- تبلیغات -
4
(33)

شبکه ی اجتماعی اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب بین ایرانیان است که شامل نسخه ی اندروید، نسخه ویندوز و حتی نسخه ios می باشد تا کاربران بتوانند با نصب اپلیکیشن اینستاگرام با توجه به سیستم عامل خود، از آن استفاده کنند.

اما گاهی اوقات کاربران دوست ندارد تا این اپلیکیشن های اینستاگرام را دانلود و نصب نمایند. جالب است بگوییم که برای این دسته از افراد می توان نسخه تحت وب اینستاگرام را پیشنهاد داد تا بتوانند از طریق سایت اینستاگرام و تنها با استفاده از یک مرورگر اینترنتی معمولی، از این شبکه اجتماعی استفاده نمایند.

البته نسخه تحت وب اینستاگرام دارای محدودیت های اساسی می باشد و برای استفاده کامل از این شبکه اجتماعی، شما باید از اپلیکیشن های آن استفاده نمایید.

در ادامه این مطلب با یادیت همراه باشید تا روش ورود به اکانت اینستاگرام نسخه تحت وب را بیاموزید…

آموزش ورود به اکانت اینستاگرام نسخه تحت وب:

برای این منظور ابتدا باید وارد سایت اینستاگرام شوید که این کار را می توانید از طریق آدرس اینترنتی زیر انجام دهید:

instagram.com

حالا در صفحه باز شده، فرمی برای ایجاد اکانت جدید در اینستاگرام وجود دارد اما اگر شما اکانت اینستاگرام از قبل ساخته شده ای دارید، برای ورود به آن روی Log in، کمی پایین تر از فرم ایجاد اکانت کلیک کنید.

- تبلیغات -

آموزش ورود به اکانت اینستاگرام نسخه تحت وب

در پنجره جدید یک فرم با دو کادر نمایش داده می شود که برای ورود به اکانت خود باید در کادر اول شماره تلفن، نام کاربری یا آدرس ایمیل مربوط به اکانت (یکی از آن ها به دلخواه) را وارد کنید و در کادر دوم رمز عبور آن را وارد نمایید.

سپس روی Log in کلیک کنید.

وارد کردن مشخصات و رمز عبور اکانت برای ورود به اکانت اینستاگرام نسخه تحت وب

در صورت ورود موفقیت آمیز به اکانت، صفحه ای مشابه تصویر زیر برای شما نمایش داده می شود که از شما می خواهد اپلیکیشن اینستاگرام را نصب کنید. برای رد کردن این مرحله می توانید Not Now را بزنید.

آموزش ورود به اکانت اینستاگرام نسخه تحت وب

پس از آن وارد صفحه اصلی اینستاگرام می شوید و می توانید از آن استفاده کنید.

ورود موفقیت آمیز به اکانت اینستاگرام نسخه تحت وب

توجه داشته باشید که اگر چه تمامی پست ها و استوری ها دیگران توسط نسخه وب اینستاگرام قابل مشاهده هستند اما اگر بخواهید شما هم پست یا استوری را منتشر کنید نمی توانید از طریق نسخه وب این کار را انجام دهید و حتما باید از اپلیکیشن های اینستاگرام برای این منظور استفاده نمایید.

در پایان پیشنهاد می کنیم برای یادگیری روش ورود به اکانت اینستاگرام با کامپیوتر یا لپ تاپ توسط اپلیکیشن نسخه تحت ویندوز روی لینک مربوطه کلیک کنید…

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 4 / 5. تعداد رای دهندگان: 33

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید