- تبلیغات -
4
(119)

در آپدیت جدید پیام رسان واتساپ کاربران قادرند مانند اینستاگرام استوری بگذارند. این امکان از طریق تب استاتوس (Status) امکان پذیر است. استوری در واتساپ شامل عکس و ویدئو به همراه متن می باشد. در مدت ۲۴ ساعت برای مخاطبین تان نمایش داده می شود.

هم چنین مانند اینستاگرام می توانید بصورت زنده عکس یا فیلم خود را در استوری بگذارید. استوری در واتساپ فقط برای مخاطبین شما نمایش داده می شود. بنابراین وقتی عکس یا فیلمی را در استوری به اشتراک می گذارید، تمام مخاطبین شما می توانند آن را ببینند.

با یادیت همراه باشید. در ادامه خواهیم گفت چگونه با استفاده از قابلیت استاتوس در واتساپ استوری بگذارید. بعد از گذاشتن استوری در واتساپ نحوه حذف آن را آموزش خواهیم داد.

گذاشتن استوری در واتساپ (WhatsApp)

برای گذاشتن استوری در واتساپ باید ابتدا از آپدیت واتس آپ خود مطمئن شوید. به گوگل پلی بروید و آخرین نسخه واتساپ را از این فروشگاه دانلود و نصب کنید.

حالا روی آیکون واتس آپ بزنید و آن را اجرا کنید. به تب Status بروید.

در صفحه Status دو آیکون دایره ای شکل می بینید:

آیکون اول برای گذاشتن استوری بصورت متن می باشد. از آیکون دوم برای انتشار عکس و فیلم استفاده می کنند.

- تبلیغات -

آیکون مداد را انتخاب کنید. سپس متن دلخواه تان را با ابزارهای موجود روی استوری بنویسید. روی آیکون ارسال بزنید تا استوری شما منتشر شود.

انتخاب استاتوس Status

برای انتشار عکس یا فیلم خود روی آیکون دوربین بزنید. عکس یا فیلم موردنظر خود را از گالری گوشی تان انتخاب کرده و گزینه ارسال را بزنید.

ارسال عکس در استوری

به همین راحتی استوری شما ایجاد شد.

اگر روی عکس پروفایل خود بزنید استوری برای شما نمایش داده می شود.

حذف استوری در واتساپ (WhatsApp)

بعد از گذاشتن استوری در واتساپ به مدت ۲۴ ساعت دیده می شود. بعد از این مدت به طور اتوماتیک حذف می شود. اما شاید بخواهید استوری را زودتر پاک کنید. برای اینکه متن، عکس و فیلم تان را از استوری بردارید، مراحل زیر را انجام دهید:

در تب Status روی سه نقطه ای که در تصویر زیر مشخص شده بزنید.

از نوار پایین می توانید تعداد افرادی که استوری شما را مشاهده کرده اند ببینید. لیست این افراد در قسمت سفید قابل مشاهده است. در تصویر زیر چون هنوز کسی استوری را ندیده، در قسمت سفید No Views yet را نوشته است.

برای ارسال استوری به شخص خاصی از آیکون فلش استفاده کنید. سپس به لیست مخاطبین هدایت می شوید. از آنجا شخص موردنظرتان را انتخاب کنید تا استوری برایش فرستاده شود.

برای حذف استوری روی آیکون سطل زباله بزنید.

انتخاب آیکون سطل زباله

در پنجره محاوره ای گزینه Delete را انتخاب نمایید تا استوری پاک شود.

همانطور که در تصویر زیر ملاحظه می کنید در قسمت Status دیگر استوری وجود ندارد.

حذف استوری در واتساپ

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 4 / 5. تعداد رای دهندگان: 119

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید