- تبلیغات -
4.3
(4)

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده است که بخواهید قسمتی از یک آهنگ یا فیلم ویدئویی را ببرید و به صورت جداگانه استفاده نمایید.

اگرچه نرم افزارهای بسیاری برای برش آهنگ یا فیلم وجود دارند اما گاهی اوقات کاربران به دلایلی، نیازی نمی بینند تا یک نرم افزار جداگانه را از اینترنت دانلود و روی سیستم خود نصب کنند و می خواهند بدون استفاده از نرم افزار بخشی از آهنگ یا فیلم مورد نظر خود را ببرند.

جالب است بدانید که سایت هایی وجود دارند که شما با استفاده از آن ها می توانید به راحتی قسمتی از آهنگ یا فیلم مورد نظر خود را بریده و سپس بخش جدا شده را دانلود و استفاده نمایید.

سایت mp3cut.net یکی از این سایت های می باشد که شما به راحتی می توانید آهنگ یا فیلم مورد نظر خود را در آن آپلود کنید، سپس آن را ببرید و پس از آن، قسمت برش خود را دانلود و استفاده نمایید.

یکی از مزیت های این سایت این است که حتما نیازی نیست که آهنگ یا فیلم مورد نظر خود را از طریق کامپیوتر خود آپلود کنید بلکه شما می توانید لینک آهنگ یا فیلم دلخواهی از یک سایت را به این ابزار آنلاین بدهید تا عملیات برش انجام شود و سپس بخش جدا شده را دانلود نمایید.

در ادامه این مطلب به آموزش روش برش آهنگ یا فیلم بدون استفاده از نرم افزار و به صورت آنلاین توسط سایت mp3cut.net می پردازیم…

آموزش روش برش آنلاین آهنگ یا فیلم توسط سایت mp3cut.net و بدون استفاده از نرم افزار:

قبل از شروع باید بگوییم که ما روش برش آنلاین یک آهنگ را آموزش می دهیم و روش برش آنلاین فیلم توسط این سایت کاملا مشابه با برش آهنگ می باشد و نیازی به آموزش مجدد ندارد.

- تبلیغات -

برای برش آنلاین آهنگ یا فیلم مورد نظر خود توسط سایت mp3cut.net ابتدا وارد لینک مربوط به آن شوید.

حالا برای برش آهنگ، از نوار سیاه رنگ بالا روی Audio Cutter کلیک کنید. اگر می خواهید بخشی از یک فیلم را برش دهید از نوار بالا گزینه Video Cutter را انتخاب نمایید.

اگر ابزارهای این سایت آنلاین برای شما هم مانند ما فعال نبود و صفحه ای سفید رنگ نمایش داده شد (تصویر زیر)، برای فعال شدن آن روی عبارت Click to enable Adobe Flash Player کلیک کنید.

آموزش برش آنلاین آهنگ یا فیلم توسط سایت mp3cut.net

حالا برای فعال شدن Adobe Flash Player در مرورگر کروم روی Allow کلیک کنید. با روشی مشابه می توانید این نرم افزار را در مرورگر فایرفاکس فعال کنید. البته برای فایرفاکس، حتما باید به صورت جداگانه نرم افزار Adobe Flash Player را فعال کرده باشید.

آموزش فعال کردن Adobe Flash Player برای برش آنلاین آهنگ یا فیلم توسط سایت mp3cut.net

انتخاب و آپلود آهنگ یا فیلم مورد نظر برای برش توسط سایت mp3cut.net:

پس از فعال کردن ابزار Adobe Flash Player، اولین گام برای برش آهنگ یا فیلم، انتخاب فایل مورد نظر است.

برای این منظور اگر می خواهید آهنگ یا فیلم مورد نظر خود را از داخل کامپیوترتان آپلود کنید روی Open file کلیک کرده و سپس فایل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

اما اگر می خواهید لینک آهنگ یا فیلمی را از یک سایت، برای برش بدهید، روی URL کلیک کنید.

انتخاب و آپلود آهنگ یا فیلم مورد نظر برای برش توسط سایت mp3cut.net

پس از آن لینک مورد نظر خود را در کادر نمایش داده شده وارد کنید. توجه داشته باشید که برای برش آهنگ، حتما فرمت انتهایی لینک داده شده فرمت یک فایل صوتی باشد و برای فیلم هم فرمت آن لینک فرمت یک فیلم باشد.

پس از وارد کردن لینک مورد نظر، روی Open کلیک کنید.

وارد کردن لینک آهنگ یا فیلم مورد نظر برای برش آنلاین توسط سایت mp3cut.net

حالا منتظر بمانید که فایل مورد نظر شما از کامپیوترتان یا از سایت لینک داده شده به سایت mp3cut آپلود شود.

آپلود آهنگ یا فیلم مورد نظر برای برش توسط سایت mp3cut.net

انتخاب قسمت مورد نظر از آهنگ یا فیلم برای برش توسط mp3cut.net:

پس از آن اگر فایل مورد نظر شما آهنگ باشد صفحه ای مشابه تصویر زیر را خواهید دید که کل آهنگ به صورت یک نوار نمایش داده می شود.

در این نوار بخشی به صورت آبی رنگ وجود دارد که نمایش دهنده ی بخشی از آهنگ است که قرار است بریده شده و از بقیه آهنگ جدا شود. ما می توانید ابتدا و انتهای بخش آبی رنگ را توسط موس خود جا به جا کنید تا به ناحیه مورد نظر خود برای برش برسید. لازم به ذکر است که این سایت قابلیت اجرای همزمان آهنگ را نیز دارد تا شما راحت تر بتوانید به ناحیه مورد نظر خود دست پیدا کنید.

انتخاب قسمت مورد نظر از آهنگ یا فیلم برای برش توسط mp3cut.net

پس از انتخاب ناحیه مورد نظر برای برش، حالا به بالای ابتدا و انتهای نوار آبی رنگ توجه کنید. اگر می خواهید آهنگ شما با افکت زیبایی (حالت محو شدن) شروع به پخش شدن کند و پس از آن به پایان برسد، کلیدهای بالای آن ها (کلیدهای Fade in و Fade out) را روشن کنید تا آن ها هم آبی رنگ شوند.

از طریق پایین نوار نیز می توانید فرمت آهنگ بریده شده را انتخاب نمایید.

حالا برای آغاز فرآیند برش آهنگ می توانید روی Cut کلیک کنید.

انتخاب قسمت مورد نظر از آهنگ برای برش توسط mp3cut.net

برای برش فیلم نیز می توانید مشابه آهنگ عمل کنید. مانند تصویر زیر نواری از کل فیلم نمایش داده می شود که می توانید بخش مورد نظر خود را برای برش انتخاب کنید و پس از انتخاب کیفیت و فرمت خروجی فیلم، برای برش آن روی Cut کلیک نمایید.

انتخاب قسمت مورد نظر از فیلم برای برش توسط mp3cut.net

برش آهنگ یا فیلم توسط سایت mp3cut.net و دانلود فایل نهایی بریده شده:

حالا فرآیند برش آهنگ یا فیلم شما آغاز می شود.

انجام فرآیند برش آهنگ یا فیلم توسط سایت mp3cut.net

و پس از آن شما می توانید با کلیک روی Download آهنگ یا فیلم بریده شده را دانلود کنید.

همچنین با استفاده از گزینه های Dropbox و Google Drive می توانید فایل بریده شده را بدون دانلود در سرویس های نامبرده ذخیره نمایید.

دانلود آهنگ یا فیلم نهایی بریده شده توسط سایت mp3cut.net

در پایان پیشنهاد می کنیم به مطلب آموزشی دانلود قسمتی از یک فیلم یا آهنگ توسط سایت aconvert.com نیز سر بزنید.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 4.3 / 5. تعداد رای دهندگان: 4

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید