- تبلیغات -
3.4
(77)

افراد بسیاری در کل جهان به، به اشتراک گذاری لحظات خود به صورت تصویر در اپلیکیشن جذاب اینستاگرام می پردازند.

خوشبختانه این اپلیکیشن برای ایرانیان نیز بدون مشکل کار می کند و هیچ گونه محدودیتی برای آن ها در استفاده از اینستاگرام وجود ندارد.

این روزها این برنامه اجتماعی همانند تلگرام جای خود را میان ایرانیان باز کرده است و کمتر ایرانی را می توان یافت که گوشی هوشمند داشته باشد اما از اپلیکیشن اینستاگرام در گوشی خود استفاده نکند.

در مطالب گذشته وب سایت یادیت روش ساخت اکانت جدید در اینستاگرام و تغییر تصویر پروفایل آموزش داده شد.

اما همان طور که در این مطالب گفته شد، نام کاربری که هنگام ثبت نام در اینستاگرام مشخص می کنید، پس از آن و از طریق تنظیمات اینستاگرام قابل تغییر می باشد.

در این مطلب قصد داریم روش تغییر نام کاربری اکانت اینستاگرام را با زبانی گویا آموزش دهیم.

با یادیت همراه باشید…

- تبلیغات -

روش تغییر نام کاربری اکانت اینستاگرام (Instagram):

برای تغییر نام کاربری ابتدا وارد صفحه ی شخصی خود شوید که برای این کار می توانید تصویر پروفایل خود را از نوار پایین برنامه لمس نمایید.

پس از آن دکمه با عنوان Edit Profile را که در زیر تعداد فالوورها، فالووینگ ها و پست های شما قرار دارد، لمس کنید.

روش تغییر نام کاربری اکانت اینستاگرام (Instagram)

در صفحه ی باز شده می توانید برخی تغییرات را در مشخصات خود مانند تصویر پروفایل و نام کاربری اعمال نمایید.

در این قسمت همانند تصویر زیر، کادر دوم به عنوان نام کاربری شما می باشد که می توانید آن را لمس کنید و نام کاربری دلخواهی برای خود در آن تایپ نمایید.

پس از آن برای ذخیره سازی تغییرات نام کاربری تیک موجود در سمت راست نوار بالا را بزنید.

تغییر نام کاربری اکانت اینستاگرام (Instagram)

از این به بعد می توانید این نام کاربری را به دوستانتان معرفی کنید و با استفاده از آن وارد اکانت خود شوید…

در پایان پیشنهاد می کنیم، مقاله تامین امنیت اکانت اینستاگرام و روش های تست نفوذ آن را نیز از دست ندهید!!

[به روز شده در تاریخ ۹۸٫۰۷٫۱۹]

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 3.4 / 5. تعداد رای دهندگان: 77

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

71 دیدگاه‌ها

  1. سلام
    من از کامپیوتر به اینستا میرم و میخوام ایدیمو عوض کنم ولی عوض نمیشه لطفا راهنمایی کنین طوری در کامپیوتر ایدی جدید تو اینستا بسازم

    • سلام دوست عزیز
      در ایینستاگرام وب یا کامپیوتر نیز شما می توانید به صفحه پروفایل خود رفته و روی Edit Profile کلیک کنید، سپس در بخش Username نام کاربری جدید را وارد نموده و برای ذخیره سازی، گزینه Submit را انتخاب نمایید. در صورتی که نام کاربری انتخابی قبلا در اینستاگرام موجود نباشد، با موفقیت ذخیره خواهد شد.
      موفق باشید…

  2. سلام من میخوام Username اینستاگراممو عوض کنم ولی میزنه در عرض ۱۴ روز ۲ بار عوض کردم و قبول نمیکنه!!
    باید چیکار کنم درست شه؟

    • سلام دوست گرامی
      این مربوط به محدودیت هایی می باشد که اینستاگرام برای تغییر نام کاربری اکانت اعمال کرده است. یک هفته تا یک ماه صبر کنید و سپس دوباره امتحان کنید. احتمالا مشکل شما برطرف شود.
      با آرزوی بهترین ها برای شما

  3. سلام
    وقت بخیر
    من آیدی اکانت قدیمی رو تغییر دادم،
    اکانت جدید ساختم اما آیدی قدیمی رو قبول نمیکنه!!
    برای این که برای اکانت جدید آیدی قبلی رو بزنم نیازمنده حذف و دیلیت اکانت قبلی هست؟!
    یا بعد گذشت ۱۴ روز از تغییر آی دی اکانت قدیمی، میتونم اونو برای اکانت جدید استفاده کنم؟

  4. سلام آقای برگزیده.
    من دوتا اکانت دارم تو اینستا. میخوام یوزرنیم اکانت اولیمو روی دومی بذارم. پس قبلش اکانت اولیمو یوزرنیمشو عوض میکنم که بتونم همونو رو دومی بذارم، اولی رو که عوض میکنم نمی تونم رو دومین اکانتم همونو بذارم و اینستا قبول نمیکنه!! چرا؟؟ می تونین راهنماییم کنین…

    • سلام هستی عزیز
      بعد از تغییر نام کاربری یک حساب، انتخاب همون نام کاربری برای دیگران موقتا غیر ممکن خواهد بود. حدود دو هفته بعد از تغییر نام اکانت اول صبر کنید و سپس بعد از این مدت نام کاربری اکانت اول را برای اکانت دوم تنظیم نمایید.
      با آرزوی بهترین ها برای شما

  5. سلام من دو تا حساب اینستاگرام دارم و می‌خواهم آیدی ها رو جا به جا کنم آیدی اول رو عوض کردم تا آیدی دوم رو جایگزین کنم که نشد و می‌نویسه در دسترس نیست در حالی که آیدی اول رو من تغییر دادم!!
    لطفاً راهنمایی کنید، خیلی واجبه…

    • سلام علی عزیز
      معمولا بعد از تغییر آی دی یک اکانت اینستاگرام، انتخاب مجدد آن توسط دیگر اکانت ها تا حدود دو هفته غیر فعال خواهد بود! حدود دو هفته بعد از تغییر آی دی پروفایل اول صبر کنید و سپس مجددا اقدام نمایید.
      سپاس از پیام شما

  6. سلام خواهش میکنم جواب بدین،
    من آیدی اینستامو تغییر دادم، وقتی می خواستم برگردونم به همون آیدی قبلیم،یه پیام قرمز اومد که شما بعد ۱۴ روز می تونید برش گردونید به آیدی قبلی!!
    بعد حدود ۴ روز یکی از آشناهامون دوباره با گوشی خودش امتحان کرد برگشت به آیدی اول!!!
    و گفت به من دروغ گفتی که نمیشه به آیدی اول برگشته بشه! خواهش میکنم بگین آیا همچین چیزی وجود داره؟

    • سلام فاطمه عزیز
      طبق گفته خود اینستاگرام و تجربه ی خودم و کاربران، معمولا بعد از تغییر نام کاربری اینستاگرام حدود ۱۴ روز زمان نیازه تا بتوان به آی دی قبلی برگرد. اما هیچ کس نمی دونه الگوریتم های اینستاگرام دقیقا چی هستند و شاید در موارد خاصی بتوان زودتر هم نام کاربری رو به نام کاربری قبلی برگردوند.
      با آرزوی بهترین ها برای شما

  7. سلام چند روزیه اینستارو بروزش کردم ولی میخوام تغییر نام بدم، تو قسمت ادیت همش سفیده!! عایا مشکل از نسخه جدیدشه یا از گوشی منه 😐

    • سلام ندا عزیز
      من جدیدترین نسخه اینستاگرام رو بررسی کردم و این مشکل وجود نداشت.
      پیشنهاد می کنم، یکبار اینستاگرام رو از گوشی خودتون پاک و دوباره نصب کنید و وارد اکانتتون بشید، احتمالا مشکلتون برطرف میشه.
      با آرزوی بهترین ها برای شما

  8. سلام من پیج قبلیم رو دلیت اکانت کردم الان نمیتونم از همون یوزر استفاده کنم، میزنه در دسترس نیست!! چکار باید بکنم؟

    • سلام مهدیه عزیز
      معمولا در اینستاگرام پیج هایی که دلیت اکانت می شوند، آیدیشون قابل استفاده نیستند، بهتر بود آیدی پیجتون رو قبل از دلیت اکانت تغییر می دادید تا با این مشکل موجه نشوید، با این حال حدود ۲ هفته صبر کنید، ممکن است این آیدی آزاد شود و بتونید از اون استفاده کنید.
      سپاس از پیام شما

  9. سلام، من اکانت قبل اینستامو داشتم و از طریق آیدی و رمزعبورم وارد پیجم میشدم، اما آیدیمو عوض کردم و کلا پیجم پرید!! حالا هرکاری میکنم نمیتونم وارد پیجم بشم!! میشه کمکم کنید؟

    • سلام مرضیه عزیز
      با عوض کردن آیدی مشکلی برای پیج اینستاگرام به وجود نمی آید. پیشنهاد می کنم با اکانتی دیگر آیدی قبلی یا آیدی جدید پیج خودتونو سرچ کنید و با هر کدوم که پیجتون نمایش داده شد، با اون وارد اکانت اینستاگرامتون بشید.
      سپاس از پیام شما

    • سلام، من می خوام آیدی اینستامو عوض کنم کنار آیدی که میزنم یه تیک سبز میاد ولی وقتی میخوام اوکی کنم میزنه این نام در دسترس نیست!! چکار کنم؟

      • سلام ابوالفضل عزیز
        این عجیبه که کنار آی دی تیک سبز میاد اما بعد از تایید نهایی گفته میشه که در دسترس نیست!!
        احتمالا آیدی انتخابی قبلا توسط یک نفر انتخاب شده بوده و به تازگی آیدی خودش رو تغییر داده و به همین دلیل این مشکل به وجود میاد. حدود دو هفته تا یک ماه صبر کنید و دوباره تلاش کنید احتمالا مشکل به زودی برطرف خواهد شد.
        با آرزوی بهترین ها برای شما

  10. سلام من آیدی اینستاگرامم رو قبل از دلیت اکانت تغییر دادم و بعد حذفش کردم، الان یه پیج جدید زدم و میخوام از آیدی قدیمی استفاده کنم ولی میزنه امکان پذیر نیست در صورتی که من قبل از حذف، تغییرش داده بودم!! الان باید چیکار کنم؟

    • سلام اصغر عزیز
      دقیقا چه مشکلی دارید یا چه اروری نمایش داده می شود؟
      احتمالا با پاک کردن اینستاگرام و نصب دوباره اون و سپس ورود به اکانتتون مشکل برطرف بشه.
      باتشکر

  11. سلام
    من با نام کاربری قدیمی با یه نفر چت میکردم بعدش تغییر نام کاربری دادم و بعدش اون پیج رو دلیت اکانت کردم. می خواستم بدونم نام کاربری قدیمی تکلیفش چی میشه؟ آیا اون شخص میتونه با نام کاربری قدیمی پیدام کنه یا نه؟

    • سلام رضای عزیز
      چون شما نام کاربری را تغییر دادید و سپس دلیت اکانت کرده اید، طرف مقابل دیگر نمی تواند پیج شما را پیدا کند.
      با آرزوی بهترین ها برای شما

  12. سلام خسته نباشین، من یه سوالی داشتم در این مورد اگه امکانش هست کمکم کنید:
    من دیشب اسم خودمو تغییر دادم و حالا می خوام همون اسمو دوباره بذارم ولی نمیشه! این در صورتیه که کسی هم اون اسم رو انتخاب نکرده❤

    • مهدی عزیز سلام
      گاهی اوقات این چنین مشکلاتی به وجود میاد. احتمالا مورد شما با گذشت زمان حل میشه. یک روز یا یک هفته یا یک ماه صبر کنید و دوباره امتحان کنید.
      امیدوارم مشکل شما برطرف شود.
      با آرزوی بهترین ها برای شما

  13. سلام من در بخش Edit profile شماره مجازی وارد کردم،
    الان میخوام پیجمو برگردونم فقط ایمیل دارم که بعد تغییر رمز وارد بخشی میشم که برای اینکه تایید کنه حسابم هست به اون شماره مجازی کد میاد.
    خب من اون شماره مجازی رو روی گوشیم ندارم چکار بابد بکنم بتونم اکانتم رو فعال کنم؟

    • سلام سینا عزیز
      ببینید برای تایید هویت شما آیا روش دیگه ای به جز شماره تلفن و پیامک به شما پیشنهاد میده؟ از اون روش ها استفاده کنید. امیدوارم مشکل شما برطرف شود.
      با آرزوی بهترین ها برای شما

  14. سلام
    من اسممو میخوام به یه اکانتی تغییر بدم که مال من نیست ولی میدونم غیرفعاله و اینکه موقعی که تو Edit name وارد میکنم تیک آبی شو میزنه، اوکیه، ولی بعدش تغییر نمیده هیچ خطایی هم نمیده!!
    بنظرتون چه میشه کرد؟

    • سلام علی عزیز
      وقتی که نام کاربری توسط یک اکانت دیگه استفاده شده، امکان استفاده از آن توسط شما وجود ندارد! حتی اگر غیرفعال باشد یا دلیت اکانت شده باشد!! اکانت هایی که دلیت اکانت هم شدن نام کاربریشون قابل استفاده نیستن!! در اینجا قاعدتا اکانتی دیگه با اون نام کاربری وجود نداره!!
      بنابراین بهتر است نام کاربری دیگه ای رو انتخاب و استفاده نمایید…
      سپاس از پیام شما

  15. سلام لطفا کمک کنید، من میخوام یوزرنیم بذارم ولی نمیشه! من قبلا پیج داشتم با همین یوزنیم ولی کلا دلیت اکانت زدم الان میخوام همونو بزارم ولی نمیشه!! در صورتی که هیچکس از اون یوزرنیم استفاده نمیکنه!!!

    • سلام دوست عزیز
      من در زمینه مشکل شما در سایت های خارجی جستجو کردم اما به این نتیجه رسیدم که امکان استفاده از یوزرنیم مورد نظر برای اکانت جدید وجود ندارد.
      در حقیقت اینستاگرام برخی از کلمات ساده و یوزرنیم هایی که قبلا غیر فعال شده و یا توسط کاربران ریپورت شده اند و پیج آن ها با قوانین اینستاگرام سازگار نبوده و در نتیجه غیر فعال شده باشند را می بندد و امکان دسترسی به آن ها توسط دیگر کاربران وجود ندارد. اگر یوزرنیم قبلی شما جز موردی که گفته شد نبوده است ممکن است مواردی از قبیل این مورد شما هم جز آن یوزرنیم هایی است که دیگر برای هیچ کاربری برای انتخاب در دسترس نمی باشد.
      فقط می توان گفت که در موارد بعدی دقت کنید که هنگام دلیت اکانت اینستاگرام حتما یوزرنیم آن را به عبارتی تغییر دهید که در آینده و اکانت های بعدی خود نیاز به آن ها ندارید و سپس دلیت اکانت را انجام دهید.
      سپاس از پیام شما

    • سلام محمد عزیز
      در اینستاگرام نمی توان نام کاربری (id) را به فارسی و به همراه کاراکتر # وارد کرد اما برای نام می توان هم از حروف فارسی و هم از # (هشتگ) استفاده کرد.
      شما می توانید زیر پست هاتون و در استوری هاتون از هشتگ دلخواهتون استفاده کنید. توجه داشته باشید که برای کلمات فارسی به جای فاصله از آندرلاین یعنی “_” استفاده کنید. هر کس آن هشتگ را سرچ کند پست های شما و کل اینستاگرام که دارای اون هشتگ هستند، برای او نمایش داده می شود.
      سپاس از پیام شما

  16. چرا تو اینستاگرام من نام کاربری میزنم ولی میگه در دسترس نیست در حالی که هیچ کس اون نام کاربری رو نداره!! چیکار کنم؟ در ضمن من پیچ قبلیم با همین نام کاربری بود ولی کلا پیج قبلیم رو حذف کردم و فقط یه هشتک به این اسم کاربری که من میخام بزارم هست چیکار کنم کمک کنید.

    • سلام محمد عزیز
      بله، برخی از این مشکلات ممکن است در اینستاگرام وجود داشته باشد و انتخاب برخی نام های کاربری در آن محدود شده باشد و متاسفانه من در این زمینه اطلاعی ندارم.
      تنها راهنمایی که می تونم بکنم اینه که با توجه به این که قبلا شما از این نام کاربری در اکانتی دیگر استفاده کرده اید، برای مدت ۱ روز یا یک هفته یا یک ماه (بعد از حذف نام کاربری آن اکانت) صبر کنید و سپس دوباره تلاش کنید.
      امیدوارم مشکل شما برطرف شود.
      با آرزوی بهترین ها برای شما

  17. سلام، میخوام اکانتمو عوض کنم تا یکی که قبلا منو داشته دیگه نداشته باشه. آی دی رو عوض کردم ولی بازم داره منو!! باید چیکار کنم؟ راهی به جز دلیت اکانت هست؟؟؟

    • سلام دوست عزیز
      با عوض کردن آی دی اینستاگرام، احتمالا فرد مورد نظر باز هم می تونه شما رو با همان آی دی قدیمی پیدا کنه.
      برای این که دسترسی کاربر مورد نظر به صفحه ی شما به طور کامل از بین بره می تونید از بلاک اینستاگرام استفاده کنید که توضیحات بیشتر در این لینک داده شده است.
      با آرزوی بهترین ها برای شما

    • سلام، من دو تا اکانت دارم یه اکانت امدم اسمشو تغییر دادم که اسمشو بذارم رو اکانت دومم، الان با اکانت دوم مینویسه در دسترس نیست!
      خواستم اکانت اول اسم رو برگردونم سر جاش باز امکانش نبود پایین نوشته ۱۴ روز باید صبر کنید!!!
      آیا بعد از ۱۴ روز امکان آزاد شدن اسم هست که بذارم برای پیج دومم یا باید مجدد رو اکانت قبلیم اسم خودشو بذارم؟!
      ممنون میشم راهنمایی کنید…

    • سلام امیر عزیز
      با تغییر آی دی اینستاگرام، هیچ اتفاقی برای فالوورها و فالووینگ های شما نخواهد افتاد و مانند گذشته باقی خواهند ماند.
      البته پروفایل شما در لیست فالوورها و فالووینگ های دیگران با آی دی جدید نمایش داده خواهد شد و همچنین از این به بعد کاربران دیگر تنها با آی دی جدید شما، می توانند پروفایل شما را پیدا کنند.
      با آرزوی بهترین ها برای شما

    • سلام دوست عزیز
      چرا در حالت عادی شما می تونید نام کاربری خودتون رو بدون نیاز به وارد کردن شماره موبایل با موفقیت تغییر بدید.
      می تونید امتحان کنید و نام کاربری خودتونو طبق روش آموزش داده شده تغییر بدید و ذخیره کنید در صورت اعمال تغییرات که شما به هدف خود رسیده اید اما در غیر این صورت احتمالا اروری داده می شود که دلیل آن گفته می شود. اگر شماره موبایل و تایید کردن آن خواسته شده بود آن موقع می تونید شماره موبایل خودتونو وارد و اون رو تایید کنید و در نهایت به تغییر نام کاربریتون بپردازید.
      با آرزوی بهترین ها برای شما

  18. با سلام
    من دو تا اکانت بطور جداگانه دارم آی دی اکانت اولم رو عوض کردم اما وقتی وارد اکانت دومم میشم قسمت سرچ چون قبلا اسم آی دی (اکانت اول رو سرچ کرده بودم) اسم تغییر کرده اکانت اولم میاد میخواستم بدونم که چون از یک گوشی استفاده می کنم اینطوره یا هرکسی قبلا آی دی منو سرچ کرده باشه اسم تغییر کرده من براش میاد؟

    • سلام دوست عزیز
      نام کاربری اول شما در حقیقت در قسمت تاریخچه ی جستجوی اکانت دوم شما ذخیره شده است و به همین دلیل هر بار که به قسمت جستجو اکانت دوم مراجعه می کنید آن نام کاربری نمایش داده می شود.
      برای هر کسی هم که قبلا نام کاربری شما را جستجو کرده باشد، در قسمت جستجو، نام کاربری شما به او پیشنهاد می شود که این ذخیره سازی در اکانت انجام شده است و نه گوشی!
      متاسفانه شما هیچ دسترسی به تاریخچه ی جستجوهای اکانت دیگران ندارید تا بتوانید نام کاربری خود را از اکانت آن ها حذف کنید اما در اکانت دوم خود می توانید با استفاده از آموزش مطلب روش حذف تاریخچه جستجو اینستاگرام، نام کاربری اکانت اول خود را نیز حذف نمایید.
      با آرزوی بهترین ها برای شما

    • سلام دوست عزیز
      در صورتی که آی دی که انتخاب و وارد می کنید قبلا توسط فرد دیگری استفاده شده باشد این خطا برای شما نمایش داده می شود.
      برای رفع این خطا آی دی متفاوتی را انتخاب و وارد کنید.
      ممنون از پیام شما

  19. سلام خواستم بدونم بعد از اینکه آیدیمو تغییر بدم، قسمت دایرکت کسی که باهاش چت کردم اسم جدیدم میره واسش و باز میتونه به آیدی جدیدم پیام بده؟ در کل یه راه حل میخوام کسیو که از فالورام بیرون کردم و قبلا باهاش چت داشتم تو دایرکت دیگه نتونه پیجمو داشته باشه، راهی وجود داره یا باید دلیت اکانت کنم کلا؟؟

    • سلام دوست عزیز
      اگر آی دی تونو تغییر بدید تمامی قسمت هایی از اینستاگرام که نام شما در آن قرار دارد از جمله دایرکت کاربران دیگر، به صورت خودکار به نام جدید تغییر داده می شوند.
      تنها راهی که من می تونم به شما پیشنهاد کنم برای عدم دسترسی فرد مقابل به پیج و دایرکت شما، بلاک کردن او هستش.
      سپاس از پیام شما

  20. سلام
    من میخوام آی دی رو تغییر بدم اولین دفعه هم هست که اقدام به تغییر کردم ولی متاسفانه خطا میده! شماره تلفن و ایمیل هم معرفی کردم !
    خطای: username ….. not availabe

    • درود
      این خطا به شما می گه که نام کاربری وارد شده برای شما در دسترس نمی باشد و قبلا توسط شخص دیگری استفاده شده است.
      راه حل اینه که نام کاربری دیگه ای رو انتخاب کنید.
      سپاس از ارتباط شما

    • سلام دوست عزیز
      این پیام نشون میده که عملکرد تغییر نام کاربری برای شما بسته شده است.
      دلیل این مشکل چندین بار تغییر دادن نام کاربری در یک مدت کوتاه می باشد که به صورت موقتی این محدودیت اعمال می شود. در صورتی که شما نام کاربری خود را ۷ مرتبه پشت سر هم تغییر داده اید به مدت ۲۴ ساعت منتظر بمانید و سپس دوباره این کار را انجام دهید. اگر مشکل بعد از ۲۴ ساعت برطرف نشد پیشنهاد می کنم به مدت یک هفته دیگر نیز صبر کنید.
      همچنین اگر هنگام تغییر نام کاربری از ابزارهای عبور از تحریم استفاده کرده اید، ابتدا آن را خاموش کنید و با آی پی اصلی خود این کار را انجام دهید.
      سپاس از پیام شما

  21. سلام. من اکانت اولم بدون عدد بود بعد مجبور شدم یکی دیگه ساختم که یه عدد آخر آیدیم اضافه شد الان اکانت اولمو دیلیت کردم اما اینستا اجازه برداشتن عددو از آیدی جدیدم نمیده! راهنمایی کنید.

  22. سلام من دو سه بار نام کاربری اینستامو عوض کردم الان می خوام باز دوباره عوض کنم با بلاک فعالیت مواجه میشم لطفا راهنمایییی?

    • سلام
      دوست عزیز، شما در هر ۲۴ ساعت تنها می توانید ۷ مرتبه نام کاربری خود را تغییر دهید. در صورتی که بخواهید پس از ۷ مرتبه دوباره نام کاربری خود را تغییر دهید اینستاگرام به مدت ۲۴ ساعت اکانت شما را بلاک خواهد کرد و در این مدت شما نمی توانید نام کاربری خود را تغییر دهید.
      پس، ۲۴ ساعت منتظر بمانید و سپس دوباره برای تغییر نام کاربری خود اقدام کنید.
      با تشکر از پیام شما

  23. سلام، با تشکر از مطالب خوبتون، سوالی داشتم. من یوزرنیم اینستاگرامم رو تغییر دادم، الان توی کامنتایی که تو پیجهای دیگه گذاشتم، یوزرنیم جدیدم دیده میشه؟ و اگر کسی با یوزرنیم قبلی من رو تگ کرده باشه، با لمس اون یوزرنیم قبلی میتونن وارد پیجم بشن؟

    • سلام دوست عزیز
      در صورتی که شما یوزرنیم اینستاگرام خود را تغییر داده باشید، تمامی یوزنیم های موجود از شما در اینستاگرام از جمله یوزرنیم های کامنت ها و تگ های قبلی به صورت خودکار به یوزرنیم جدید تغییر خواهند کرد و هیچ مشکلی برای ورود دیگران به پیج شما از طریق این یوزرنیم ها به وجود نخواهد آمد.
      سپاس از پیام شما

    • سلام دوست عزیز
      برای یادگیری روش این کار به صورت کامل و تصویری می تونید مطلب آموزش رفع بلاک اینستاگرام رو بخونید.
      اما به صورت خلاصه، شما می تونید با مراجعه به پروفایل اینستاگرام خود و سپس Settings و سپس Blocked Accounts به اکانت های بلاک شده از طرف خود دسترسی داشته باشید.
      حالا اکانت مورد نظر خود را لمس کنید و سپس گزینه ی Unblock را انتخاب نمایید.
      سپاس از پیام شما

    • سلام دوست عزیز
      در صورتی که شماره موبایل خود را به اینستاگرام معرفی نکرده اید برای رفع این ارور ابتدا به بخش ویرایش پروفایل (Edit profile) اینستاگرام بروید و شماره موبایل خود را وارد کرده و آن را با استفاده از کد چند رقمی دریافتی تایید کنید، سپس با استفاده از روش این آموزش به تغییر نام کاربری اینستاگرام خود بپردازید.
      با تشکر

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید