- تبلیغات -
5
(1)

اگر مدتی است که از شبکه اجتماعی و اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می کنید، حتما متوجه شده اید که گاهی اوقات اعلاناتی (Notifications) مانند داشتن پیام، لایک پست ها، درخواست فالوو و … در قسمت اعلانات گوشی اندرویدی شما نمایش داده می شود.

به صورت پیش فرض نمایش برخی اعلانات مهم در اینستاگرام فعال می باشد اما ممکن است شما بخواهید نمایش آن ها را غیر فعال کنید.

قابلیتی که این اپلیکیشن دارد این است که برای هر نوع اعلان خاصی از جمله داشتن پیام، لایک، کامنت و … تنظیمات جداگانه ای وجود دارد و شما می توانید اعلانات آن ها را به صورت جداگانه فعال یا غیر فعال نمایید.

موضوع این مطلب آموزش روش فعال کردن یا غیر فعال کردن نمایش اعلانات (Notifications) اینستاگرام می باشد. با یادیت همراه باشید…

فعال کردن یا غیر فعال کردن نمایش اعلانات (Notifications) اینستاگرام:

مسیر طی شده:                             Instagram >> Profile >> Options >> SETTINGS >> Push Notifications >> Your Settings >> Select your option

برای ورود به قسمت تنظیمات اعلانات (Notifications) اینستاگرام خود وارد صفحه ی پروفایلتان شوید. این کار را می توانید با لمس آیکون (آیکون ورود به پروفایل شخصی برای فعال کردن یا غیر فعال کردن نمایش اعلانات (Notifications) اینستاگرام) در نوار پایین برنامه انجام دهید.

پس از آن روی آیکون (آیکون منو برنامه برای فعال کردن یا غیر فعال کردن نمایش اعلانات (Notifications) اینستاگرام) در بالای صفحه کلیک کنید تا گزینه های موجود در اینستاگرام برای شما به نمایش در آیند.

- تبلیغات -

ورود به منو برنامه برای فعال کردن یا غیر فعال کردن نمایش اعلانات (Notifications) اینستاگرام

در صفحه ی جدید از قسمت SETTINGS گزینه Push Notifications را انتخاب نمایید.

انتخاب Push Notifications در تنظیمات برای فعال کردن یا غیر فعال کردن نمایش اعلانات (Notifications) اینستاگرام

حالا صفحه ای باز می شوند که لیستی از گزینه های مختلفی که قابلیت نمایش اعلان آن ها وجود دارد نمایش داده شده اند.

در تصویر زیر گزینه های لایک و کامنت نمایش داده شده اند.

برای همه این موارد سه گزینه برای تنظیم اعلانات وجود دارد.

گزینه ی اول Off برای خاموش کردن کامل اعلانات آن مورد خاص، گزینه دوم From People I Follow مختص نمایش اعلانات آن مورد خاص تنها از افرادی که آن ها را دنبال می کنید (فالویینگ ها) و گزینه سوم From Everyone برای نمایش اعلانات آن مورد خاص و از همه افراد می باشد.

البته برای برخی از موارد موجود فقط دو گزینه خاموش (Off) و روشن (On) وجود دارد.

در زیر این گزینه ها نیز مثالی از اعلانی که نمایش داده می شود هم وجود دارد.

پس انتخاب گزینه مورد نظر خود کافیست آن را لمس کنید تا تیک آبی رنگی جلوی آن ظاهر شود.

با مشاهده این تیک می توانید مطمئن شوید که گزینه مورد نظر شما تنظیم و اعمال شده است و از این پس اعلانات آن مورد خاص طبق تنظیم شما نمایش داده خواهد شد.

فعال کردن یا غیر فعال کردن نمایش اعلانات مورد نظر (Notifications) اینستاگرام

اگر از برخی تبلیغات نمایش داده شده در اینستاگرام ناراضی هستید، می توانید روش مخفی کردن نمایش تبلیغات در اینستاگرام را از اینجا بخوانید…

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید