- تبلیغات -
0
(0)

امروزه تلگرام به محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران تبدیل شده است.

یکی از ویژگی های کاربردی برنامه تلگرام وجود نسخه های مختلف آن از جمله نسخه اندرویدی و ویندوزی می باشد. علاوه بر این شما می توانید بدون نیاز به نصب هیچ کدام از این نسخه ها و تنها توسط یک مرورگر مانند وب سایت های معمولی وارد اکانت تلگرام خود شوید و از آن بدون نیاز به نصب هیچ نرم افزاری استفاده نمایید. جالب اینجاست که در صورتی که شما همزمان از همه ی نسخه های اندروید، ویندوز و حتی وب تلگرام استفاده کنید به قابلیت یکپارچگی و هماهنگی بالا و سریع بین آن ها پی خواهید بود.

در ادامه این مطلب روش ورود به اکانت تلگرام نسخه وب این شبکه اجتماعی را آموزش می دهیم.

توجه داشته باشید که توسط نسخه وب تلگرام، شما می توانید تنها وارد اکانت از پیش ساخته ی تلگرام شوید و نمی توانید به وسیله آن اکانت جدیدی را ایجاد کنید. بنابراین ابتدا اکانت تلگرامی مورد نظر خود را در نسخه اندرویدی یا ویندوزی ایجاد نمایید و سپس از طریق آموزش این مطلب، در نسخه وب نیز از آن استفاده نمایید.

آموزش ورود به اکانت تلگرام نسخه وب توسط مرورگرهای اینترنتی:

مسیر طی شده:                          Telegram Web-version >> Your Phone Number >> Next >> OK >> Activation Code >> Next >> Enjoy

برای ورود به اکانت تلگرام نسخه وب شما می توانید از هر مرورگری استفاده نمایید. مرورگرهای محبوب Chrome و Firefox در این زمینه پیشنهاد می شوند.

آدرس سایت ورود به تلگرام نسخه وب به شرح زیر می باشد:

- تبلیغات -

web.telegram.org

در صفحه ی باز شده مانند نسخه های اندرویدی و ویندوز تلگرام شما ابتدا کشوری که شماره موبایل متعلق به آن است را انتخاب کنید تا پیش شماره مربوطه تنظیم گردد. البته معمولا به صورت خودکار، کشور محل سکونت شما (Iran) تشخیص داده شده و تنظیم می شود اما در عین حال قابل تغییر می باشد.

پس از تعیین پیش شماره موبایل، نوبت به وارد کردن شماره موبایل در کادر Phone number می باشد. شماره موبایل خود را بدون صفر ابتدایی آن وارد کرده و Next را بزنید.

آموزش ورود به اکانت تلگرام نسخه وب توسط مرورگرهای اینترنتی

پس از آن شماره موبایل وارد شده دوباره به شما نمایش داده می شود. اگر شما وارد شده صحیح است، OK را بزنید.

ورود به اکانت تلگرام نسخه وب توسط مرورگرهای اینترنتی

حالا منتظر ارسال کد پنج رقمی تاییدیه به شماره موبایل وارد شده بمانید. البته گاهی اوقات این کد به اکانت اندرویدی یا ویندوزی تلگرام شما ارسال می گردد اما می توانید آن را به صورت SMS یا پس از دو دقیقه به صورت تماس صوتی نیز دریافت نمایید.

پس از دریافت کد تاییدیه، آن را در کادر مربوطه وارد کرده و Next را بزنید.

وارد کردن کد تاییدیه دریافتی برای ورود به اکانت تلگرام نسخه وب توسط مرورگرهای اینترنتی

کار ورود به اکانت تلگرام نسخه وب تمام است و شما می توانید از هم اکنون از تلگرام نسخه وب درست همانند نسخه های اندرویدی یا ویندوزی تلگرام استفاده کنید و لذت ببرید.

ورود موفقیت آمیز به اکانت تلگرام نسخه وب توسط مرورگرهای اینترنتی و استفاده از آن

در پایان پیشنهاد می کنم که در صورتی که می خواهید از اکانت تلگرام نسخه ی وب خارج شوید این مطلب را بخوانید…

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید