- تبلیغات -
3.4
(11)

امروزه شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، بخش جدایی ناپذیری از زندگی روزمره ما شده اند که برای ساخت اکانت و استفاده از این برنامه ها نیاز به یک شماره تلفن همراه می باشد تا بتوان با استفاده از آن کد پیامکی تاییدیه را دریافت کرد و ایجاد اکانت نمود.

اما همیشه امکان استفاده از یک شماره واقعی و سیم کارت برای ایجاد اکانت در این شبکه های اجتماعی وجود ندارد. علاوه بر این تعداد شماره های واقعی محدود می باشد و برای دریافت شماره واقعی جدید حتما باید سیم کارت جدیدی خریداری نمود. همچنین ممکن است برخی از افراد نخواهند که شماره تلفن همراهشان از طریق شبکه های اجتماعی به راحتی در دسترس دیگران قرار بگیرد.

در این مواقع استفاده از یک شماره مجازی برای ایجاد اکانت جدید در شبکه های اجتماعی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی معمولا یک شماره تلفن همراه از یک کشور خارجی (معمولا آمریکا، کانادا، اندونزی و …) می باشد که توسط وب سایت ها و اپلیکیشن های موبایلی مخصوصی به کاربران ارائه می شود تا کاربران بتوانند در بستر اینترنت با استفاده از آن شماره تلفن ها، اقدام به ارسال و دریافت تماس تلفنی و پیامک نمایند.

این شماره تلفن های ارائه شده معمولا برای مدت محدودی (۱ روز یا ۱ ماه) رایگان می باشند و پس از آن در صورت خریداری نکردن آن شماره، برای شما غیر فعال شده و در دسترس دیگران قرار می گیرند.

با دریافت موفقیت آمیز شماره مجازی، شما می توانید از طریق پنل خود برنامه پیامک ارسال یا دریافت کنید و یا تماس تلفنی گرفته یا تماس تلفنی دریافتی را پاسخ دهید.

بدین ترتیب برای ثبت نام و ایجاد اکانت در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام کافیست پس از دریافت شماره مجازی، آن را به تلگرام معرفی کنید و پس از آن کد تاییدیه دریافتی از طریق پیامک یا تماس تلفنی ارسال شده به پنل اپلیکیشن شماره مجازی را برای ادامه فرآیند ایجاد اکانت تلگرام یا ورود به آن، استفاده نمایید.

- تبلیغات -

آموزش کامل و تصویری ۵ روش ساخت شماره مجازی:

برای دریافت یا ساخت شماره مجازی کافیست به سایت ارائه دهنده آن مراجعه کنید یا اپلیکیشن مربوطه را نصب کنید، سپس اقدام به ایجاد اکانت کنید و در نهایت شماره رایگان خود را دریافت نمایید.

برای ایجاد اکانت معمولا نیاز به یک شماره تلفن حقیقی یا یک آدرس ایمیل می باشد.

در ادامه ی این مطلب پنج اپلیکیشن موبایلی کاربردی (و فعال تا لحظه تنظیم این مطلب) برای ساخت شماره مجازی را معرفی می کنیم و سپس روش ایجاد اکانت و استفاده از آن ها برای دریافت شماره مجازی را در این مطلب یا در مطالب بعدی به صورت کامل به شما عزیزان می آموزیم.

معرفی نرم افزارها به ترتیب راحتی کار با آن ها برای دریافت شماره مجازی صورت می گیرد.

ساخت شماره مجازی با اپلیکیشن ۲ndLine:

اپلیکیشن ۲ndLine یکی از برنامه های کاربردی اندرویدی می باشد که شما با استفاده از آن می توانید به راحتی شماره مجازی جدید دریافت کرده و از آن برای تلگرام یا دیگر شبکه های اجتماعی استفاده نمایید.

شما می توانید اپلیکیشن ۲ndLine 5.41.0 را هم اکنون از لینک زیر دانلود نمایید:

دانلود اپلیکیشن 2ndLine 5.41.0

روش ایجاد اکانت و دریافت شماره مجازی توسط اپلیکیشن ۲ndLine:

پس از دریافت و نصب ۲ndLine در گوشی خود، وارد آن شوید.

آموزش ساخت شماره مجازی توسط اپلیکیشن 2ndLine

حالا برای ایجاد اکانت جدید از قسمت بالا، گزینه SIGN UP را انتخاب کنید.

حالا کمی پایین تر، در کادر اول ایمیل خود را وارد کرده و در کادر دوم نیز رمز عبور دلخواهی را وارد کنید و سپس Create Account را لمس کنید.

وارد کردن ایمیل و رمز عبور برای ایجاد اکانت در اپلیکیشن 2ndLine

پس از آن شما باید پیش شماره دلخواه را در کادر مربوطه وارد کنید. می توانید از پیش شماره های زیر استفاده نمایید:

۲۱۵-۲۳۴-۲۱۶-۳۱۵-۲۱۲-۳۰۵-۲۳۹-۳۱۰-۲۱۳-۲۰۹-۲۵۳-۵۰۹-۲۶۷-۲۰۸

سپس Continue را لمس کنید.

وارد کردن پیش شماره دلخواه برای دریافت شماره مجازی توسط اپلیکیشن 2ndLine

حالا چند لحظه منتظر بمانید.

روش ایجاد اکانت و دریافت شماره مجازی توسط اپلیکیشن 2ndLine

پس از آن تعدادی شماره مجازی به شما نمایش داده می شود که می توانید به دلخواه یکی از آن ها را انتخاب نمایید. جالب است بدانید که هر ۵۰ ثانیه لیست مربوطه به روز شده و شما می توانید با کمی انتظار شماره های دیگری را انتخاب نمایید.

پس از انتخاب شماره، Continue را بزنید.

انتخاب و دریافت شماره مجازی دلخواه توسط اپلیکیشن 2ndLine

استفاده از شماره مجازی دریافت شده توسط اپلیکیشن ۲ndLine:

کار ایجاد اکانت جدید و دریافت شماره مجازی از طریق اپلیکیشن ۲ndLine به پایان رسید و شما می توانید شماره مجازی خود را در صفحه اول این اپلیکیشن مشاهده نمایید.

علاوه بر این برای مشاهده شماره مجازی خود به عنوان راه حل دوم می توانید آیکون منو در نوار بالا سمت چپ را لمس کنید تا آن را در ابتدای منو مشاهده نمایید.

استفاده از شماره مجازی دریافت شده توسط اپلیکیشن 2ndLine

حالا کافیست شماره مجازی را در تلگرام وارد کرده (به همراه پیش شماره آن که +۱ می باشد) و سپس کد پنج رقمی دریافتی در اپلیکیشن ۲ndLine را به عنوان تاییدیه در تلگرام وارد نمایید.

برای ما این کد به صورت پیامکی ارسال شد اما اگر شما پیامک مربوطه را دریافت نکردید می توانید از طریق تماس تلفنی تلگرام کد را دریافت نمایید.

دریافت کد تاییدیه تلگرام توسط شماره مجازی ساخته شده توسط اپلیکیشن 2ndLine

اگرچه در هیچ کجای اپلیکیشن تاریخ انقضای شماره مجازی دریافتی مشخص نشده است اما استفاده از این شماره محدودیت زمانی دارد و نمی تواند بیش از یک هفته به صورت رایگان در دسترس شما باشد.

به عنوان نکته ی پایانی پیشنهاد می کنیم که برای تایید آدرس ایمیل وارد شده هنگام ایجاد اکانت، حتما به ایمیل خود مراجعه کنید و روی لینک دریافتی کلیک نمایید. در این صورت برای ورودهای بعدی به اکانت خود مشکلات کمتری خواهید داشت.

ساخت شماره مجازی با اپلیکیشن Virtual SIM:

نرم افزار کاربردی دوم برای دریافت شماره مجازی، اپلیکیشن Virtual SIM می باشد.

در این اپلیکیشن می توان از شماره تلفن واقعی خود استفاده کرد و اکانت جدیدی را ایجاد کرده و یک شماره مجازی از آن دریافت نمود.

شما می توانید از طریق این برنامه یک شماره مجازی رایگان با اعتبار یک روز! دریافت کنید و از آن برای ایجاد اکانت تلگرام استفاده نمایید.

یکی از مزایای این برنامه نسبت به دیگر اپلیکیشن ها دریافت شماره مجازی از کشورهای مختلفی مانند برزیل، سوئد، آمریکا و بسیاری دیگر از کشورها می باشد که برخی از شماره های دریافتی پولی و برخی رایگان هستند.

البته ممکن است برای ایجاد اکانت تلگرام، پیامک کد تاییدیه در این اپلیکیشن به شما نرسد و مجبور شوید برای دریافت این کد از تماس تلفنی تلگرام استفاده کنید.

برای یادگیری روش ساخت شماره مجازی با اپلیکیشن Virtual SIM به همراه لینک دانلود این اپلیکیشن می توانید روی لینک مربوطه کلیک کنید…

ساخت شماره مجازی با اپلیکیشن TextNow:

اپلیکیشن TextNow یکی از بهترین اپلیکیشن های موجود برای دریافت شماره مجازی به تعداد نامحدود می باشد که دلیل این نامحدود بودن، استفاده از آدرس ایمیل برای ایجاد اکانت و دریافت شماره مجازی می باشد.

کاربری آسان، دریافت بدون دردسر شماره مجازی، و دریافت بدون چون و چرا پیامک های شبکه اجتماعی تلگرام از عوامل محبوبیت بالای TextNow می باشد.

البته به دلیل استقبال بالای کاربران از این اپلیکیشن، گاهی اوقات ممکن است هنگام دریافت شماره مجازی با خطاهای ناشناخته ای مواجه شوید که البته با کمی سماجت می توانید این خطاها را رد کنید.

برای یادگیری کامل و تصویری روش ساخت شماره مجازی با استفاده از TextNow می توانید روی لینک مربوطه کلیک کنید.

ساخت شماره مجازی با اپلیکیشن Talk2:

اپلیکیشن بعدی که قصد معرفی آن را برای دریافت شماره مجازی داریم Talk2 می باشد.

البته استفاده از این اپلیکیشن برای دریافت شماره مجازی به راحتی اپلیکیشن های قبلی معرفی شده نیست و در برخی اوقات ممکن است شما نتوانید از آن با موفقیت و به صورت رایگان شماره مجازی دریافت کرده یا به پیامک ارسالی توسط تلگرام دسترسی پیدا کنید. پس پیشنهاد می کنیم به عنوان آخرین راه حل از این اپلیکیشن استفاده نمایید.

با این حال ما به عنوان چهارمین روش، این برنامه را برای دریافت شماره مجازی به شما معرفی می کنیم.

شما می توانید اپلیکیشن اندرویدی Talk2 3.3.5 را از لینک زیر دریافت نمایید:

دانلود اپلیکیشن اندرویدی Talk2 3.3.5

روش ساخت شماره مجازی با اپلیکیشن Talk2:

پس از نصب، وارد آن شوید و برای ایجاد اکانت جدید روی LOG IN کلیک کنید.

روش ساخت شماره مجازی با اپلیکیشن Talk2

حالا باید شماره تلفن واقعی خود را وارد کنید. کادر کوچک اول برای وارد کردن پیش شماره کشور (+۹۸ برای ایران) می باشد که معمولا به صورت خودکار پر می شود.

اما در کادر دوم شماره تلفن واقعی خود را بدون صفر ابتدای آن را وارد کنید و Next را بزنید.

وارد کردن شماره موبایل واقعی برای ساخت شماره مجازی با اپلیکیشن Talk2

حالا کد تاییدیه برای شما ارسال می شود.

ارسال کد تاییدیه به شماره موبایل واقعی برای ساخت شماره مجازی با اپلیکیشن Talk2

پس از دریافت کد تاییدیه، آن را در کادرهای مربوطه وارد کنید. اگر این کد را دریافت نکردید برای ارسال دوباره آن، Send New Code را لمس کنید.

پس از وارد کردن کد، Continue را بزنید.

دریافت کد تاییدیه ارسالی به شماره موبایل واقعی برای ساخت شماره مجازی با اپلیکیشن Talk2

حالا منتظر تایید کد وارد شده و شماره تلفن واقعی خود بمانید.

تایید کد تاییدیه وارد شده برای ساخت شماره مجازی با اپلیکیشن Talk2

پس از ایجاد موفقیت آمیز اکانت، وارد صفحه زیر خواهید شد که نمایش دهنده ی ویژگی های اپلیکیشن می باشد.

ورود به اکانت شماره مجازی در اپلیکیشن Talk2

این قسمت را به سمت چپ بکشید تا رد شود. حالا روی GET STARTED کلیک کنید.

ورود به اکانت روش شماره مجازی در اپلیکیشن Talk2

وارد صفحه ی اصلی برنامه خواهید شد. برای دریافت شماره مجازی، آیکون منو در نوار بالا سمت چپ را لمس کنید.

ورود به منو برنامه برای دریافت شماره مجازی در اپلیکیشن Talk2

حال Buy Package را بزنید.

خرید یک بسته برای دریافت شماره مجازی فیلیپین در اپلیکیشن Talk2

پس از آن بسته های شماره مجازی موجود بارگذاری می شود که برخی رایگان و برخی پولی می باشند. می توانید شماره مورد نظر خود را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید.

بارگذاری بسته های شماره مجازی موجود در اپلیکیشن Talk2

در پایان باید گفت که سازگاری تلگرام با این اپلیکیشن شماره مجازی توسط ما بررسی نشده است و ممکن است نتوانید از آن برای دریافت کد تاییدیه تلگرام و ایجاد اکانت جدید تلگرام استفاده نمایید.

ساخت شماره مجازی با اپلیکیشن smartcall:

اپلیکیشن smartcall نیز یکی از اپلیکیشن های دریافت شماره مجازی می باشد که با استفاده از یک شماره واقعی می توانید در آن اکانت ایجاد کنید و یک شماره مجازی دریافت نمایید.

برای یادگیری روش ساخت آسان شماره مجازی با استفاده از اپلیکیشن smartcall اینجا کلیک کنید.

معرفی دیگر اپلیکیشن های دریافت شماره مجازی:

علاوه بر اپلیکیشن های معرفی شده در این مطلب، برای ساخت شماره مجازی می توان از برنامه های اندرویدی Jingo، Nextplus، Primo، Talkatone و Textplus نیز استفاده کرد که البته ممکن است کاربران ایرانی در استفاده از آن ها دچار مشکلات فراوانی شوند.

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 3.4 / 5. تعداد رای دهندگان: 11

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید