- تبلیغات -
2.8
(31)

اگر در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام عضو هستید و در آن فعالیت می کنید، حتما شما هم تعداد زیادی دوست و فالووینگ (Following) دارید که هر روزه پست های آن ها در صفحه ی خانگی اینستاگرام شما نمایش داده می شوند و شما آن ها را لایک می کنید. اگر می خواهید لیست کاملی از تمامی لایک های خود در اینستاگرام مشاهده کنید، این مطلب را از دست ندهید.

اما شاید برای شما سوال پیش بیاید که آیا می توان متوجه شد که دیگران به تازگی چه پست هایی را لایک کرده اند، برای آن ها کامنت گذاشته اند یا حتی به تازگی چه کاربرانی را فالوو کرده اند؟!

جواب مثبت است. جالب است بدانید که در اینستاگرام بخشی وجود دارد که شما می توانید با مراجعه به آن جا تمامی فعالیت های دوستان و فالووینگ های خود را اعم از لایک و کامنت های آن ها، و کسانی را که به تازگی فالوو کرده اند مشاهده نمایید.

در ادامه ی این مطلب از یادیت به آموزش روش مشاهده فعالیت ها و لایک های دوستان و فالووینگ های خود در اینستاگرام می پردازیم.

روش مشاهده فعالیت ها و لایک های دوستان و فالووینگ ها در اینستاگرام:

برای مشاهده ی فعالیت دوستان خود در اینستاگرام کافیست ابتدا از نوار پایین این اپلیکیشن روی آیکون به شکل قلب ضربه بزنید.

حالا از نوار بالایی اینستاگرام، FOLLOWING را انتخاب کنید.

پس از آن، لیستی از فعالیت هایی تمامی فالووینگ های شما که اخیرا آن ها را انجام داده اند مشاهده خواهید کرد که این لیست به ترتیب زمان انجام آن از حالا به قبل مرتب شده است.

- تبلیغات -

این لیست شامل سه فعالیت اصلی پست های لایک شده ی دیگران، کامنت ها و نظرات آن ها روی پست های موجود در اینستاگرام و کاربرانی که به تازگی فالوو کرده اند می باشد.

در جلوی هر یک از متن های این لیست زمان انجام آن نیز نمایش داده شده است، مثلا ۱m یک دقیقه قبل، ۲h دو ساعت قبل و ۳d سه روز قبل فعالیت مربوطه توسط فالوور، انجام شده است.

شما می توانید روی پست های لایک شده دوستان خود در این قسمت ضربه بزنید تا آن ها را مشاهده یا حتی لایک کنید و همچنین کاربران به تازگی فالوو شده توسط دیگران را در این بخش مشاهده کنید، نام کاربری آن ها را لمس کنید و وارد پروفایل آن ها شوید.

روش مشاهده فعالیت ها و لایک های دوستان و فالووینگ ها در اینستاگرام

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 2.8 / 5. تعداد رای دهندگان: 31

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

2 دیدگاه‌ها

  1. سلام، چرا در نسخه جدید اینستاگرام نمیشه فعالیت فالووینگ ها رو دید؟ لطفا اگه نسخه ای قابل دانلود هست برام ایمیل کنید. ممنون. نسخه های قدیم رو هرچی دانلود کردم نصب هم نمیشه…!!

    • سلام نرگس عزیز
      بله در نسخه های جدید اینستاگرام امکان نمایش فعالیت های فالووینگ ها حذف شده است و متاسفانه من هم نسخه ی قدیمی این اپلیکیشن رو ندارم که به شما ارائه دهم.
      سپاس از پیام شما

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید