- تبلیغات -
5
(1)

سرور مجازی یا vps، یک کامپیوتر قدرتمند است که در هنگام خرید آن به یکسری از فاکتورها حتما باید توجهات لازم را داشته باشید. خرید بهترین سرور مجازی نیازمند مطالعه و بررسی ویژگی های این سرور ها می باشد و بهتر است تا زمان خود را برای نیاز سنجی و انتخاب یک سرویس مناسب،بگذارید تا یک سرور مجازی با آپتایم و پایداری بالا را در اختیار داشته باشید. سرور های مجازی مدتیست که بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته و از این رو خرید یک سرویس با کیفیت، چالشی همیشگی برای کسب و کار ها می باشد.

نقش سرور در دنیای اینترنت

سرور یک نوع کامپیوتر است که با دسترسی به اینترنت می‌تواند خدمات گوناگونی از خدمات‌های متنوع آنلاین گرفته تا سایت‌های اینترنتی در اختیارمان قرار دهد. حال در هنگام خرید و انتخاب بهترین سرور مجازی با اولین موضوعی که با آن مواجه می‌شویم، پایداری سرور و یا Uptime آن است. بدون شک می‌توانیم اظهار نماییم که در سرور مجازی یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین نقاط قوت سرور و هاست این است که آپتایم بالایی داشته باشد.

اهمیت آپتایم بالا در سرور مجازی

آپتایم و پایداری vps  جزء مواردی هستند که به ما کمک می‌کنند تا وب سایت در ۲۴ ساعت روز کاملا در دسترس کاربران قرار بگیرد. حال شما تصور کنید که مدیر وب سایت یک فروشگاه اینترنتی هستید و در طول ۲۴ ساعت مدام در حال کسب درآمد می‌باشید. اگر وب سایت شما برای مدتی از دسترس کاربران خارج گردد چه اتفاقی می‌افتد؟ قطعاً کسب و کارتان دچار اختلال خواهد شد. خرید سرور مجازی با پایداری و آپتایم بالا ،از وقوع این مشکلات جلوگیری می کند.  

به همین جهت همیشه توصیه می‌نماییم، بهترین vps به میزبانی گفته می‌شود که پایداری آن از درصد بالایی برخوردار باشد. البته برخی از شرکت های هاستینگ، برای تبلیغات ادعا دارند که سرور آن‌ها از پایداری ۱۰۰ درصد برخوردار می‌باشد در صورتی که این ادعا غلط بوده و بالاترین حد میزبانی یک سرور ۹۹ درصد است.

سروری با امنیت و سرعت بالا

آپتایم و پایداری  سرور مجازی چه زمانی به کمک ما می‌آیند؟

گاهی اوقات ممکن است که شرکت و یا سازمان ما، در حال ارتباط با دیگر شرکت‌ها از طریق ایمیل به جهت دریافت و ارسال یکسری از اطلاعات پرداخت باشد. حال این دریافت و ارسال از طریق سرور مجازی صورت می‌گیرد. شما زمانی را تصور نمایید که سایت و یا سیستم از دسترس خارج شده و تمامی اطلاعاتی که در حال ارسال آن هستید، برگشت می‌خورد. در این وهله پایداری و آپتایم سرور مجازی به کمک ما می‌شتابد و مانع از این رویداد می‌گردد.

همه ما در کل برای اجرا نمودن برنامه‌ها و سیستم عامل، بصورت ۲۴ ساعته و دائم با دسترسی و امنیت بالا، به خرید سرور مجازی نیاز داریم. با کمک این فناوری به خوبی می‌توانیم عملکرد سیستم‌ها را بهبود بخشیم و داده و اطلاعات خود را ذخیره کنیم. به همین جهت مهم است که برای خرید بهترین سرور حتما به آپتایم آن توجه کنیم.

- تبلیغات -

نکات کاربردی در خرید بهترین سرور مجازی

برای خرید بهترین سرور مجازی از یک هاستینگ معتبر، به نکاتی مانند سرعت vps،امنیت، سیستم عامل ویندوز یا لینوکس، مراکز داده ای که سرور شما در آن نگهداری می شود، پشتیبانی باید توجه کرد و موارد زیر را نیز در نظر گرفت.

  • ببینید دوستان همان‌طور که در طول این مطلب به آن اشاره کردیم، اولین و مهم‌ترین موضوع توجه نمودن به آپتایم و پایداری vps است.
  • دومین نکته‌ای که در این زمینه ملاک می‌باشد، پهنای باند و فضای ذخیره کافی هست که در هنگام خرید سرور مجازی از این موضوع باید اطمینان کامل را کسب کنید.
  • حتما به موضوع نیز توجه داشته باشید که vps خریداری شده شما باید از امنیت کافی برخوردار باشد تا بتواند از تمامی اطلاعات و فایل‌ها به خوبی محافظت کند.
  • معمولا توجه به بودجه شرکت نیز در این حیطه امری حیاتی است. سروری که در حال خرید آن هستید، بهتر است در مقابل امکاناتی که به مشتری ارائه می‌دهد، کم هزینه باشد.
  • سرور مجازی باید پشتیبانی قوی داشته باشد.

نقش آپتایم در وب سایت خدمات آنلاین

این روزها آن دسته از سایت‌هایی که خدمات آنلاین به مردم ارائه می‌دهند بسیار هستند. برای این گونه از مشاغل، جهت بهینه سازی سایت، هزینه، موتورهای جستجو، منابع و بسیاری دیگر از عوامل صرف سایت شده تا بتواند در طول ۲۴ ساعت خدمات ارزنده‌ای به کاربران ارائه دهد. حال شما تصور کنید که وب سایت با مشکل مواجه شده و در هنگام خرید مشتری و هر چیز دیگری از دسترس خارج می‌گردد. سرور مجازی باقابلیت‌هایی که دارد، در این وهله بسیار می‌تواند مفید واقع گردد.

گوگل معمولاً آن دسته از سایت‌هایی را که همیشه در دسترس هستند، را به رسمیت بخشیده و در صفحه اول قرار می‌دهد. زمانی که vps شما آپتایم و پایداری بالایی داشته باشد، سایت نه تنها از دسترس خارج نمی‌شود، بلکه در گوگل و سئو هم این خود می‌تواند یک نکته مفید و کاربردی برای افزایش رتبه سایت شما محسوب گردد.

مزایای سرور مجازی

مزایای خرید سرور مجازی

سرور مجازی انواع گوناگونی را شامل شده و هر کدام نیز، مزایا و کاربردهای مربوط به خود را ارائه می‌دهند. سرورهای مجازی که از وب سایت ما تهیه می‌گردد، بر اساس نیاز مشتری و امکانات بالقوه انتخاب می‌شوند. سرعت شبکه، هزینه، امنیت، در دسترس بودن، سئو، انعطاف پذیری و سیستم عامل، از جمله موضوعاتی هستند که در هنگام خرید اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کنند. اگر شما سایتی دارید که روزانه بازدیدکننده‌های زیادی به خود می‌بیند، برای بالا بردن سطح کیفی سایت حتماً باید به سراغ سروری بروید که تمام این ویژگی‌ها را در خود جای داده است.

گاهی اوقات ما ممکن است با قطعی اینترنت و یا هر موضوع دیگری که در سیستم ما اختلالاتی ایجاد می‌نماید، روبرو شویم. پایداری و آپتایم vps همیشه در اختیار کاربران در هنگام بروز هر مشکل و شرایطی هستند.

سرور مجازی در چه اموری کاربرد دارد؟

زمانی که برای امور کسب و کار خود به سراغ سرور می‌روید، این اطمینان را حاصل کنید که از طریق آن کارهای زیادی می‌توانید انجام دهید که در طول این مقاله نیز به آن اشاره شد. کلاس های مجازی و آنلاین، سایت های پر بازدید، اپلیکیشن ها، میل سرور ها و … می توانند از قدرت و کیفیت سرور های مجازی استفاده کنند.همچنین تمامی وب سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی، سایت‌های مربوط به اشتراک فایل و ویدئو، سایت‌های برنامه نویسی شده، پایگاه داده و بسیاری دیگر از کسب و کارها که همه برای پیشبرد کار خود به vps نیاز پیدا خواهند کرد.

جمع بندی نهایی

خرید سرور مجازی با آپ تایم و پایداری بالا، نقش بسیار مهمی در دسترس پذیری یک وبسایت یا یک سرویس در فضای اینترنت دارد و همانند یک فروشگاه همیشه باز، قادر به ارائه خدمات به کاربران خود می باشد.سرور مجازی در انواع لینوکس و ویندوز با قیمت های اقتصادی و به صرفه توسط شرکت های هاستینگ ارائه شده و می توان از راه دور به آنها متصل شده و از امکانات آنها بهره مند شد.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید