- تبلیغات -
5
(1)

امروزه اینستاگرام جز محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر دنیا و همچنین ایران به شمار می آید و افراد زیادی از طریق این شبکه اجتماعی لحظات روزانه خود را به صورت ویدئو و یا تصویر با دوستان خود به اشتراک می گذارند و یا به صورت چت یا ویدئویی با هم صحبت می کنند.

یکی از شیوه های چت معمول در شبکه های اجتماعی، چت گروهی می باشد که بر خلاف چت دو نفره، در آن بیش از دو عضو فعال وجود دارند. جالب است بدانید که در اینستاگرام نیز امکان ایجاد گروه و چت گروهی وجود دارد.

اگر دوست دارید در اینستاگرام یک گروه چت با دوستان خود ایجاد کنید باید بگوییم که این کار بسیار آسان است اما کمی با نحوه ساخت گروه در دیگر شبکه های اجتماعی مانند تلگرام متفاوت می باشد.

در ادامه با یادیت همراه باشید تا روش ایجاد گروه در اینستاگرام را به صورت تصویری بیاموزید…

آموزش ساخت گروه در اینستاگرام:

برای ایجاد گروه در اینستاگرام، ابتدا روی آیکون به شکل موشک کاغذی در سمت راست نوار بالای آن (در اینستاگرام فارسی سمت چپ) ضربه بزنید.

ورود به دایرکت برای ایجاد گروه چت جدید در اینستاگرام

حالا دوباره از سمت راست نوار بالا این بار آیکون به شکل کاغذ و مداد را لمس کنید.

- تبلیغات -

ایجاد گروه جدید در اینستاگرام

پس از آن می توانید مخاطب مورد نظر خود را برای چت انتخاب نمایید. با انتخاب چند مخاطب این انتخاب را می کنید که در اینستاگرام یک گروه چت بسازید.

پس از انتخاب افراد دلخواه خود، حالا روی Chat در نوار بالا ضربه بزنید.

انتخاب اعضای گروه چت در اینستاگرام

همان طور که مشاهده می کنید وارد صفحه ی چتی می شوید که می توانید با استفاده از آن در گروه خود با تمامی کاربران عضو گروه صحبت کنید و یا تصاویر و لینک های خود را با آن ها به اشتراک بگذارید. جالب اینجاست که با لمس آیکون دوربین در نوار بالای این صفحه می توانید با اعضای گروه ویدئو چت نیز داشته باشید!!

ساخت موفقیت آمیز گروه چت در اینستاگرام

اگر به نوار بالای صفحه ی چت گروه دقت کنید مشاهده می کنید که به جای نام گروه، نام تعدادی از اعضا نوشته شده است. با لمس این قسمت می توانید تنظیمات گروه خود را انجام دهید یا حتی اعضای بیشتری را به آن بیافزایید.

برای تغییر نام گروه به نام دلخواه کافیست این قسمت را لمس کنید و سپس در مرحله ی بعدی در کادر اول صفحه تنظیمات گروه نام دلخواهتان را وارد کنید و سپس برای ذخیره تغییرات گزینه Done را بزنید. برای یادگیری تصویری ۱روش تغییر نام گروه در اینستاگرام اینجا کلیک کنید.

در پایان باید گفت که متاسفانه تا امروز امکان اختصاص یک تصویر دلخواه به عنوان تصویر گروه چت اینستاگرام وجود ندارد اما ممکن است در نسخه های جدیدتر اینستاگرام این قابلیت نیز به آن افزوده شود.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید