- تبلیغات -
0
(0)

مانند قابلیت open with ویندوز در اندروید نیز هر برنامه ای فایل های خاصی را پشتیبانی می کند. مثلا تصاویر را برخی از برنامه ها باز می کنند و ویدئو ها را برخی دیگر و … .

موقعی که چند برنامه قابلیت باز کردن یک فایل مانند تصاویر را داشته باشند در این هنگام پنجره ای باز می شود تا شما برنامه ی مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب دو گزینه پیش روی شماست. یکی اینکه این انتخاب برای همیشه باشد به این معنا که هر بار که آن نوع فایل انتخاب شود، با برنامه ی مشخص شده باز شود. اصطلاحا آن برنامه، در حالت پیش فرض یا default قرار می گیرد. گزینه ی دیگر اینگونه عمل می کند که همین یک بار این برنامه انتخاب شود و برای دفعه های بعدی نیز پنجره انتخاب برنامه باز شود.

اما اگر گزینه ی اول یعنی باز کردن همیشه با برنامه مشخص شده را انتخاب کنید ممکن است پس از مدتی بخواهید آن را تغییر دهید تا دوباره پنجره انتخاب برنامه باز شود.

آموزش پاک کردن پیش فرض های (defaults) برنامه:

برای این کار کافیست به صفحه ی برنامه در اندروید مراجعه کنید. برای این کار می توانید بر روی برنامه در صفحه ی برنامه های اخیر انگشت خود را نگه داشته و سپس گزینه app info را بزنید. همچنین می توانید این کار را با ناتیفیکیشن برنامه در بخش اعلانات اندروید انجام دهید.

صفحه برنامه در اندروید

در این قسمت آموزش کامل تر ورود به صفحه ی مدیریت برنامه در اندروید موجود است…

راه دیگر این است که وارد تنظیمات گوشی شده و از قسمت device گزینه application manager را انتخاب کنید.

- تبلیغات -

پاک کردن defaults برنامه اندرویدی

مسیر طی شده:                       settings>>application manager>>your app>>clear defaults

سپس از پنجره ی جدید برنامه ی خود را یافته و آن را لمس کنید.

پاک کردن پیش فرض های برنامه اندرویدی

در صفحه باز شده گزینه clear defaults را انتخاب کنید تا آن برنامه از حالت پیش فرضی باز کردن کلیه ی فایل های انتخاب شده بیرون آید.

پاک کردن defaults اپلیکیشن

چقدر این مطلب برای شما سودمند بود؟

<< یک ستاره | پنج ستاره >>

رای میانگین: 0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

(اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید...)

- تبلیغات -

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید