- تبلیغات -
0
(0)

امروزه و با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از خدمات در بستر اینترنت انجام می پذیرد. به شکلی که روز به روز تعداد کسب و کارهای اینترنتی افزایش یافته و درصد مبادلات و معاملات در این بستر در حال فزونی است.

برای نمونه مهمترین نمونه ی این کسب و کارها، فروشگاه های اینترنتی هستند که خدمات مختلف خود را چه به صورت کالای قابل لمس و چه به صورت کالای الکترونیکی یا خدمات متنوع دیگر ارائه می کنند.

اما با وجود تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی که همه ی آن ها ادعای صادق بودن و ارائه ی بهترین خدمات را می کنند باید به کدامیک اعتماد کرد.

این سوال وقتی جدی تر می شود که روزانه اخبار زیادی را مبنی بر کلاهبرداری های اینترنتی می شنویم.

در این مطلب قصد داریم شما را با راهی آشنا کنیم تا دیگر با خیال آسوده از فروشگاه های اینترنتی کالای دلخواه خود را خریداری کنید.

با ما همراه باشید…

پیشنهاد می کنیم علاوه بر این مطلب، پست آشنایی با روش های راه اندازی یک صفحه ی اینترنتی را نیز بخوانید…

- تبلیغات -

نماد اعتماد الکترونیکی راهی مناسب برای اعتماد کاربران به وب سایت ها:

نماد اعتماد الکترونیکی نمادی است که فروشگاه های صادق و کسب و کارهای اینترنتی برای اعتماد مخاطبان خود از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی دریافت می کنند.

برای دریافت این نماد که به دو نوع یک ستاره و دو ستاره تقسیم می شود صاحبان کسب و کارهای اینترنتی حسن نیت خود را ثابت کنند و اطلاعات کامل و صحیح در مورد کسب و کار خود و محل فیزیکی آن به علاوه ی برخی مدارک را ارائه و ثبت نمایند.

با ارائه ی این مدارک به آن ها نمادی به شکل تصویر زیر اعطا می شود که موظفند آن را در محلی از سایت خود قرار دهند تا قابل مشاهده باشد.

نماد اعتماد الکترونیکی

شما با مشاهده ی نماد اعتماد الکترونیکی در وب سایت مربوطه می توانید روی آن کلیک کنید تا در صفحه ای که از آدرس enamad.ir می باشد (مشابه تصویر زیر) از صحت آن مطلع شده و مشخصات صاحب کسب و کار به همراه تاریخ اعتبار نماد و … را در آن مشاهده نمایید.

نماد اعتماد الکترونیکی راهی مناسب برای اعتماد کاربران به وب سایت ها

علاوه بر این با مراجعه به آدرس اینترنتی زیر می توانید از صحت این علامت در مورد سایت مورد نظر اطمینان حاصل کنید:

http://www.enamad.ir

پس از اطلاع از صحت نماد شما می توانید با خیالی آسوده به سایت مربوطه اعتماد کرده و کالای مورد نظر خود را خریداری نمایید چرا که سایت هایی که موفق به دریافت این نماد شده اند هم مشخصات مالک آن ها کاملا معلوم است، هم مشخصاتی که از کالای مورد نظر شما توسط آن سایت ارائه شده است قابل اعتماد است، هم گارانتی آن محصولات و قابلیت بازگردانی کالا و دریافت پول پرداخت شده محفوظ است و هم شما می توانید نسبت به محفوظ ماندن اطلاعات خود توسط آن وب سایت و امنیت آن اطمینان داشته باشید.

پس با خیالی آسوده از زندگی آنلاین لذت ببرید…

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید