- تبلیغات -
3.7
(58)

همان طور که می دانید در شبکه اجتماعی اینستاگرام به کسانی که پست های یک صفحه ی اینستاگرامی را دنبال می کنند، فالوورهای (Followers) آن پیج گفته می شود.

شما می توانید با مراجعه به صفحه ی اینستاگرامی کاربر مورد نظر خود، تعداد فالوورهای پیج او را بالای عبارت followers مشاهده کنید. به عنوان مثال، پست ها و مطالب پیج زیر را ۶۳۵ نفر دنبال می کنند.

مشاهده تعداد فالوورهای یک کاربر اینستاگرامی

اما اگر دقت کرده باشید، تعداد فالوورهای یک پیج وقتی یک عدد بزرگ در حد هزار و میلیون می شود، اینستاگرام به صورت خودکار آن عدد را خلاصه می کند و حروف k و m را در جلوی یک عدد کوچکتر قرار می دهد تا ظاهر پروفایل اینستاگرام با اعداد بزرگ به هم نخورد.

برای پیج هایی که بیشتر از ۱۰ هزار فالوور دارند، تعداد فالوورهای آن ها تقسیم بر هزار شده و به صورت رند شده به همراه یک k (هزار) نمایش داده می شود و برای صفحات اینستاگرامی که بیشتر از ۱ میلیون دنبال کننده دارند، تعداد فالوورهای آن ها تقسیم بر ۱ میلیون شده و یک عدد بسیار کوچک تر در کنار حرف m (میلیون) نمایش داده می شود.

بنابراین تعداد فالوورهای یک پیج با ۷۳۹۴۵ دنبال کننده به صورت ۷۳k نمایش داده می شود و تعداد فالوورهای یک صفحه اینستاگرامی با ۱۴۴۳۱۶۳۰۷ دنبال کننده، به صورت ۱۴۴m نمایش داده می شود.

حالا این سوال پیش می آید که اگر ما بخواهیم تعداد دقیق فالوورهای یک پیج اینستاگرامی را به جای تعداد خلاصه شده ی آن مشاهده کنید، چه کار باید بکنیم؟

- تبلیغات -

برای پاسخ به این سوال، در ادامه با یادیت همراه باشید.

آموزش روش مشاهده تعداد دقیق فالوورهای یک کاربر در اینستاگرام:

تا این لحظه امکان نمایش تعداد دقیق فالوورهای یک کاربر دلخواه به صورت مستقیم در اپلیکیشن اینستاگرام وجود ندارد. اما می توان به صورت غیر مستقیم و از طریق یک مرورگر اینترنتی تعداد دقیق دنبال کنندگان یک پیج اینستاگرامی را متوجه شد.

در اینجا ما به دلیل راحتی بیشتر ابتدا روش مشاهده ی تعداد دقیق فالوورهای اینستاگرامی در یک مرورگر کامپیوتری را بیان می کنیم و سپس چگونگی مشاهده ی دنبال کنندگان را در یک مرورگر گوشی های اندرویدی آموزش می دهیم.

آموزش ترفند مشاهده تعداد دقیق فالوورهای یک کاربر در اینستاگرام در کامپیوترهای ویندوزی:

در ابتدا، مرورگر کامپیوتر یا لپ تاپ خود را باز کنید و آدرس صفحه ی اینستاگرامی را وارد نمایید.

صفحات اینستاگرامی معمولا دارای آدرسی مشابه زیر هستند:

instagram.com/username

که به جای “username” باید نام کاربری (ID) صفحه ی اینستاگرام مورد نظر خود را وارد کنید.

پس از آن صفحه ی مورد نظر شما در مرورگر نمایش داده می شود که تعداد فالوورهای آن باز هم به صورت خلاصه شده مشابه با اپلیکیشن اینستاگرام نمایش داده می شود.

اما برای مشاهده دقیق تعداد فالوورهای آن پیج کافیست نشانگر موس خود را برای چند لحظه روی عدد خلاصه شده ی دنبال کنندگان نگه دارید تا تعداد دقیق آن ها در یک کادر محاوره ای مشابه تصویر زیر نمایش داده شود.

ترفند مشاهده تعداد دقیق فالوورهای یک کاربر در اینستاگرام در کامپیوترهای ویندوزی

آموزش ترفند مشاهده تعداد دقیق فالوورهای یک کاربر در اینستاگرام در گوشی های اندرویدی:

اما گاهی اوقات ممکن است شما به یک کامپیوتر یا لپ تاپ دسترسی نداشته باشید تا بتوانید از روش بالا استفاده کنید.

بد نیست بدانید با استفاده از یک مرورگر گوشی اندرویدی نیز می توانید تعداد دقیق فالوورهای اینستاگرامی را مشاهده کنید، اما این مرورگر نمی تواند گوگل کروم اندروید، مرورگر پیش فرض موجود در گوشی های اندرویدی باشد!!

برای مشاهده ی تعداد دقیق فالوورهای یک پیج در گوشی، شما باید مرورگر فایرفاکس اندروید (Firefox) را در گوشی اندرویدی خود نصب کنید که این کار را می توانید به راحتی و با استفاده از فروشگاه گوگل پلی و … انجام دهید.

پس از نصب مرورگر، وارد آن شوید و آدرس پیج اینستاگرامی مورد نظر را مانند آن چه قسمت قبل گفته شد وارد کنید.

پس از آن برای چند لحظه انگشت خود را روی عدد خلاصه شده تعداد فالوورهای صفحه مربوطه نگه دارید.

باز کردن پیج اینستاگرامی مورد نظر در فایرفاکس اندروید برای مشاهده تعداد دقیق فالوورها

منوی گزینه های موجود برای لینک فالوورها نمایش داده شود. همچنین در ابتدای این منو، تعداد دقیق فالوورهای پیج مربوطه مانند تصویر زیر قابل مشاهده می باشد.

ترفند مشاهده تعداد دقیق فالوورهای یک کاربر در اینستاگرام در گوشی های اندرویدی

توجه داشته باشید که فعلا امکان مشاهده ی تعداد دقیق فالوورها با استفاده از گوگل کروم اندروید به این شکل وجود ندارد و شما تنها می توانید از فایرفاکس اندروید برای این منظور استفاده کنید.

در پایان پیشنهاد می کنیم برای یادگیری روش مشاهده لیست کامل پست های لایک شده توسط خود شما در اینستاگرام اینجا کلیک کنید.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 3.7 / 5. تعداد رای دهندگان: 58

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید