- تبلیغات -
3.3
(60)

شبکه آی فیلم یکی از محبوب ترین شبکه های چند زبانه ایرانی است که در سال ۸۹ راه اندازی شد. آی فیلم به پخش فیلم و سریال های ایرانی می پردازد. به همین دلیل محبوبیت زیادی بین مخاطبین پیدا کرده است.

آی فیلم دارای چهار کانال به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی است. کانال دوم فارسی با نام آی فیلم ۲ است که با گویش افغانستانی برای فارسی زبانان افغانستانی و تاجیکستانی می باشد. فیلم و سریال های به زبان عربی این شبکه توسط دوبلور های سوریه و لبنان و امارات دوبله می شود.

علاوه بر پخش مجموعه سریال ها شبکه آی فیلم برنامه های تولیدی نیز دارد. با توجه به هدف این شبکه که با شعار “آی فیلم دوست خانواده تو” شروع به فعالیت کرد، برنامه های فرهنگی مانند تاریخ و سینما، شما و آی فیلم، گپ و … از این شبکه پخش می شود.

به دلیل حمایت از زبان فارسی کانال زبان انگلیسی در داخل ایران پخش نمی شود. اما دو زبان فارسی و عربی قابل مشاهده است. متاسفانه اکثر بینندگان شبکه آی فیلم برنامه های آن را به زبان عربی دریافت می کنند.

برای حل این مشکل حتما این پست را مطالعه نمایید. در این پست به نحوه تغییر زبان آی فیلم از عربی به فارسی می پردازیم. با یادیت همراه باشید.

نحوه تغییر زبان آی فیلم به فارسی

برای تغییر زبان آی فیلم از عربی به فارسی نیازی نیست گیرنده خود را مجددا تنظیم کنید. بلکه با یک تنظیم ساده در تلویزیون خود براحتی می توانید این مشکل را حل کنید و از این پس برنامه های آی فیلم را به زبان شیرین فارسی مشاهده کنید.

جهت تغییر زبان آی فیلم ابتدا باید به شبکه آی فیلم (ifilm) بروید. با کنترل تلویزیون به منوی تنظیمات بروید. برای این کار روی دکمه Tools بزنید.

- تبلیغات -

در منوی Tools با کمک دکمه های بالا و پایین که در تصویر زیر مشخص شده اند، روی زبان صدا بروید. سپس آن را با دکمه وسط انتخاب کنید (مرحله ۳).

انتخاب دکمه Tools

در منویی که باز می شود زبان فارسی را انتخاب نمایید. اگر زبان فارسی در منو نبود، گزینه نامشخص را بزنید. برای بستن منو دکمه Exit را انتخاب کنید.

بستن منو بعد از تغییر زبان آی فیلم

ملاحظه می کنید که از این به بعد زبان شبکه آی فیلم فارسی می باشد.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 3.3 / 5. تعداد رای دهندگان: 60

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید