- تبلیغات -
3.8
(4)

در مطالب گذشته ی یادیت روش ارسال ویدئوی زنده (Live) در اینستاگرام را به صورت مفصل آموزش دادیم.

همان طور که می دانید یکی از قابلیت های کاربردی لایو اینستاگرام، ارسال کامنت و نظر توسط کاربرانی که در حال مشاهده آن هستند، می باشد.

اما شاید شما نخواهید که قابلیت ارسال کامنت توسط کاربران در لایو شما فعال باشد. در این مورد، در مطلب آموزش خاموش کردن قابلیت ارسال کامنت در لایو (Live) اینستاگرام، به صورت کامل توضیحاتی داده شده است.

اما گاهی شما می خواهید قابلیت ارسال کامنت در لایو شما باز باشد و کاربران بتوانند نظرات خود را ارسال نمایند اما برخی از تماشاگران لایو شما کامنتی را ارسال می کنند که شما تمایلی ندارید دیگران آن را ببینید و می خواهید هرچه سریع تر آن را حذف نمایید.

در ادامه ی این مطلب با آموزش حذف کامنت های دلخواه ارسال شده در لایو اینستاگرام با یادیت همراه باشید…

آموزش حذف کامنت های ارسال شده در لایو اینستاگرام به دلخواه:

این مطلب را در دو بخش ارائه می دهیم.

بخش اول حذف کامنت هنگام ضبط لایو می باشد و بخش دوم حذف کامنت پس از پایان لایو و در زمان به اشتراک گذاری آن برای مدت ۲۴ ساعت است.

- تبلیغات -

آموزش حذف کامنت های دلخواه ارسال شده در هنگام لایو اینستاگرام:

هنگامی که در حال ارسال لایو خود در اینستاگرام هستید شاید یکی از کاربران کامنتی را ارسال کند که شما نخواهید دیگران آن را مشاهده کنند.

در این مواقع شما باید سریعا اقدام به حذف کامنت ارسال شده نمایید. اما متاسفانه روش مستقیمی برای حذف کامنت دلخواه در هنگام لایو وجود ندارد.

با این حال در ادامه ترفندی را آموزش می دهیم که شما بتوانید به صورت غیر مستقیم کامنت مورد نظر خود را حذف نمایید.

برای این منظور کامنت مربوطه را یک بار لمس کنید تا گزینه های مربوط به آن مشابه لیست زیر به نمایش در آید.

حالا گزینه ی Report Comment را انتخاب کنید.

حذف غیر مستقیم کامنت مورد نظر در هنگام لایو اینستاگرام

پس از آن پیامی شامل دو گزینه نمایش داده می شود که دلیل ریپورت کردن کامنت مربوطه را از شما می خواهد. شما می توانید یکی از گزینه های موجود را به دلخواه انتخاب نمایید.

پس از انتخاب گزینه مورد نظر خواهید دید که کامنت مربوطه از لیست نظرات حذف می شود و دیگر برای هیچ کس قابل مشاهده نیست.

آموزش حذف کامنت های دلخواه ارسال شده در لایوی که از قبل ضبط شده و به اشتراک گذاشته شده:

اما ممکن است کامنتی که در لایو شما ارسال شده است را نخواهید در هنگام ضبط لایو حذف کنید یا از چشم شما در رفته باشد و آن را ندیده باشید.

با این حال در صورتی که بخواهید لایو را برای مدت ۲۴ ساعت با دیگر فالوورهای خود که آنلاین نبوده اند به اشتراک بگذارید می توانید کامنت مورد نظر را از لیست کامنت ها به صورت مستقیم حذف نمایید.

برای این منظور لایو از قبل ارسال شده خود را اجرا کنید و منتظر بمانید تا به لحظه ی ارسال کامنت مورد نظر شما برسید. می توانید با لمس کناره سمت راست گوشی خود، لایو آرشیو شده را سریع تر پیش ببرید.

پس از آن که به کامنت مورد نظر خود رسیدید آن را لمس نمایید. در صورتی که لیست گزینه های موجود نمایش داده نشدند، یک بار دیگر کامنت مربوطه را لمس کنید.

تصویر زیر نمونه ای از لایو از قبل ارسال شده را نمایش می دهد که به دلیل ارائه ی تصویری بهتر و گویاتر ترجیح دادیم پس زمینه لایو تاریک باشد.

انتخاب و حذف کامنت مورد نظر پس از به اشتراک گذاری لایو اینستاگرام

پس از آن دو گزینه ی موجود برای کامنت انتخابی به صورت یک لیست برای شما به نمایش در می آیند که با استفاده از گزینه ی Delete Comment می توانید به راحتی و به صورت مستقیم کامنت مورد نظر خود را از لایو حذف کنید تا از این پس هیچ کس نتواند آن را مشاهده نماید.

حذف کامنت از لایو از قبل به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام

همچنین با استفاده از گزینه ی Report Comment نیز می توانید همانند بخش قبلی و به صورت غیر مستقیم کامنت مربوطه را حذف نمایید.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 3.8 / 5. تعداد رای دهندگان: 4

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید