- تبلیغات -
2.9
(14)

یکی از قابلیت های خوب شبکه اجتماعی اینستاگرام امکان لایک کردن پست ها و ویدئوهای تلویزیون آنلاین آن می باشد که با استفاده است آن می توانید متوجه شوید که چند نفر از فالوورهای شما یا حتی کاربران دیگر اینستاگرام پست شما را دوست داشته اند و این افراد چه کسانی هستند.

مشاهده تعداد لایک های یک پست و کسانی که این لایک ها را فرستاده اند بسیار آسان است و در ادامه این مطلب آموزشی از یادیت به آموزش کامل روش این کار می پردازیم.

مشاهده تعداد لایک های یک پست دلخواه در اینستاگرام:

مشاهده تعداد لایک های یک پست دلخواه در اینستاگرام

برای مشاهده ی تعداد لایک های پست های اینستاگرامی کافیست در همان صفحه ی مربوط به پست، به پایین-سمت چپ آن توجه کنید. (در اینستاگرام فارسی شده به سمت راست توجه کنید.)

این پست می تواند پست خود شما باشد یا پست کسانی که آن ها را فالوو کرده اید. زیر آیکون قلب تعداد لایک ها نمایش داده شده است. به عنوان مثال پست زیر، ۷۲۷۸ لایک دریافت کرده است. همچنین گاهی اوقات نام برخی از کسانی که پست را لایک کرده اند قبل از عدد تعداد لایک ها نمایش داده می شود.

حالا در صورتی که می خواهید لیستی از تمامی کسانی که این پست را لایک کرده اند مشاهده کنید کافیست روی این عدد ضربه بزنید.

پس از آن لیست کاملی از کسانی که آن پست را لایک کرده اند نمایش داده می شود و در جلوی نام هر کدام از آن ها مشخص می شود که شما آن ها را فالوو کرده اید یا خیر. همچنین با لمس عکس پروفایل هر کدام از آن ها می توانید به صفحه پروفایلشان دسترسی داشته باشید.

- تبلیغات -

مشاهده تعداد لایک های ویدئوهای پست شده در اینستاگرام:

اما گاهی اوقات برای برخی از ویدئوهایی که به صورت پست در اینستاگرام منتشر می شوند زیر آیکون لایک، تعداد کسانی که این ویدئو را تماشا کرده اند (views) به جای تعداد لایک ها نمایش داده می شود!

حالا سوال پیش می آید که برای دیدن تعداد لایک های این نوع پست ها و کسانی که آن را لایک کرده اند چه باید کرد.

برای این منظور نیز کافیست عدد تعداد تماشاهای ویدئو را لمس کنید تا وارد صفحه ی جدیدی شوید.

مشاهده تعداد تماشاهای ویدئوهای پست شده در اینستاگرام

در ابتدای این صفحه باز هم تعداد تماشاهای ویدئو نمایش داده می شود اما در زیر آن، به تعداد لایک های ویدئو اشاره شده است و پس از آن لیست کامل لایک کننده های ویدئو به نمایش در آمده اند.

تعداد لایک های ویدئوهای پست شده در اینستاگرام

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 2.9 / 5. تعداد رای دهندگان: 14

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید