- تبلیغات -
4.3
(6)

با افزایش محبوبیت تلگرام میان ایرانیان و افزایش تعداد چت های کاربران و در کنار آن عضویت کاربران در تعداد زیادی کانال و گروه موجب شده که پیدا کردن صفحه ی چت یک شخص یا گروه خاص در بین این لیست بلند بالا کمی سخت باشد.

این در مواردی بیشتر به چشم می خورد که کاربر به آن صفحه ی چت بیشترین مراجعه و بازدید را دارد و می خواهد در سریع ترین زمان ممکن به آن دسترسی پیدا کند.

اگرچه با استفاده از قابلیت جستجو می توان به سرعت به چت مورد نظر دسترسی پیدا کرد اما در نسخه های جدید تلگرام قابلیتی به نام سنجاق یا پین کردن (Pin) اضافه شده است که با استفاده از آن می توانید چت های دلخواه خود را از هر نوعی که باشند بالاتر از دیگر چت ها نمایش دهید و به نوعی آن را ستاره دار نمایید.

برای یادگیری روش سنجاق (Pin) و ستاره دار کردن مخاطب دلخواه در تلگرام با ما همراه باشید…

سنجاق (Pin) و ستاره دار کردن مخاطب دلخواه در تلگرام:

قبل از شروع، اگر نسخه ی تلگرام شما قدیمی و کمتر از ۴٫۰ می باشد، آن را به روز رسانی کنید.

همچنین این ترفند برای هر صفحه ی چتی مانند چت با یک مخاطب، گروه چت، سوپر گروه، کانال و حتی ربات قابل استفاده می باشد.

در صورتی که صفحه ی چت با مخاطب مورد نظر شما در لیست صفحه ی ابتدایی تلگرام وجود ندارد ابتدا آن را با استفاده از آیکون آبی رنگ مداد در قسمت سمت راست تلگرام ایجاد کنید و یک پیام بفرستید.

- تبلیغات -

حال برای سنجاق کردن مخاطب یا چت مورد نظر خود کافیست روی انگشت خود را روی آن نگه داشته و پس از آن از لیست باز شده گزینه ی Pin to top را انتخاب کنید.

خواهید دید که علاوه بر این که رنگ آن چت کمی خاکستری تر می شود، آیکون (آیکون سنجاق (Pin) و ستاره دار کردن مخاطب دلخواه در تلگرام) نیز در مقابل آن قابل مشاهده است که این نشان دهنده ی سنجاق شدن مخاطب در بالای صفحه ی تلگرام می باشد.

نکته: توجه داشته باشید که در نسخه های فعلی تلگرام، متاسفانه شما نمی توانید بیشتر از ۵ صفحه ی چت را در بالای صفحه ی اول تلگرام سنجاق (Pin) کنید.

سنجاق (Pin) و ستاره دار کردن مخاطب دلخواه در تلگرام

در صورتی که بخواهید یک صفحه ی چت را از حالت پین خارج کنید، کافیست انگشت خود  را روی آن نگه داشته و سپس گزینه ی Unpin from top را انتخاب کنید.

لغو سنجاق (Pin) و ستاره دار بودن مخاطب در تلگرام

اما در صورتی که می خواهید بدون محدودیت و به معنای واقعی مخاطبان خود را در تلگرام ستاره دار و نشان دار کنید باید بگوییم که متاسفانه در حال حاضر امکان انجام این کار در نسخه ی رسمی تلگرام وجود ندارد و برای این کار باید از نسخه های غیر رسمی تلگرام مانند موبوگرام استفاده کنید.

برای آن که متوجه شوید آیا اکانت تلگرام شما هک شده است یا نه پیشنهاد می کنیم این مطلب را بخوانید…

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 4.3 / 5. تعداد رای دهندگان: 6

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید