت واتساپ وب است.

خروج موفقیت آمیز از واتساپ تحت وب

در پایان پیشنهاد می کنیم مقاله نحوه خروج از اکانت واتساپ (WhatsApp) برای گوشی های اندرویدی را نیز بخوانید.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 4.1 / 5. تعداد رای دهندگان: 24

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید