- تبلیغات -
3.8
(44)

حتما برای شما نیز پیش آمده است در یک ویدئو آهنگی پخش شده و آن را دوست داشته اید و خواسته اید تا نسخه کامل آن موزیک را دانلود کنید اما چون نام آن را نمی دانستید، نتوانسته اید این کار را انجام دهید. این مشکل برای آهنگ های بی کلام یا با زبان هایی غیر از زبان مادری بیشتر بروز می کند.

در این مواقع شاید آرزو کنید که کاش می شد، بخشی از آن آهنگ را در یک موتور جستجوگر آپلود کرد و به راحتی به نام آهنگ و هنرمند آن دست یافت. تبریک می گوییم!! آرزوی شما برآورده شد!!!

بله هم اکنون ابزارها و اپلیکیشن هایی وجود دارند که کافیست شما آهنگ را برای آن ها پخش کنید یا فایل دارای بخشی از آن آهنگ را در آن ها آپلود کنید و در عرض چند ثانیه نام آهنگ و هنرمند آن را دریافت نمایید.

سایت acrcloud.com یکی از همین ابزارهای یافتن آهنگ بدون دانستن نام آن می باشد که به سرعت و با دقت بالایی آهنگ مورد نظر شما را تشخیص داده و نام آن را به شما ارائه می کند. از جمله مزایای این سایت شناسایی آهنگ آنلاین، پشتیبانی آن از موزیک های مختلف با زبان های متفاوت، از جمله موزیک های ایرانی می باشد.

در ادامه این مقاله قصد داریم نحوه دانلود آهنگ با داشتن قسمتی از آن توسط وب سایت acrcloud.com را به صورت کامل و تصویری آموزش دهیم. پس با یادیت همراه باشید…

آموزش نحوه جستجوی نام آهنگ با آپلود صدا در کامپیوتر و موبایل

برای جستجوی آهنگ با ویس، کافیست وارد وب سایت acrcloud.com شوید و روندی که در ادامه گفته می شود را اجرا کنید. بنابراین شما می توانید از این روش، در هر دستگاهی مثل کامپیوتر، گوشی اندرویدی، گوشی آیفون، تبلت و … استفاده نمایید.

شما می توانید هم به صورت مستقیم موسیقی را برای سایت پخش کنید تا آن را تشخیص دهد و هم بخشی از آن را با گوشی خود ضبط کرده و برای شناسایی فایل مربوطه را داخل سایت آپلود نمایید.

- تبلیغات -

به شما پیشنهاد می کنیم برای راحتی بیشتر، از روش دوم استفاده کنید. بنابراین توسط گوشی خود ابتدا بخشی از آهنگی که در حال پخش در ویدئو، تاکسی اسنپ و … است را ضبط کنید.

حالا وارد وب سایت زیر شوید:

https://www.acrcloud.com/identify-songs-music-recognition-online/

در صفحه ای که باز می شود، کمی اسکرول کنید تا به قسمت Identify Songs in File Online برسید. این قسمت برای آپلود بخشی از آهنگ به صورت یک فایل می باشد. کمی پایین تر نیز قسمت Recognize Music by Recording Online می باشد که با استفاده از آن می توانید به صورت زنده آهنگ را برای سایت پخش کنید تا نام آن را شناسایی کند.

ما قبلا بخشی از آهنگ دوست داشتنی و مورد نظر خود را با گوشی ضبط کرده ایم و قصد آپلود آن را در سایت داریم. بنابراین به قسمت Identify Songs in File Online مراجعه می کنیم.

خوشبختانه این وب سایت از اکثر فرمت های صوتی یا حتی تصویری پشتیبانی می کند و شما می توانید در آن ویدئو نیز آپلود کنید. اما پیشنهاد می کنیم ابتدا ویدئوی خود را به صدا تبدیل کنید و سپس از آن صدا برای یافتن آهنگ استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که این ابزار آنلاین، برای شناسایی آهنگ تنها از ۶۰ ثانیه اول آن استفاده می نماید بنابراین نیازی به آپلود فایل های بالای یک دقیقه نیست و فایل های ۶۰ ثانیه ای یا کمتر از آن برای جستجوی آهنگ با صدا کفایت می کند.

برای آپلود فایل شامل بخشی از آهنگ مورد نظر، روی Choose a file کلیک نمایید.

سایت شناسایی آهنگ آنلاین

در پنجره ای که باز می شود، ویس ضبط شده را از داخل کامپیوتر یا گوشی خود انتخاب کرده و روی Open کلیک نمایید.

انتخاب فایل شامل بخشی از آهنگ برای تشخیص آن

حالا دکمه Start را بزنید.

آپلود فایل صوتی برای جستجوی نام آهنگ به صورت آنلاین

منتظر بمانید تا فایل صوتی آپلود شود.

آپلود فایل صدا برای شناسایی آهنگ

کار تمام است! در عرض چند ثانیه نام آهنگ و هنرمند آن به شما نمایش داده می شود و شما می توانید با جستجوی نام آهنگ در گوگل، آن را دانلود کرده و از گوش دادن به آن لذت ببرید.

قابلیت جالبی که در این سایت وجود دارد این است که بعد از آپلود و تشخیص آهنگ، یک آپلود آی دی (UPLOAD_ID) به شما داده می شود که شما بعدها می توانید با جستجوی آن در این وب سایت، دوباره به نام و آرتیست آهنگ مربوطه دسترسی پیدا کنید.

یافتن موفقیت آمیز آهنگ بدون دانستن نام آن

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 3.8 / 5. تعداد رای دهندگان: 44

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید