- تبلیغات -
3
(2)

همان طور که می دانید فالوور (Follower) و فالووینگ (Following) دو اصطلاح پرکاربرد در اینستاگرام می باشند که در مطالب گذشته ی یادیت به صورت کامل در مورد آن ها توضیحاتی داده شده است.

اما به صورت خلاصه به کسانی که مطالب و پست های آن ها برای شما در صفحه ی خانگی تان ارسال می شود فالووینگ ها (دنبال شوندگان) شما و بالعکس به کسانی که پست ها و مطالب شما در صفحه ی خانگی آن ها ارسال می شود فالوورها (دنبال کنندگان) شما گفته می شود.

همان طور که می دانید در اینستاگرام با مراجعه به صفحه ی شخصی طرف مقابلتان می توانید به راحتی او را فالوو کنید تا از این پس بتوانید پست های او را در صفحه ی خانگی خود مشاهده کنید. البته در صورت خصوصی بودن اکانت طرف مقابل نیاز به تایید او نیز وجود دارد.

گاهی اوقات شما می خواهید کسی را که خودتان فالوو کرده اید از لیست فالووینگ های خود خارج کنید تا این پس مطالب او به صفحه ی خانگی شما ارسال نشود. این کار بسیار راحت است و در مطلب آموزش حذف فالووینگ ها به صورت تصویری آموزش داده شده است.

اما سوال اینجاست که آیا امکان حذف کسانی که شما را فالوو کرده اند (Followers) نیز وجود دارد؟

جواب بله است و این کار به سادگی قابل انجام است اما نکاتی دارد که در این مطلب به آن ها اشاره می شود.

در ادامه با آموزش کامل و تصویری حذف فالوورهای (Followers) دلخواه در اینستاگرام با شما همراه هستیم.

- تبلیغات -

با یادگیری و انجام مراحل این آموزش، می توانید اطمینان حاصل کنید که فرد مد نظر شما دیگر امکان مشاهده ی پست های شما را ندارد و مطالب ارسالی شما در صفحه خانگی او به نمایش در نمی آید.

آموزش کامل حذف فالوورهای (Followers) دلخواه در اینستاگرام:

پیش زمینه های مورد نظر برای حذف فالوورهای اینستاگرام:

قبل از شروع باید گفت که در روش این مطلب شما فقط می توانید به صورت تک تک فالوورهای خود را حذف کنید و اگر قصد حذف تمامی فالوورها را به صورت یکجا دارید، خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می کنیم.

اما برای حذف تکی تکی فالوورها ابتدا به شما توصیه می کنیم که اینستاگرام خود را به جدیدترین نسخه آن به روز رسانی نمایید.

ورود به لیست فالوورهای اینستاگرام برای حذف فالوورهای دلخواه

پس از آن برای آن که شما بتوانید فالوورهای خود را حذف کنید، حتما باید قبلا اکانت خود را خصوصی (Private) کرده باشید. در صورتی که اکانت شما خصوصی نمی باشد، انجام این کار بسیار ساده است و می توانید در این زمینه مطلب کامل آموزش خصوصی و محرمانه کردن (Private) پروفایل اینستاگرام را بخوانید.

روش حذف یک فالوور دلخواه در اینستاگرام:

اما برای حذف فالوورهای خود ابتدا وارد پروفایل اینستاگرام خود شوید که این کار را می توانید با لمس آیکون (آیکون ورود به پروفایل اینستاگرام خود برای حذف فالوورهای دلخواه) از نوار پایین اینستاگرام انجام دهید.

حالا از بالای صفحه گزینه ی followers را انتخاب کنید تا لیست دنبال کنندگان شما نمایش داده شوند.

پس از آن به دنبال اکانت فردی بگردید که می خواهید از دسترسی او به اکانت خود جلوگیری کنید و آن را از لیست فالوورهای خود حذف نمایید.

همچنین در ابتدای این لیست کادر جستجو نیز وجود دارد که با استفاده از آن می توانید راحت تر، کاربر مورد نظر خود را پیدا کنید.

پس از انتخاب کاربر مورد نظر برای حذف او از لیست دنبال کنندگان شما، علامت سه نقطه در جلوی نام او را (سمت راست) لمس کنید.

پس از آن پیامی مانند تصویر زیر نمایش داده می شود که اطمینان شما را از پاک کردن طرف مورد نظر از لیست فالوورهای شما جویا می شود.

 

برای تایید و حذف دسترسی او به پروفایل شما Remove را انتخاب کنید.

حذف یک فالوور دلخواه در اینستاگرام

پس از آن یک بار از لیست فالوورهای خود خارج و دوباره وارد شوید. همان طور که خواهید دید، فرد مورد نظر از لیست فالوورهای شما حذف شده و دیگر پست های شما در صفحه ی خانگی او نمایش داده نمی شود.

در صورتی که اکانت شما همچنان خصوصی (Private) باقی بماند، فرد مقابل برای دسترسی دوباره به پروفایل شما دوباره باید شما را فالوو کند و پس از آن شما نیز درخواست او را تایید نمایید.

اگر می خواهید که دیگر فرد مورد نظر نتواند پروفایل شما را مشاهده کند و درخواست فالوو به شما بدهد می توانید او را بلاک کنید که روش این کار در این مطلب آموزش داده شده است.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 3 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید