- تبلیغات -
3
(6)

در مطالب گذشته یادیت روش ساخت گروه چت در اینستاگرام را آموزش دادیم. همان طور که در آن مطلب نیز اشاره شد، به هنگام ساخت گروه چت در اینستاگرام، برعکس دیگر شبکه های اجتماعی نامی برای گروه خواسته نمی شود بلکه پس از ساخت گروه، نام آن به صورت پیش فرض نام اعضای گروه می باشد که با یک کاما از هم جدا می شود.

اما جالب است بدانید که امکان تغییر نام گروه اینستاگرام وجود دارد و روش این کار نیز بسیار آسان می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا روش این کار را به صورت تصویری بیاموزید.

آموزش روش تغییر نام گروه در اینستاگرام:

برای شروع ابتدا وارد بخش پیام ها یا همان دایرکت اینستاگرام شوید و نام گروه مورد نظر خود را از لیست پیدا کرده و آن را انتخاب کنید تا مانند تصویر زیر وارد صفحه چت آن شوید.

همان طور که مشاهده می کنید در گروه ما ۳ نفر وجود دارند که نام پیش فرض گروه نیز بر اساس نام این ۳ نفر تعیین شده است. یعنی نام دو نفر به همراه تعداد اعضای دیگر که نامشان در اسم گروه جا نشده است.

برای تغییر نام گروه اینستاگرام روی این نام پیش فرض در نوار بالای اینستاگرام ضربه بزنید تا وارد تنظیمات گروه شوید.

روش تغییر نام گروه در اینستاگرام

در ابتدای صفحه باز شده، کادری وجود دارد که نام پیش فرض در آن نوشته شده است. شما می توانید با لمس متن این کادر، آن را پاک کنید و نام دلخواه جدید خود را در آن وارد نمایید.

- تبلیغات -

پاک کردن نام قبلی گروه در اینستاگرام

سپس برای ذخیره تغییرات از نوار بالای اینستاگرام، گزینه Done را لمس کنید.

وارد کردن نام جدید گروه در اینستاگرام

در نهایت به صورت خودکار به صفحه ی چت گروه بازگردانده می شوید و اگر به نوار بالا دقت کنید مشاهده خواهید کرد که نام دلخواه جدید شما جایگزین نام پیش فرض متشکل از اسامی اعضای گروه شده است.

علاوه بر این در انتهای چت یک جمله کوتاه مبنی بر این که شما نام گروه را تغییر داده اید اضافه می شود.

تغییر نام موفقیت آمیز گروه در اینستاگرام

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 3 / 5. تعداد رای دهندگان: 6

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید