- تبلیغات -
3.3
(3)

ویندوز قابلیت استفاده چند کاربر را دارد به این معنا که می توان در آن برای هر کاربر یک حساب باز نمود و اکثر امکانات ویندوز برای این کاربران جدا می باشد مانند صفحه ی دسکتاپ و … .

اما همیشه اولین کاربری که ویندوز به نام او نصب و ثبت شده است به عنوان کاربر اصلی یا رئیس (administrator) برای آن قابل شناسایی است.

اما ویندوز در یک سری از موارد برای کاربران عادی محدود است در حالی که کاربر رئیس می تواند امور محدود را هم به عنوان رئیس انجام دهد.

به دلیل همین محدودیت ها برخی برنامه ها نیز یا کلا باز نمی شوند یا به طور کامل باز نمی شوند. برای حل مشکل در اجرای برنامه ها حتی برای کاربر رئیس می توان از یک ترفند ساده بهره برد. برای این کار کافی است برنامه را به صورت run as administrator اجراکنیم.

اجرای برنامه به صورت run as administrator:

روش اول این است که روی فایل اجرایی برنامه کلیک راست کرده و گزینه ی run as administrator را انتخاب کنید.

run as administrator
اما اگر می خواهید به صورت دائم هربار که روی فایل اجرایی برنامه دابل کلیک می کنید برنامه به صورت run as administrator باز شود کافی است روی فایل اجرایی آن کلیک راست کنید و گزینه ی آخر یعنی properties را انتخاب کنید تا پنجره مربوط به آن باز شود.

 

- تبلیغات -

run as administrator

مسیر طی شده:                                            properties>>compatibility>>run this program as an administrator>>ok

run as administrator

سپس تب compatibility را باز کنید و گزینه نشان داده شده در تصویر یعنی run this program as an administrator را تیک دار کنید و ok را بزنید.

run as administrator

از این به بعد برنامه ی شما به صورت administrator باز می شود.

برای آشنایی با فرمت های ذخیره سازی ورد و روش تغییر آن ها می توانید اینجا کلیک کنید…

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 3.3 / 5. تعداد رای دهندگان: 3

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید