- تبلیغات -
5
(1)

اینستاگرام مانند نسخه های اولیه فقط امکان اشتراک گذاری عکس را در فضای مجازی ندارد. بلکه در بروزرسانی های اخیر بسیار پیشرفت کرده و به یک پیام رسان کامل تبدیل شده است.

پیام رسان اینستاگرام قابلیت ارسال پیام خصوصی به کاربران را دارد. به ارسال پیام در اینستاگرام دایرکت (Direct) یا پیام خصوصی گفته می شود. در آخرین آپدیت این اپلیکیشن می توان پیام صوتی (Voice) نیز برای مخاطب فرستاد.

در ادامه به معرفی روش ارسال پیام در دایرکت اینستاگرام می پردازیم. با ما همراه باشید.

ارسال پیام در اینستاگرام

اگر نخواهید مطلب خود را از طریق کامنت زیر پست کاربر درج کنید باید به دایرکت او مراجعه نمایید. سپس در دایرکت پیام خود را بفرستید. به این ترتیب دیگران پیام شما را نمی بینند.

در اینستاگرام می توان هم به مخاطبین و هم به کابران دیگر پیام خصوصی ارسال نمود. گفتگوها از طریق دایرکت یا پیام خصوصی صورت می گیرد.

در محیط دایرکت ابزارهایی برای ارسال عکس، پیام متنی و صوتی وجود دارد. می توانید پیام هایی را که فرستاده اید حذف کنید. اما مانند تلگرام امکان ارسال همان پیام را (Forward) برای مخاطب دیگری ندارید.

ارسال پیام به وسیله صفحه Message

برای ارسال پیام به صفحه Home اینستاگرام بروید. برای رفتن به صفحه Home آیکون خانه را انتخاب کنید. روی علامت بالای صفحه بزنید. با این کار وارد صفحه Direct می شوید. در این صفحه لیست گفتگوهای شما قرار دارد.

- تبلیغات -

در این مرحله باید مخاطب خود را پیدا کنید. روی علامت + بزنید و مخاطب خود را انتخاب کنید. اگر نام مخاطب در لیست دایرکت وجود نداشت باید آن را جستجو کنید.

برای جستجوی مخاطب موردنظر در کادر Search نام اکانت وی را تایپ کنید. سپس از لیست جستجو اکانت او را انتخاب کنید. با زدن New Message در کادر پایین صفحه ابزارهای ارسال پیام را مشاهده می کنید.

پیام خود را در کادر تایپ کرده و Send را لمس کنید. پیام شما برای مخاطب فرستاده شد.

ارسال پیام در اینستاگرام

دقت کنید که می توان چند مخاطب را انتخاب کرد و یک گروه تشکیل داد. به این ترتیب که تعدادی مخاطب را انتخاب کنید و گزینه New Message را بزنید.

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ابزارهای دیگری برای ارسال پیام وجود دارد:

می توانید برای ارسال پیام تصویری از دو ابزار دوربین و عکس استفاده نمایید. اگر تصویر را در گالری گوشی خود دارید از آیکون عکس استفاده کنید. اما اگر می خواهید همان لحظه عکس بگیرید روی آیکون دوربین بزنید.

ارسال عکس

در بروزرسانی اخیر اینستاگرام امکان ارسال پیام صوتی یا ویس نیز به اینستاگرام اضافه شده است. آیکون میکروفن را نگه دارید تا صدای شما را ضبط کند. سپس انگشتتان را از روی آیکون میکروفن بردارید. به صورت خودکار ویس شما ارسال می شود.

ارسال ویس

حذف و کپی پیام متنی در دایرکت اینستاگرام

اگر بعد از ارسال پیام بخواهید آن را حذف کنید پیام موردنظر را با انگشت نگه دارید. از پنجره محاوره ای گزینه Unsend Message را بزنید. پیام شما حذف خواهد شد.

با انتخاب گزینه Copy Text پیام در حافظه موقت گوشی ذخیره می شود. می توانید آن را در جای دیگر کپی کنید. به این ترتیب که انگشتتان را نگه داشته و گزینه Paste را بزنید.

حذف و کپی پیام متنی در دایرکت اینستاگرام

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید